کنسول Sega Saturn Mini منتفی نیست، اما به این زودی ها منتظر آن نباشید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می رسد که کنسول Sega Saturn Mini در نهایت ساخته خواهد شد، اما ناشر ژاپنی در توسعه آن با مشکلاتی مواجه است.

پس از عرضه Sega Genesis Mini 2 در سال گذشته و موفقیت غافلگیرکننده Sega Genesis Mini، به نظر می‌رسد که این شرکت به دنبال نسل بعدی برای انتشار سخت‌افزار بعدی خود در اندازه پینت است. با این حال، یوکیو سوگینو، رئیس سگا انتخاب کرده است تا انتظارات ما را کنترل کند.

سوگینو در صحبت با نشریه ژاپنی Famitsu (ترجمه VGC) اظهار داشت که “Sega Saturn به طرز شگفت آوری عملکرد بالایی دارد” و اذعان داشت که “مشکل کوچک سازی نیز زیاد است.”

Sugino اضافه کرد که ممکن است کمی طول بکشد تا Sega Saturn Mini وارد قفسه‌های فروشگاه شود، اما به نظر می‌رسد که او مشتاق همکاری با تیم‌هایی است که سخت‌افزار درون و بیرون را می‌شناسند: “من می‌خواهم وقتی در موقعیتی قرار می‌گیریم به آن فکر کنم. جایی که ما می توانیم آشکارا آن را با افرادی که همیشه عاشق Sega Saturn و Dreamcast بوده اند توسعه دهیم.”

این نقل قول آخر به ویژه چشم نواز است. اگر Sega Saturn Mini با موفقیت توسعه یابد، ناشر ممکن است به سمت یک Sega Dreamcast Mini بالقوه نگاه کند. اگرچه باید اذعان کرد، این فقط عشق غم انگیز من به صحبت کردن سخت افزار آهنگ قو سگا است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل در دعوی خسارات انحصار انحصار اپ استور هدف قرار گرفت که به دنبال 1 میلیارد دلار بیشتر برای توسعه دهندگان بریتانیایی است

شایان ذکر است که Sugino در مورد سخت بودن Saturn Mini کاملاً درست می گوید. توسعه این کنسول بسیار چالش برانگیز بود، زیرا دارای یک راه اندازی دو هسته ای سفارشی، دو پردازنده گرافیکی مجزا و مهمتر از همه، بدون سخت افزار اختصاصی در کنسولی بود که بدون عذرخواهی سه بعدی اولیه بود.

سگا ساترن موفق‌ترین کنسول نسل پنجمی نبود و تا حد زیادی تحت الشعاع نینتندو 64 و پلی‌استیشن قرار گرفت. اما همچنان دارای تعداد زیادی از انحصاری ها و پورت های آرکید است که به خوبی به یاد می آیند. این جایی است که سری Panzer Dragoon برای اولین بار شروع به کار کرد و مورد استقبال قرار گرفت شب ها به رویاها. پورت های عالی از Virtua Fighter 2 و مسابقات رالی سگا (که به نظر من یکی از بهترین ‌های مسابقه‌ای در تمام دوران است) به تکمیل پیشنهادهای شخص اول سگا در کنسول نیز کمک کرد.

دلایل زیادی برای وجود Sega Saturn Mini وجود دارد. با این حال، همانطور که Sugino اذعان می کند، زمان و تلاش بسیار بیشتری نسبت به سیستم های نسبتاً ساده Genesis / Mega Drive Mini نیاز دارد.

طلسم جوجه تیغی سگا در حالی که همه این سال ها بعد یک فرقه مورد علاقه بود، به طرز مشکوکی در زحل غایب بود. با این حال، ما بهترین بازی های سونیک فهرست نشان می‌دهد که تیم Sonic توانسته بود با صدای زیاد از دوران Dreamcast به بعد، به عقب برگردد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PeDfSb
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *