اولین قدم برای پذیرش جریان اصلی وب 3 در سازمانی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اولین قدم برای پذیرش جریان اصلی وب 3 در سازمانی
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

پذیرش سازمانی Web3 امکان پذیر است، اما چه کسی ارزش آن را ایجاد می کند؟

از آنجایی که ارزش بازار جهانی کریپتو در حدود 1.2 تریلیون دلار است، برخی از گران صنعت به دنبال ایجاد کسب و کارهای سازمانی برای رشد استخر و به طور بالقوه پذیرش بیشتر هستند. شرکت‌های کلیدی، تاکتیک‌ها و مدل‌های کسب‌وکار برای وارد کردن آن هنوز مشخص نشده‌اند، اما این مانع نمی‌شود که برخی از استارت‌آپ‌های وب 3 با هم وارد آن شوند.

لئونارد دورلور، یکی از بنیانگذاران شبکه Peaq، به TechCrunch+ گفت: «من فکر می‌کنم بسیاری از پذیرش‌های مخرب در دنیای واقعی از سوی شرکت‌ها، بلکه استارت‌آپ‌هایی که ایده‌های جدیدی خلق می‌کنند، نشات می‌گیرد. ما انتظار داریم که پیش از این در وب 3 مورد پذیرش قرار گیرد، اما در پنج سال آینده، توکن‌سازی دارایی‌ها از هر نوعی رخ خواهد داد.

ELOOP یک پروژه بلاک چین به اشتراک گذاری خودرو مبتنی بر توکن است که به اعضای جامعه اجازه می دهد درآمد ناوگان خودروهای الکتریکی خود را در وین به اشتراک بگذارند. این خودروها تسلا بر روی بلاک چین پولکادوت از طریق شبکه Peaq هستند که برنامه‌های کاربردی برای وسایل نقلیه، ربات‌ها و دستگاه‌ها را می‌سازد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Cloudnotary پایگاه داده تغییرناپذیر خود را به ابر می آورد

دورلوچتر فکر می‌کند که ماشین‌هایی مانند تسلاس باید بتوانند «کالاها و خدمات خود را به طور مستقل ارائه کنند». شرکت او زیرساخت بلاک چین را برای کمک به ایجاد برنامه‌های کاربردی مانند ELOOP ایجاد کرد تا اشتراک‌گذاری غیرمتمرکز خودرو و تسلا را روی شبکه خود ایجاد کند.

ELOOP دارای بیش از 90000 کاربر ثبت شده با استفاده از ناوگان 200 تسلا خود است که حدود 100 کاربر با شناسه های مرتبط با Peaq (که توسط 487 دارنده توکن مدیریت می شوند) استفاده می کنند. طبق داشبورد ELOOP، دارندگان توکن مجموعاً 138000 دلار از تقریباً 6700 سفر درآمد داشته اند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YOx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *