طرفداران اپل که فاقد iMac 5K هستند، مانیتور حرفه ای جدید سامسونگ را دوست خواهند داشت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز سامسونگ به‌روزرسانی 2022 UHD ViewFinity S8، 27 اینچی UHD Samsung ViewFinity S9 را معرفی کرد. این مدل دارای ارتقاء به رزولوشن 5K (5120 در 2880) است که به گفته سامسونگ 50 درصد فضای کاری بیشتر از حتی بهترین مانیتورهای 4K و به حرفه ای ها اجازه می دهد تا در حالی که ابزار ویرایش را روی صفحه نگه می دارند، روی کار خود زوم کنند. سامسونگ همچنین می‌گوید که این مانیتور دارای طیف رنگی 99% DCI-P31، 218 PPI و روشنایی 600 نیت است.

این دستگاه با رایانه‌های شخصی ویندوزی و دستگاه‌های مک سازگار است و دارای ورودی mini Displayport و همچنین پورت USB Type-C 90 واتی است. همچنین دارای یک دوربین داخلی 4K SlimFit است که از طریق پین pogo متصل می شود و دارای قاب خودکار است. برای حرفه ای هایی که نگران قابلیت تنظیم هستند، ارتفاع قابل تنظیم است و صفحه نمایش می تواند 90 درجه بچرخد.

آنچه همچنین ViewFinity S9 را از بسیاری از موارد متمایز می کند بهترین مانیتورهای 5K این است که می توان آن را با بدون استفاده از تجهیزات کالیبراسیون کالیبره کرد. با برنامه SmartThings، کاربران می توانند تنظیمات را در حالت های پایه و حرفه ای مانند دمای رنگ، درخشندگی، فضای رنگ و تنظیمات گاما سفارشی کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین هدفون حذف نویز فعال اقتصادی در بریتانیا

اگر به یک مانیتور بازی نیاز دارید، این نیست بهترین مانیتور بازی برای شما زیرا نرخ تازه سازی آن روی 60 هرتز محدود شده است و نرخ پاسخ آن 5 میلی ثانیه است. و اگرچه بیشتر مشخصات آن بسیار عالی هستند، نسبت کنتراست آن تنها 1000:1 است، که نسبت عالی نیست، اما بسته به عواملی مانند طیف رنگ عمومی، سایر مشخصات می توانند به راحتی جبران کنند.

ViewFinity S9 در ماه آگوست در فروشگاه آنلاین سامسونگ و در خرده‌فروشان منتخب ایالات متحده با قیمت 1599.99 دلار (حدود 1221 پوند / 2338 دلار استرالیا) برای خرید در دسترس خواهد بود.

طرفداران اپل خوشحال می شوند

همانطور که قبلا گفته شد، Samsung ViewFinity S9 با هر دو رایانه شخصی و مک سازگار است. این خبر مخصوصاً برای کاربران اپل است که مدت زیادی است به صفحه نمایش مستقل 5K با کیفیت خوب دسترسی نداشته اند. اولین مانیتور با رزولوشن 5K، iMac بود که یک کامپیوتر 2 در 1 است و کسانی را که صرفاً به مانیتور نیاز داشتند کنار گذاشته می شود. و ال‌جی برای مدتی یکی را تولید می‌کرد اما چند سال پیش تولید آن متوقف شد.

ViewFinity S9 جدید سامسونگ برای کاربران اپل بسیار مفید است، زیرا آنها در نهایت یک مانیتور مستقل خواهند داشت که اینطور نیست. نمایشگر مک استودیو. این امر به ویژه از آنجایی که مک ها به دلیل استفاده حرفه ای برای پروژه های خلاقانه و ویرایشی مشهور هستند، بسیار خوب است و تمام مشخصات آن برای افراد حرفه ای در این زمینه ها ساخته شده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  پنج روند مدیرعامل EIT Health برای سال 2023

و علیرغم اینکه ViewFinity S9 کمی گران است، قیمت آن همان قیمتی است که استودیو نمایشگر و مانیتورهای سامسونگ اغلب از خرده فروشان قیمت فروش بیشتری دریافت می کنند، چیزی که به ندرت در محصولات گران قیمت اپل دیده می شود.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qKIJgj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *