نحوه استفاده از سنسور دما در پیکسل 8 پرو

زمان مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از نحوه استفاده از سنسور دما در پیکسل 8 پرو با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

Pixel 8 Pro جدیدترین پرچمدار گوگل با ویژگی ها و بهبودهای مختلف جدید است. با افزودن ویژگی‌های فوق‌العاده پیکسل 8، پرو با یک لنز تله فوتو و یک سنسور دما کاملاً جدید عرضه می‌شود. می‌توانید از سنسور دما در Pixel 8 Pro برای اندازه‌گیری دمای سطح اجسام استفاده کنید. این یک راه عالی برای بررسی دمای غذا، نوشیدنی یا سایر موارد اطرافتان است.

 

نحوه_استفاده از سنسور_دمای_روی_پیکسل_8_پرو

با این حال، همه نمی توانند از آن به درستی استفاده کنند. اگر Pixel 8 Pro کاملاً جدید دارید و نمی‌دانید چگونه از سنسور دما استفاده کنید، دیگر نگران نباشید. در این راهنما نحوه استفاده از آن را توضیح خواهیم داد. همچنین در مورد مواردی که می توانید با آن اندازه گیری کنید بحث خواهیم کرد. پس اجازه بدهید به این کار برسیم.

سنسور دما را پیدا کنید

قبل از اندازه‌گیری دمای یک جسم، مهم است که بفهمید سنسور دما در Pixel 8 Pro کجاست. سنسور دما در Pixel 8 Pro در پشت گوشی و در کنار ماژول قرار دارد. این یک سنسور کوچک و مشکی است که در زیر ماژول فلاش قرار گرفته است.

سنسور دما را پیدا کنید

هنگام تلاش برای اندازه گیری دمای یک جسم، مطمئن شوید که این سنسور را در فاصله 5 سانتی متری (2 اینچ) از جسم قرار دهید تا بهترین نتایج را بدست آورید. همچنین قبل از استفاده از سنسور برای بهترین نتیجه آن را تمیز کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 راه برای ذخیره آسان استوری های اینستاگرام با موسیقی

نحوه استفاده از سنسور دما در پیکسل 8 پرو

حالا که سنسور دما را پیدا کردید، بیایید نحوه استفاده از آن را ببینیم. برای این کار، باید از اپلیکیشن Pixel Thermometer استفاده کنید.

مرحله 1 : مطمئن شوید که Pixel 8 Pro شما به آخرین نسخه نرم افزار به روز شده است. علاوه بر این، مطمئن شوید که برنامه Pixel Thermometer را نصب و به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده‌اید.

مرحله 2 : از کشوی برنامه، برنامه Pixel Thermometer را اجرا کنید. در داخل برنامه، گزینه ای برای «دمای شی» خواهید دید. روی آن ضربه بزنید.

مرحله 3 : اکنون، تلفن خود را به سمت جسمی که می خواهید اندازه گیری کنید، بگیرید. برای این راهنما، ما یک وان بستنی را اندازه می‌گیریم. در حالی که تلفن به درستی قرار داده شده است، روی دکمه «برای اندازه‌گیری ضربه بزنید» ضربه بزنید.

حالا گوشی خود را به سمت جسمی که می خواهید اندازه گیری کنید بگیرید

مرحله 4 : و تمام. Pixel 8 Pro اکنون باید دمای سطح جسم را نمایش دهد. می‌توانید روی نماد واحد در بالا ضربه بزنید تا مقدار را به فارنهایت یا سانتی‌گراد تغییر دهید.

مرحله 5 : علاوه بر این، Pixel 8 Pro همچنین به شما امکان می‌دهد نوع جسمی را که اندازه‌گیری می‌کنید انتخاب کنید. روی دکمه Material در پایین ضربه بزنید و سپس روی جسمی که می خواهید دمای آن را اندازه گیری کنید ضربه بزنید. این به برنامه دماسنج کمک می کند تا خوانش های دقیق تری ارائه دهد.

سنسور دمای پیکسل 8 پرو چه چیزی را می تواند اندازه گیری کند

سنسور دمای پیکسل 8 پرو اهداف عملی مختلفی دارد. شما می توانید دمای سطح اشیاء مختلف را اندازه گیری کنید و اطمینان حاصل کنید که غذا و نوشیدنی ها در دمای مناسب هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 بهترین تبلت E-Ink برای یادداشت برداری در سال 2023

به عنوان مثال، می توانید شیشه شیر کودک را بررسی کنید تا از گرم یا سرد بودن آن جلوگیری کنید. علاوه بر این، از سنسور می توان برای بررسی دمای وسایلی مانند اجاق گاز و اجاق گاز استفاده کرد.

بررسی مشخصات دوربین Google Pixel 8 Pro

علاوه بر این، سنسور به ارزیابی دمای سطح کمک می کند. این شامل اشیایی مانند داشبورد خودرو در روزهای گرم، جلوگیری از سوختگی و اطمینان از راحتی است. همچنین می توان از آن برای بررسی دمای درب ورودی قبل از بیرون رفتن در یک روز سرد استفاده کرد. همانطور که گفته شد، نمی تواند دمای اتاق را در زمان نوشتن این راهنما نشان دهد.

با این حال، بزرگترین مورد استفاده از Pixel 8 Pro، البته اندازه گیری دمای بدن است. در حالی که این ویژگی در زمان نگارش این مقاله در دسترس نیست، گفته می‌شود که گوگل روی آن کار می‌کند. در واقع، آنها قبلاً درخواستی را به FDA ارسال کرده اند. این به Pixel 8 Pro اجازه می دهد تا دمای شما را با استفاده از برنامه Pixel Thermometer اندازه گیری کند و داده ها را در حساب Fitbit شما ذخیره کند.

دما به راحتی

سنسور دمای پیکسل 8 پرو یک ابزار قدرتمند است. در حالی که استفاده فعلی آن محدود است، هنوز هم می توان از آن برای اندازه گیری دمای سطح اجسام مختلف استفاده کرد. و با پشتیبانی از دمای بدن به زودی، همه چیز حتی بهتر خواهد شد. در همین حال، در مورد استفاده از ویژگی تصویر زمینه هوش مصنوعی برای ایجاد تصویر زمینه رویاهای خود در پیکسل 8 پرو چطور؟

امیدواریم از این مقاله نحوه استفاده از سنسور دما در پیکسل 8 پرو مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

5/5 - (2 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PTGMuy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *