جان بویگا می‌گوید که آماده حضور در فیلم آینده جنگ ستارگان است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

یادداشت ویراستار: این مصاحبه قبل از اعتصاب گران، که در 14 جولای آغاز شد، انجام شد.

جان بویگا فاش کرد که آماده بازگشت به این تیم است جنگ ستارگان جهان – اما تنها در صورتی که پروژه برای او مناسب باشد.

در یک مصاحبه اختصاصی با TechRadar برای تبلیغ فیلم جدید خود در آنها تایرون را شبیه سازی کردندبویگا تایید کرد که در را برای حضور در آینده به طور کامل نبسته است جنگ ستارگان فیلم با این حال، او پیشنهاد کرد که باید زمان مناسبی برای حضور فین، شخصیتی که در سه گانه دنباله فیلم فرانچایز بازی کرد، باشد.

بویگا جنگ ستارگان از زمانی که او تصمیم به کنار گذاشتن شخصیت‌های اقلیت‌های قومی را با پیشروی سه‌گانه دنباله‌ای انتقاد کرد، آینده موضوع داغ بحث بوده است. که در جنگ ستارگان قسمت هفتم: نیرو بیدار می شود، Boyega's Finn نقش مهمی در چگونگی داستان آن داشت. با این حال، در جنگ ستارگان: قسمت هشتم و جنگ ستارگان: قسمت نهمرز تیکوی فین و کلی ماری ترن – برای نام بردن از دو شخصیت – به نفع شخصیت های سفید رنگ فرنچایز، مانند ری دیزی ریدلی و کیلو رن از آدام درایور، به حاشیه منتقل شدند.

در یک مصاحبه طولانی با GQ در سپتامبر 2020، بویگا همچنین بخش‌هایی از پایگاه هواداران جنگ ستارگان را به دلیل توهین نژادپرستانه به او و ترن مورد انتقاد قرار داد. در آن زمان، بویگا گفت: “من تنها بازیگری هستم که تجربه منحصربه‌فرد خود را از آن فرنچایز بر اساس نژادشان داشته‌ام. بیایید آن را همین‌طور رها کنیم. این شما را با چنین روندی عصبانی می‌کند. این شما را بسیار عصبانی می‌کند. ستیزه جویانه تر؛ شما را تغییر می دهد. زیرا می دانید، “این فرصت به من داده شد، اما در صنعتی هستم که حتی برای من آماده نبود”.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه حساب Tinder خود را متوقف یا حذف کنید

«هیچ کس دیگری از بازیگران این فیلم را بایکوت نکردند زیرا [they were in it]. هیچ کس دیگری این غوغا و تهدید به مرگ را به دی‌ام‌های اینستاگرام و رسانه‌های اجتماعی خود ارسال نکرد و گفت: “این و آن را سیاه کنید و نباید طوفان‌باز باشید.” هیچ کس دیگری این تجربه را نداشت. اما با این حال مردم تعجب می کنند که من اینگونه هستم. این ناراحتی من است.»

فونتین با یویو در پس‌زمینه آن‌ها تایرون را شبیه‌سازی کردند، از ماشینش خارج می‌شود

اجرای بعدی جان بویگا را می توان در آنها تایرون را شبیه سازی کردندیکی از فیلم های جدید نتفلیکس، در 21 جولای (اعتبار تصویر: نتفلیکس/پریش لوئیس)

در مدت نزدیک به سه سال پس از آن مصاحبه، بویگا با تجربه خود به عنوان یک بازیگر سیاه پوست در جنگ ستارگان. هنوز مشخص نیست که آینده فین در دنیای نمادین لوکاس فیلم چه خواهد بود، اما گمانه زنی های فزاینده ای وجود دارد که می توانیم او را دوباره در آینده ببینیم. جنگ ستارگان فیلم

بویگا در پاسخ به این سوال که آیا علاقه مند به بازگشت به آن کهکشان بسیار دور است، به من گفت: [those comments] چند سال پیش بود، بنابراین آنها موضوع آن پروژه خاص بودند. اما من برای همه شخصیت‌ها و فیلمنامه‌هایی که لذت‌بخش هستند، بازیگران فوق‌العاده و کارگردانی فوق‌العاده دارند باز هستم. بنابراین بله، من برای همه فرصت ها باز هستم.”

اظهارات بویگا در حالی مطرح می‌شود که گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه فین می‌تواند نقش مکمل را در یکی از چهار فیلم آینده بازی کند، مطرح می‌شود. جنگ ستارگان فیلم های. یکی از این تلنگرها، که حول محور ری است، محتمل ترین نامزد به نظر می رسد. پس از همه، فین و ری شراکت قوی در آن ایجاد کردند نیرو بیدار می شودو بسیاری از طرفداران دوست دارند این دو نفر را برای ماجراجویی دوباره ببینند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه یک وبینار ایجاد کنیم [MEGA GUIDE]

بر اساس یک نسخه آوریل 2023 از پادکست Hot Mic با بازی جان روشا و جف اسنایدر، مدیران لوکاس فیلم در مورد نصب Boyega's Finn به عنوان همکار در کنار Ridley's Rey صحبت کرده اند. این پس از مذاکرات فرضی بین بویگا و کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم، صورت می‌گیرد، که بر سر نقل قول‌های قبلی بویگا، «دفن را دفن کرده‌اند».

قابل درک است که طرفداران باید این شایعه را با کمی نمک بپذیرند و منتظر باشند تا Lucasfilm اعلامیه رسمی بازیگری را اعلام کند. با توجه به اینکه بویگا آماده بازگشت به سریالی است که او را به یک نام آشنا تبدیل کرد، اگر فین را در آینده نبینیم تعجب می کنم. جنگ ستارگان پروژه اینجا امیدواریم که حق با من باشد.

برای بیشتر جنگ ستارگانپوشش مبتنی بر، در مورد نحوه تماشای آن بخوانید جنگ ستارگان فیلم ها را به ترتیب ببینید و ببینید کدام یک از سریال های ی این فرنچایز در لیست بهترین نمایش های دیزنی پلاس ما قرار گرفت.

با توجه به آنها تایرون را شبیه سازی کردند، دریابید که چرا ممکن است این فیلم کمدی علمی-تخیلی غیرمعمولی باشد که نتفلیکس در حال حاضر قبل از عرضه در یکی از بهترین سرویس های پخش در روز جمعه، 21 ژوئیه، به آن نیاز دارد. حتماً قبل از روز پخش با TechRadar نیز برای یک فیلم انحصاری بررسی کنید. ، گفتگوی عمیق با بویگا در مورد فیلم چند ژانر خمیده و خرابکارانه.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EHUNsT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *