با TechCrunch همکاری کنید: رویداد After Hours را در Disrupt میزبانی کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم با TechCrunch همکاری کنید: رویداد After Hours را در Disrupt میزبانی کنید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به دنبال راهی خلاقانه برای ارتباط با یک جامعه خاص در TechCrunch در Disrupt 2023 هستید؟ ابتکار ما پس از ساعت کاری راهی عالی برای برقراری ارتباط به شیوه ای آرام، سرگرم کننده و معنادار است. به علاوه، ما به تبلیغ رویداد شما به صورت رایگان کمک خواهیم کرد!

رویداد After Hours خود را در TechCrunch Disrupt 2023 برگزار کنید

رویداد After Hours چیست؟ این فرصتی است برای رشد نام تجاری خود با میزبانی، در وابستگی به TechCrunch، یک رویداد حضوری و متمرکز بر جامعه فناوری در سانفرانسیسکو از 18 تا 21 سپتامبر در طول Disrupt 2023. این رویدادهای جانبی – شما حدس زدید – پس از ساعت ها برگزار می شود. در اواخر بعد از ظهر و عصر بعد از هر روز کنفرانس. درخواست هیچ هزینه ای ندارد و هیچ هزینه ای برای مشارکت وجود ندارد.

برای میزبانی رویدادی با طراحی خود درخواست دهید و با بیش از 10000 شرکت کننده Disrupt و همچنین با شبکه های خود و جامعه فنی Bay Area تعامل برقرار کنید. شما می توانید میزبان یک ساعت شاد، یک نمایشگاه حرفه ای یا یک پنل سخنران باشید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارتاپ بیمه سایبری Coalition دستیار حریم خصوصی Jumbo را به دست آورد

میزبان یک فعالیت مارک دار – از مینی گلف و کامیون های غذا گرفته تا غروب های دریایی و دیسکوهای بی صدا، ما همیشه به دنبال این هستیم که سرگرمی را به Disrupt بیاوریم. یک رویداد خاص برای Disrupt ایجاد کنید یا رویدادی را که قبلاً راه‌اندازی کرده‌اید در آن روزها ارسال کنید. این مهمانی بعد از ساعت کاری شماست!

برنامه ها در حال حاضر باز هستند 31 اوت در 11:59 بعد از ظهر PDT. ما برنامه ها را به صورت متوالی بررسی و تأیید می کنیم، بنابراین امروز رویداد خود را برای تأیید ارسال کنید! هرچه زودتر تأیید شوید، شما (و ما) زودتر می توانید رویداد خود را تبلیغ کنید.

رویدادهای تأیید شده After Hours تبلیغات رایگان در سراسر TechCrunch.com و وب‌سایت Disrupt 2023 دریافت خواهند کرد و از طریق کانال‌های مختلف مانند ‌ها، پست‌ها و دستور کار به شرکت‌کنندگان Disrupt 2023 ارتقا خواهند یافت.

درخواست هیچ هزینه ای ندارد و هیچ هزینه ای برای مشارکت وجود ندارد. لطفاً توجه داشته باشید که میزبان ها مسئول مدیریت تمام هزینه ها، تبلیغات و عملیات مرتبط با رویداد خود هستند. دستورالعمل‌های دقیق، اطلاعات برنامه‌ریزی و چاپ دقیق را در راهنمای رویداد پس از ساعت کاری ما پیدا خواهید کرد.

میزبان خود را در TechCrunch Disrupt 2023 دریافت کنید و آماده شوید تا برند خود را بسازید، شبکه خود را گسترش دهید و با جامعه فناوری به روشی معنادار ارتباط برقرار کنید. برای میزبانی رویداد After Hours درخواست دهید، و اجازه دهید این مهمانی را شروع کنیم!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مدیریت آلبوم های عکس به اشتراک گذاشته شده در آیفون

رویدادهای After Hour را از دست ندهید، به غیر از برنامه‌نویسی باورنکردنی Disrupt – شامل شش مرحله جدید خاص صنعت. چرا صبر کنیم؟ همین حالا پاس خود را بخرید تا 600 دلار صرفه جویی کنید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VTdOUG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *