با Plampy UI، مرکز کنترل خود را بد جلوه دهید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر دستگاهی دارید که دارای سیستم عامل آسیب پذیر MacDirtyCow است، مانند iOS یا iPadOS 15.0-16.1.2، ممکن است از یادگیری یک افزونه Control Center به نام هیجان زده شوید. مرکز کنترل UI Plampy توسط توسعه دهنده iOS یانگ جییی.

رابط کاربری Plampy برای مرکز کنترل.

هرکسی که طعم شیرینی چشم را می پسندد، نقطه نرمی برای Plampy UI خواهد داشت، و این به این دلیل است که باعث می شود برخی از نمادها و گلیف ها از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتر به نظر برسند.

پس از نصب، Plampy UI Control Center ظاهر آیکون‌ها و علامت‌های علامت را در دکمه‌های جابجایی رابط مرکز کنترل تغییر می‌دهد تا شبیه آنچه در مثال‌های نشان داده شده در بالا می‌بینید شود.

از آنجایی که این یک افزونه مبتنی بر MacDirtyCow است، شایان ذکر است که آیکون‌ها پس از راه‌اندازی مجدد به حالت پیش‌فرض خود برمی‌گردند، اما فعال کردن مجدد این افزونه‌ها در صورت وقوع واقعاً آسان است. از طرف دیگر، استفاده از اکسپلویت MacDirtyCow نیازی به جیلبریک ندارد، بنابراین حتی با آخرین دستگاه های تا زمانی که از نسخه سیستم عامل پشتیبانی شده استفاده می کنند، کار می کند.

Plampy UI Control Center به صورت رایگان از مدیر بسته Misaka برای دستگاه های MacDirtyCow در دسترس است. هر کسی که قبلاً از میساکا استفاده نکرده است، می‌تواند در پست آموزشی کامل ما درباره نحوه شروع کار با آن بیشتر بخوانید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین برنامه آیفون برای عکس‌های با نوردهی طولانی اکنون رایگان است – در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است

آیا قصد دارید رابط Control Center خود را با افزونه Plampy UI Control Center برای MacDirtyCow زیباتر کنید؟ در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/GskxMc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *