پیش‌نمایش جدید Armored Core 6 نبردهای سریع برق آسا و باس‌های عظیم را نشان می‌دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیش نمایش 10 دقیقه ای جدید برای Armored Core 6 Fires of Rubicon به تازگی پخش شده است و مبارزات دیوانه وار، سفارشی سازی دقیق و محیط های دیستوپیایی را به نمایش می گذارد که ما از RPG مبارز با مکانیک انتظار داریم.

انتشار در 25 آگوست، هسته زرهی 6 آخرین عنوان ارائه شده از FromSoftware، سازندگان است حلقه الدن و سری Dark Souls. با این حال، قبل از Dark Souls، FromSoftware به خاطر سری مبارزات مکانیکی دقیق خود شناخته می شد: Armored Core، که نسخه قبلی تقریباً یک دهه پیش منتشر شد.

با قضاوت از این پیش نمایش گیم پلی، به نظر می رسد که افراد از FromSoftware ارتباط خود را از دست نداده اند. در طول این ، فیلم‌های جدید نبردهای سریع مکانیکی و همچنین برخی از سلاح‌های متنوع ارائه شده برای ساخت‌های مختلف را نشان می‌دهد. ما همچنین نگاهی اجمالی به استفاده از حالت عمودی در داریم. Bursts of Flight از زمان بازی‌های اصلی و بازگشت به قوت خود در بازی‌های Armored Core ثابت بوده است و انواع بردارهای حمله جالب را برای خلبانان حیله‌گر ارائه می‌دهد.

در ادامه می توانید ویدیوی کامل را مشاهده کنید. همچنین برای راحتی شما آن را طوری تنظیم کرده‌ایم که از شمارش معکوس قبل از پخش جریانی رد شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از فیلترهای FaceTime در آیفون و آیپد

به ما هم طعم داده شده است هسته زرهی 6طرح داستان، و دسیسه علمی تخیلی دیستوپیایی که زیربنای نبردهای دراماتیک مکانیکی است.

در اولین ماموریتی که در پیش نمایش نشان داده شده است، یک شرکت بزرگ شرور بازیکن را موظف می کند که یک قلعه شورشی متحرک را نابود کند. در سبک واقعی Armored Core، ماموریت یک حمله خودکفا است که باید وارد شوید، هدف را کامل کنید و ترک کنید. با این حال، منظره ای که با تخریب قلعه به وجود می آید، منظره ای واقعی است که باید تماشا کرد، و گواهی بر وفاداری گرافیکی ارائه شده در هسته زرهی 6.

این فیلم برای نشان دادن ماموریت دوم در دامنه کوه برفی که در آن بازیکن با چند خلبان مکانیک NPC تیم می شود، ادامه می یابد. سورتی سوم باعث می‌شود که قهرمان ما راه خود را از میان میدان‌های آتش پلاسما بپیماید، همانطور که به موقعیت دشمن نزدیک می‌شود.

در نهایت، ما شاهد یک دوئل مکانیک و همچنین یک رویارویی با رئیس هستیم که هر دو به طرز خوشمزه ای چالش برانگیز به نظر می رسند. اگرچه جیک تاکر خودمان در بازی با باس نبرد در دستان خودش کار سختی داشت، اما به آن امتیاز داد. هسته زرهی 6طراحی ماموریت و همچنین سفارشی سازی مکانیک. ما نمی توانیم صبر کنیم تا نسخه کامل را به دست آوریم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع مشکل صفحه سیاه در Amazon Prime Video در ویندوز

هسته زرهی 6 در 25 آگوست برای PS5، Xbox Series X|S و PC منتشر می شود.

یکی از مورد انتظارترین بازی های آینده در حال حاضر، Armored Core 6 می تواند جایگاهی را در میان آن ها کسب کند بهترین بازی های RPG سال های اخیر

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/KnQWQM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *