آیا می توانید ببینید چه کسی ویدیوی فیس بوک شما را مشاهده کرده است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

میلیون‌ها ویدیو در رسانه‌های اجتماعی در حال پخش است، اما نگرانی سازنده آن است که بداند آیا می‌توانید ببینید چه کسی ویدیوی فیسبوک شما را مشاهده کرده است یا خیر. علاوه بر این، این فقط به این نیست که بدانید چه کسی ویدیوی شما را دیده است، بلکه همچنین چند نفر آن را دیده اند و کدام ویدیو در این معیار عملکرد خوبی دارد.

اگر شما یکی از ناشرانی هستید که ویدیوها را در فیس بوک پست می کنند، این اطلاعات برای بهبود محتوای شما بسیار مهم است. در این مقاله، بیایید بررسی کنیم که چگونه ببینیم چه کسی ویدیوی فیس بوک شما و موارد دیگر را مشاهده کرده است.

باید بخوانید: چگونه در فیس بوک محدودیت ایجاد کنیم – راه آسان

چگونه ببینیم چه کسی ویدیوی فیس بوک شما را دیده است؟

ببینید چه کسی ویدیوی فیس بوک شما را دیده است

اگر در حال ضبط پخش زنده در فیس بوک هستید، می توانید به سادگی با مراجعه به صفحه مدیریت پخش زنده و کلیک روی دکمه مشاهده مخاطب، میزان بازدید خود را بررسی کنید.

اگرچه، به محض پایان پخش زنده، مخاطبان خود را از دست خواهید داد. بنابراین می توانید بررسی کنید که چند نفر ویدیوی فیس بوک شما را مشاهده کرده اند، اما نمی توانید شناسه کاربری افراد را در فیس بوک ببینید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه تنظیم فید RSS در Slack و دریافت آخرین به روز رسانی

با این حال، می‌توانید مخاطبان خود را مدیریت کنید تا در زیر ویدیوی شما نظر بگذارند یا سعی کنید در طول جلسه تعامل داشته باشید تا هنگام تعامل، متوجه حساب‌ها شوید.

پس از اینکه نسخه ضبط شده ویدیو در پلتفرم موجود شد، هنوز نمی توانید ببینید چه کسی ویدیوی فیس بوک شما را مشاهده کرده است، اما می توانید تمام تعاملات ضبط شده را مانند نظرات در ویدیوی پخش شده ردیابی کنید.

از آنجایی که فیس‌بوک در مورد خط‌مشی‌های عمومی خود انعطاف‌پذیر است و به بازخورد کاربران متکی است، ممکن است پس از در دسترس قرار گرفتن یک پخش ضبط‌شده برای عموم، ویژگی‌های جدیدی مانند حساب‌های مخاطب و سایر معیارهای مهم را مشاهده کنید.

چند نفر ویدیوی فیسبوک شما را دیده اند؟

اگر ویدیوی شما با یک گزینه مشاهده به نام «عمومی» به اشتراک گذاشته شده است، به این معنی که هر کسی در سراسر جهان می‌تواند آن را مشاهده کند، می‌توانید تعداد بازدیدها را در زیر خود ویدیو مشخص کنید.

توجه: برای بررسی تعداد بازدید خود باید از یک برنامه فیس بوک استفاده کنید. اگر از اندروید یا اپ استور استفاده می کنید، اگر از استفاده می کنید، می توانید فیسبوک را در پلی استور دانلود کنید.

با این حال، اگر ویدیوی پخش شده خود را در هر صفحه فیس بوک به اشتراک بگذارید، می توانید اطلاعات بیشتری را مستقیماً از رایانه دسکتاپ خود دریافت کنید، خواه باشد یا دستگاه IOS.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک صفحه فیس بوک را در 6 مرحله ساده حذف کنیم

خلاصه

اطلاعات کاربران فیس بوک تنها زمانی در دسترس است که پخش شما به صورت زنده در فیس بوک باشد. به محض پایان پخش، نمی‌توانید بررسی کنید چه کسی ویدیوی فیس‌بوک شما را مشاهده کرده است، اما می‌توانید بررسی کنید که چند نفر ویدیوی فیس بوک شما را در زیر ویدیوی پخش شده مشاهده کرده‌اند. همچنین اگر ویدیوی فیس بوک خود را در هر صفحه فیس بوک به اشتراک بگذارید، می توانید اطلاعات بیشتری را مدیریت کنید.

آیا اغلب ویدیوها را در فیس بوک ارسال می کنید؟ در بخش نظرات پایین به ما اطلاع دهید!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/XlF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *