پس از 16 سال طولانی، Team Fortress 2 رکورد خود را برای اکثر بازیکنان شکست داده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

عنوان 16 ساله چند نفره FPS تیم قلعه 2 رکورد خود را برای کاربران همزمان پس از بیش از یک دهه شکسته است.

تیم قلعه 2 (TF2) به طور گسترده یکی از بهترین بازی های FPS موجود در نظر گرفته می شود. پس از 16 سال، درستی این احساس ثابت شده است، زیرا کاربران همزمان آن به تازگی به اوج خود رسیده اند. طبق گفته SteamDB، تعداد بازیکنان در 13 جولای افزایش یافت و 253997 بازیکن همزمان داشت.

در حالی که سایر داده‌ها، مانند آمار Twitch، در پنج سال گذشته به بهترین شکل ممکن به دست نیامده‌اند، دیدن این که جامعه پیرامون این عنوان FPS به وضوح زنده و فعال است، مایه اطمینان است. در زمان نگارش این مقاله، 174292 بازیکن در بازی حضور دارند. وقتی شما این را با یک بازی مانند Apex Legends، که در سال 2020 منتشر شد و فقط 199,479 دارد، شما ایده بهتری دارید TF2موفقیت پایدار

افزایش تا حدودی غیرمنتظره بازیکن عمدتاً به نسخه کاملاً جدید Valve نسبت داده شده است. TF2 رویداد تابستانی این رویداد با زمان محدود چندین نقشه جدید، افکت، رنگ‌های جنگی و طعنه اضافه کرد. یک پست در صفحه وبلاگ رسمی آرام TF2 توضیح داد که رویداد تابستانی TF2 از محتوای کارگاه بازیکن برای این “هنوز نامشخص، بدون مضمون، اما همچنان بسیار هیجان انگیز در تابستان (اما نه با موضوع تابستان) استفاده می کند (مگر اینکه شما می خواستید چیزهایی با موضوع تابستان توسعه دهید) به روز رسانی”.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ناظر حریم خصوصی فرانسه در برنامه اقدام هوش مصنوعی به محافظت در برابر خراش داده ها توجه می کند

TF2حفظ بازیکنان نیز قابل توجه است، با توجه به این واقعیت که سرورهای PS3 همه در آوریل 2023 تعطیل شدند. کاربر Reddit FoxMcCloud45 تصویری تلخ از ورود ناموفق سرور منتشر کرد. پس از 15 سال طولانی، TF2 اجرای آن بر روی PS3 به پایان رسید.

با این حال، TF2 همیشه یک بازی عمدتاً مبتنی بر شخصی بود که به وضوح هنوز هم پایگاه بازیکن قابل توجهی در استیم دارد. همچنین برای بازی در ایکس باکس 360 در دسترس است، اما چه کسی می داند برای چه مدت.

در حالی که دیدن یک زندگی جدید در TF2 بسیار عالی است، اما نمی توان گفت که این بازی باستانی تا چه زمانی کاربران را حفظ خواهد کرد، بنابراین در هر صورت، این لیست از بازی ها را بررسی کنید. بهترین شوترهای ی نادیده گرفته شده. داشتن یک برنامه پشتیبان همیشه خوب است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vjvYZF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *