خالق برنامه تلویزیونی بنیاد علاقه ای به مقایسه های جنگ ستارگان وحشی شما ندارد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

پایه سعی نمی کند به نسخه TV Plus تبدیل شود جنگ ستارگانبه گفته مجری برنامه دیوید اس. گویر.

صحبت به طور انحصاری با TechRadar در طول پایه در روز مطبوعاتی فصل 2، مدیر خلاق سریال ی با بودجه کلان ، پیشنهاداتی را که تلاش می کرد کپی کند، نادیده گرفت. جنگ ستارگان به هر شکل یا شکل

پایهکه بر اساس سری کتاب های اصلی (اما پیچیده) آیزاک آسیموف به همین نام ساخته شده است، در واقع به عنوان یک منبع الهام کلیدی در پشت توسعه فرانچایز علمی-تخیلی افسانه ای لوکاس فیلم در نظر گرفته می شود. مقایسه بین این دو، پس از آن، بخشی از ذات فرهنگی بوده است جنگ ستارگان: یک امید جدید در سال 1977 وارد سینماهای سراسر جهان شد.

با این حال، از آنجایی که پایهاقتباس تلویزیونی اپل تی‌وی پلاس خود را در نوامبر 2021 آغاز کرد، بینندگان به سرعت به شباهت‌های این دو ویژگی اشاره کردند. برخی تا آنجا پیش رفته اند که می گویند، با وجود پایه تقریباً سه دهه قبل از ژانر خود، در واقع سعی در تکرار دارد جنگ ستارگانموفقیت مبتنی بر فیلم در صفحه کوچک (توجه: جنگ ستارگان همچنین با استفاده از نمایش‌های دیزنی پلاس در سال‌های اخیر، هایپردرایو را به قلمرو نمایش‌های تلویزیونی تبدیل کرده است.

Brother Day و Brother Dusk در بالکن فصل 2 Foundation چت می کنند

“روز برادر، از این مزاحم ها چه می گویی؟ جنگ ستارگان و پیشتازان فضا مقایسه؟” (اعتبار تصویر: Apple TV Plus)

شباهت بین این دو تنها از زمان انتشار آن بیشتر مرتبط شده است پایه تریلرهای متعدد فصل 2 نیز. اولین تریلر رسمی، که تاریخ انتشار فصل آینده را فاش می کرد، به نظر می رسید که نشان می دهد فصل دوم از یک سریال علمی تخیلی نمادین دیگر گرفته شده است. پیشتازان فضا. کمتر از یک ماه بعد، پایه دومین تریلر طولانی فصل 2، جنگ بین ستاره ای را که قسمت بعدی آن را تشکیل خواهد داد، به نمایش گذاشت. باز هم، طرفداران به سرعت شباهتی بین برنامه تلویزیونی دست کم گرفته شده اپل و دو خواهر و برادر علمی تخیلی آن، به ویژه از منظر جنگ کهکشانی ترسیم کردند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای عدم اتصال Apple TV 4K به Wi-Fi

بنابراین، از گویر نظرش را در مورد آن مقایسه‌های اجتناب‌ناپذیر، و اینکه آیا آنها برای سریال‌های تلویزیونی جذاب بصری (اما گران‌قیمت) او نعمت یا نفرینی هستند، پرسیدم. شاید جای تعجب نباشد که گویر در احساس خود نسبت به شباهت بین پایه و همکاران شناخته شده ترش.

او گفت: «هیچ چیزی را از آن فرنچایزها کم نکنیم، اما ما سعی می کنیم تا جایی که می توانیم از آن فرنچایزها دور شویم. برای شروع، ما سعی می کنیم شکل سفر فضایی خود را متفاوت کنیم. ما همچنین حداقل نیمی از نمایش خود را در مکان فیلمبرداری می کنیم، نه در حجم یا در برابر صفحه نمایش LED. همه چیز از پالت رنگ گرفته تا تصویر هولوگرام ها، ما سعی کرده ایم مسیر خود را ترسیم کنیم و تا حد امکان از نظر بصری متمایز باشیم. امیدواریم که مخاطبان این تفاوت ها را ببینند و متوجه شوند که این کهکشان کاملا منحصر به فرد است.»

روز برادر لی پیس انگشت خود را به سمت ساختار هوش مصنوعی هری سلدون جرد هریس در فصل دوم Foundation نشانه می رود.

“ببین، هاری، ما سعی نمی کنیم مثل جنگ ستارگان یا پیشتازان فضا باشیم، باشه؟” (اعتبار تصویر: Apple TV Plus)

علیرغم آنچه که مخاطبان در سراسر جهان فکر می‌کنند یا می‌گویند، بنیاد تلاش نمی‌کند که بعدی شود جنگ ستارگان یا پیشتازان فضا. البته ماهیت مشابه تصاویر، روایت ها، مضامین و اصطلاحات آنها – پایه و جنگ ستارگانافراد بد هر دو به عنوان امپراتوری کهکشانی شناخته می شوند – به این معنی که تگ مقایسه برای نمایش تلویزیون اپل سخت خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بررسی مقررات برنامه سلامت روان باعث راه‌اندازی بدنه تجاری می‌شود

همانطور که گویر می گوید، با این حال، تفاوت های جزئی بین این دو و پیشتازان فضا، و خالق سریال امیدوار است که بینندگان متوجه این تفاوت های ظریف شوند پایه فصل 2 پیشرفت می کند در غیر این صورت، گویر و شرکت می توانند از این دانش به عنوان یک دارایی مبتنی بر کتاب استفاده کنند پایه اول شد – و هیچ کس نمی تواند چیز دیگری بگوید.

TechRadar انحصاری تر را برای شما به ارمغان می آورد پایه پوشش پیش از انتشار فصل 2 در روز جمعه، 14 ژوئیه، در داخل و اطراف آن. پایه قسمت 1 (که در حال حاضر برای تماشای یوتیوب رایگان است). از طرف دیگر، یکی از این پنج حماسه علمی تخیلی دیگر را قبل از پخش فصل دوم آن بررسی کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TeB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *