۷ فیلم و نمایش تلویزیونی جدید در نتفلیکس، مکس، پرایم ویدیو و موارد دیگر در این آخر هفته (۱۴ ژوئیه)

زمان مطالعه: 4 دقیقه

جدیدترین فیلم پرفروش امسال، Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول، اکنون در سینماها و IMAX در سراسر جهان پخش می شود، اما اگر برای چندمین بار برای تماشای تام کروز از مرگ طفره می رفتید، ، مکس و پرایم ویدیو چیزهای زیادی برای سرگرم کردن شما از آسایش خود دارند. خانه

پیشرو اتهام این آخر هفته است پایه فصل 2 در اپل تی وی پلاس، که در ر اپل با فصل بعدی به درام جنایی فیل لرد و کریس میلر پیوست. بعد از مهمانی. در جای دیگر، جعبه پرنده بارسلونا به نتفلیکس می آید، در حالی که مشترکین Max می توانند یکی را انتخاب کنند چرخه کامل و پروژه گرین لایت.

مشترکان Prime Video چندین فیلم و برنامه تلویزیونی جدید نیز برای انتخاب دارند و در زیر، هفت مورد از بزرگترین آنها را گردآوری کرده ایم.

فصل دوم (Apple TV Plus)

فصل بعدی حماسه علمی تخیلی بسیار گران اپل، پایه، پخش جریانی را در Apple TV Plus این آخر هفته آغاز می کند.

بیش از یک قرن پس از پایان فصل 1، پایه فصل 2 متوجه می‌شود که تنش در سراسر کهکشان افزایش می‌یابد، زیرا کلئون‌ها – مجموعه‌ای از کلون‌های ژنتیکی با بازی لی پیس، ترنس مان و کاسیان بیلتون – شروع به آشکار شدن می‌کنند. بن دنیلز و ایزابلا لاگلند از جمله بازیگران جدید سریال هستند.

شرح دادیم پایه قسمت افتتاحیه فصل 2 به عنوان یک ورودی بصری جذاب، هیجان انگیز، سریع و اکشن سنگین که ثابت می کند [the series has] از اشتباهات گذشته درس گرفته است، که نشان می دهد پایه مشکلی برای حفظ جایگاه خود در لیست ما نخواهد داشت بهترین نمایش های اپل تی وی پلاس.

اکنون برای پخش در Apple TV Plus در دسترس است.

Bird Box Barcelona ()

اگر با فیلم هیجان انگیز ساندرا بولاک 2018 آشنا هستید جعبه پرنده، یادگیری این موضوع تعجب آور نخواهد بود جعبه پرنده بارسلونا داستانی مشابه پسا آخرالزمانی را در محیطی کاملا متفاوت بیان می کند.

این فیلم اسپانیایی زبان، ماریو کاساس و نایلا شوبرث را در نقش دو پدر و دختری بازی می‌کنند که باید در خیابان‌های متروک بارسلون حرکت کنند و در عین حال از تماس چشمی با یک نیروی مرموز فرازمینی اجتناب کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گیم پلی، تریلر و اخبار Haunted Chocolatier

بنابراین، بله، این تقریباً همان خلاصه داستان نتفلیکس در سال 2018 است، و – جای تعجب نیست که – منتقدان همان انتقادات را به این اسپین آف بین المللی وارد کرده اند: “کمتر یک فیلم ترسناک، بیشتر یک دور طولانی از افراد نابینا.” با این حال، اگر این چیزی است که شما به آن علاقه دارید…

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است.

دایره کامل (حداکثر)

اولین پروژه تلویزیونی استیون سودربرگ کارگردان برنده اسکار پس از شش سال، چرخه کامل، پخش در Max آغاز شده است.

این مجموعه شش اپیزودی – که در آن تعداد بی‌شماری A-listers از جمله کلر دینز، تیموتی اولیفانت، زازی بیتز و دنیس کواید به ایفای نقش می‌پردازد، بر تحقیق در مورد یک آدم‌ربایی نابسامان در شهر نیویورک متمرکز است که اسرار طولانی‌ای را که چندین شخصیت را به هم مرتبط می‌کند (آه، سودربرگ کلاسیک) برملا می‌کند. ).

دو قسمت اول از چرخه کامل اکنون در مکس برای پخش جریانی در دسترس هستند، چهار ورودی باقیمانده به صورت جفت هر پنج‌شنبه تا ۲۷ ژوئیه ارسال می‌شوند. بینندگان بریتانیایی باید تا اواخر سال برای این مورد صبر کنند.

اکنون برای پخش جریانی در Max در دسترس است.

The Afterparty فصل 2 (Apple TV Plus)

درام معمایی 2022 اپل که به خوبی بررسی شده است بعد از مهمانی این آخر هفته یک فصل بعدی را در Apple TV Plus دریافت می کند.

دانر کارآگاه تیفانی هادیش، انیق سام ریچاردسون و زوئه زوئه چائو همگی نقش خود را در بعد از مهمانی فصل دوم که ماجرای یک داماد کشته شده را دنبال می کند. زک وودز، الیزابت پرکینز، جان چو، پاپی لیو، کن جونگ و جک وایت هال از جمله ستارگان مهمان هستند که قرار است در قسمت های جدید سریال حضور داشته باشند.

دو ورودی اول از بعد از پارتی فصل 2 اکنون برای پخش در Apple TV Plus در دسترس هستند و هشت ورودی باقیمانده هر چهارشنبه تا 6 سپتامبر ارائه می شوند.

اکنون برای پخش در Apple TV Plus در دسترس است.

فصل 2 The Summer I Turned Pretty (ویدیو اصلی)

سریال عاشقانه نوجوانان پرایم ویدیو، تابستانی که زیبا شدم، این جمعه برای فصل دوم خود بازمی گردد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بازاریابی چند کاناله در مقابل بازاریابی چند کاناله توضیح داده شده است

بر اساس بدون تو تابستان نیست – دومین کتاب از سری رمان های پرفروش جنی هان – تابستانی که زیبا شدم فصل 2 از درام مثلث عشق بیشتری بین ایزابل “بلی” کانکلین (لولا تونگ) و برادران کنراد (کریستوفر برینی) و جرمیا (گاوین کازالگنو) می گوید. اوکس

سه قسمت اول نمایش اکنون برای پخش در دسترس هستند، و پنج ورودی باقیمانده هر هفته در Prime Video هر جمعه منتشر می‌شوند.

اکنون برای پخش در Prime Video در دسترس است.

پروژه گرین لایت (حداکثر)

مستندهای ساخت فیلم HBO که برای اولین بار بیش از 20 سال پیش پخش شد، پروژه گرین لایت، این آخر هفته برای بار دوم راه اندازی مجدد می شود.

این احیای 2023 – که به طور رسمی عنوان شده است پروژه گرین لایت: نسل جدید – مربیان عیسی رائه، کومیل نانجیانی و جینا پرینس-بایتوود را دنبال می کند که در تلاش برای کمک به فیلمساز اولین بار، مکو وینبوش، کارگردانی یک فیلم علمی تخیلی بلندپروازانه است.

اکنون برای پخش جریانی در Max در دسترس است.

کوارتربک (نتفلیکس)

قابل توجه علاقمندان به فوتبال: دومین مستند از برگزیدگان این هفته است کوارتربک در نتفلیکس

این مجموعه هشت قسمتی – که از NFL Films تهیه شده است – به دنبال ستاره‌هایی چون مارکوس ماریوتا، پاتریک ماهومز و کرک کازنز است که مجبور می‌شوند در طول فصل 2022/23 فشارهای داخل و خارج از زمین را تحمل کنند.

منتقدان Rotten Tomatoes توضیح داده اند کوارتربک به عنوان “یک شات اعتیاد آور از آدرنالین خالص استخوان خردکن برای طرفداران فوتبال حرفه ای”، بنابراین اگر شبیه شماست، این درام ورزشی جدید نتفلیکس را در اسرع وقت در لیست تماشای خود دریافت کنید.

اکنون برای پخش در Netflix در دسترس است.


چیزی که دوست داری ندیدی؟ به راهنمای ما برای فیلم‌های جدید Netflix، فیلم‌های جدید Disney Plus، فیلم‌های Prime Video جدید و فیلم‌های جدید HBO Max نگاهی بیندازید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VKQmuZ
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *