گیم پلی، تریلر و اخبار Haunted Chocolatier

زمان مطالعه: 4 دقیقه

شکلات ارواح، یک RPG شبیه سازی جدید، توسط سازنده اعلام شده است Stardew Valley. با توجه به آنچه دیدیم، به نظر می رسد که شبیه Stardew است، که بدون شک یک چشم انداز بسیار هیجان انگیز برای بسیاری از گیمرها است.

که در شکلاتی خالی از سکنه، با هدف درست کردن بهترین دسرهای خوشمزه ممکن به عنوان یک شکلات ساز می کنید. موفقیت مستلزم جمع‌آوری هرچه بیشتر مواد کمیاب و هیجان‌انگیز است که می‌توانید و سپس ساختن خلاقیت‌های خود تا حد امکان دلپذیر. اوه، و شما در عمارت جن زده خود بیرون از آشپزخانه کار خواهید کرد.

اگر منتظر هستید شکلاتی خالی از سکنه همانطور که ما مشتاقانه هستیم، سپس برای یافتن همه چیزهایی که در حال حاضر در مورد آن می دانیم، ادامه مطلب را بخوانید Stardew Valley پیگیری تا کنون این شامل نگاهی به زمان عرضه بازی و برخی اطلاعات در مورد چگونگی شکل گیری توسعه تا کنون است.

Haunted Chocolatier: بریده بریده

  • چیست؟ یک سیم کارت شکلات سازی شبح وار که از سبک آن پیروی می کند Stardew Valley.
  • چه وقت آن بیرون میاید؟ هنوز تاریخ انتشار وجود ندارد
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ (سایر پلتفرم های TBC)

تاریخ انتشار و پلتفرم های Haunted Chocolatier

شکلاتی خالی از سکنه

(اعتبار تصویر: ConcernedApe)

برای پلتفرم‌ها، توسعه‌دهنده در حال حاضر فقط به رایانه شخصی متعهد شده است، اما گفته است که “همه قصد دارد آن را به دیگر پلتفرم‌های اصلی نیز بیاورد”.

ما تقریباً مطمئناً شاهد پشتیبانی Haunted Chocolatier در Steam Deck خواهیم بود، اگرچه انتظار داریم که این بازی برای Nintendo Switch، Xbox Series X/S و PS5 عرضه شود. با این حال، ممکن است مانند Stardew Valley با تاخیر عرضه شود.

متأسفانه، بازی هنوز تاریخ انتشار از هیچ نوع – حتی یک پنجره انتشار مبهم ندارد. جزئیات راه اندازی Haunted Chocolatier در حال حاضر روی زمین نازک است و ConcernedApe در صفحه پرسش های متداول بازی می گوید:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه تمام پست های اینستاگرام را روی کامپیوتر و موبایل پاک کنیم

“من هنوز نمی توانم به تاریخ انتشار متعهد شوم. هنوز در مراحل توسعه نسبتاً زود است و من می خواهم بدون فشار تاریخ انتشار بتوانم در آرامش کار کنم.”

این بخشی از آخرین به‌روزرسانی بود که در دسامبر سال 2021 در وبلاگ ایجاد شد. مدتی است که اصلاً چیزهای زیادی در مورد بازی نشنیده‌ایم، بنابراین انتظار نداشته باشید که تا پایان سال 2023 آن را بازی کنید.

تریلر Haunted Chocolatier

در حال حاضر، ما فقط تریلر اعلامی آن را داریم شکلاتی خالی از سکنه، که به ما دید خوبی از گیم پلی بازی داشت. در زیر می توانید این را به طور کامل مشاهده کنید:

در حال حاضر هیچ تریلر دیگری از گیم پلی بازی وجود ندارد، اما اگر می خواهید از تمام کارهای بد و خلاقیت های سازنده به روز باشید، کانال رسمی یوتیوب ConcernedApe را بررسی کنید.

داستان و محیط شکلات‌های خالی از سکنه

به نظر می رسد شکلاتی خالی از سکنه ممکن است عناصر شوم بیشتری نسبت به بازی قبلی ConcernedApe داشته باشد، Stardew Valley. در حالی که تریلر ارواح دوستانه ای را نشان می دهد که به مدیریت مغازه شکلات فروشی شما کمک می کنند، ما همچنین با متصدی بار به نام نایجل آشنا می شویم که به نظر نمی رسد از داشتن یک شکلات سازی دیگر در شهر خوشحال باشد.

ما می دانیم که برخی از افعال با هم تداخل دارند Stardew Valley، اما باید دید که چگونه کار خواهد کرد. تا کنون، ConcernedApe مشتاق به روشن کردن این موضوع بوده است شکلاتی خالی از سکنه هویتی مستقل خواهد داشت. تکرار اینکه هنگام صحبت با یک طرفدار در یک توییتر در پاسخ، ConcernedApe گفت:

“این یک بازی جداگانه با هویتی مستقل خواهد بود… این یک ” نیست[Stardew Valley 2]'. اما ممکن است برخی از افسانه های مشترک وجود داشته باشد. من دقیقاً مشخص نکرده‌ام که این دو تا چه حد به هم متصل خواهند شد.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اولین قدم برای پذیرش جریان اصلی وب 3 در سازمانی

گیم پلی Haunted Chocolatier

به لطف آن تریلر اعلامی، ما ایده‌ای داریم که باید منتظر چه چیزی باشیم. برای شروع، شباهت زیادی به آن وجود دارد Stardew Valley.

بارزتر از همه، بازگشت سبک هنری پیکسلی نمادین Stardew است که شخصیت ها و مکان های جدید این بازی را زنده می کند. ما همچنین می‌بینیم که سیستم‌های رزمی و عاشقانه Stardew در حال بازگشت هستند.

ConcerenedApe تاکید کرده است که این یک بازی است که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بنابراین مدتی طول می کشد تا به احتمال زیاد شاهد اضافه شدن ویژگی های جدید به آن باشیم. شکلاتی خالی از سکنه. حتی هر شانسی وجود دارد که برخی از جنبه‌ها را حذف یا تغییر دهیم.

اخبار شکلات های خالی از سکنه

اسکرین شات Haunted Chocolatier

(اعتبار تصویر: اریک بارون)

Haunted Chocolatier یک اسکرین شات جدید دریافت می کند
ConcernedApe با ارائه یک به روز رسانی کوچک جدید در بازی، در اقدام به انتشار یک اسکرین شات کاملاً جدید کرده است. در حالی که شما نمی توانید چیز زیادی از این تصویر تشخیص دهید، این یک به روز رسانی خوب است که پروژه در حال پیشرفت است، اگر هیچ چیز دیگری نباشد. هنگامی که از ConcernedApe پرسیده شد که توسعه چگونه پیش می رود، ConcernedApe پاسخ داد:

“پیشرفت بسیار خوب است، اما زمان زیادی طول می کشد تا یک بازی ساخته شود، و من این را کاملاً از ابتدا می سازم (به جز استفاده مجدد بسیار نادر از چیزی از Stardew [Valley]، اگر منطقی باشد). هنوز در میانه کار طولانی است».

بیشتر ببین

روابط عاشقانه باز خواهد گشت
بارون در مصاحبه ای با VGKami فاش کرد که Haunted Chocolatier در حال بازگرداندن روابط عاشقانه است. با این حال، او توضیح زیادی نداد و اظهار داشت: “روابط مانند Stardew Valley وجود خواهد داشت. من هنوز دقیقاً تصمیم نگرفته‌ام که سیستم چگونه کار کند. و انتظار دارم که این بار به برخی موارد متفاوت برخورد کنم.”

در حالی که منتظر اطلاعات بیشتر در مورد Haunted Chocolatier هستید، چرا دره Stardew یکی از این دره ها را نخوانید. بهترین بازی های نسل گذشته



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gjdLsa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *