دیسکاوری پارک مسابقه استارت آپی «دیسکاوری اسپارک» را راه اندازی کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پردیس پیشرو علم و نوآوری، دیسکاوری پارک، در ساندویچ، کنت، برنامه و رقابتی جدید برای حمایت از کسب و کار را با نام «جرقه کشف» راه اندازی کرده است.

هدف این برنامه پی ریزی پایه های موفقیت شرکت در آینده و تجهیز مشاغل علوم زیستی در مراحل اولیه به مهارت های مورد نیاز هنگام ارائه به سرمایه گذاران است.

این برنامه رایگان و ترکیبی که در طول هشت هفته اجرا می شود، با هدف ایجاد پتانسیل از بهترین امکانات، افراد و شبکه های دیسکاوری پارک است. این جلسات که در چهار جلسه حضوری، به‌علاوه مشاوره، شبکه‌سازی و یادگیری گروهی ارائه می‌شوند، تیم‌ها، ارتباطات منسجم، امور مالی، تأثیرات بازار و آماده‌سازی زمین را پوشش می‌دهند، که همگی با برنامه‌های تمرینی در دیسکاوری پارک به پایان می‌رسند.

Discovery Spark در حال حاضر درخواست‌های شرکت‌های نوپا در زمینه علوم زیستی را می‌پذیرد و آخرین مهلت آن تا 20 آگوست است. از اولین گروه از حداکثر 12 شرکت، یک کسب و کار برای برنده شدن یک بسته جایزه به ارزش بیش از 100,000 پوند، شامل 50,000 پوند سرمایه گذاری از Discovery Park Ventures، یک سال فضای آزمایشگاهی رایگان در پارک دیسکاوری، به علاوه پشتیبانی کسب و کار انتخاب می شود. و مربیگری اختصاصی

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اضافه کردن توقف های متعدد در نقشه های اپل در آیفون، آی پد و مک

Renos Savva، بنیانگذار اصلی Drug Discovery CRO، Domainex مستقر در کمبریج و اکنون رئیس نوآوری در دیسکاوری پارک، گفت: «Discovery Spark برای همه رهبران آینده که به دنبال ممیزی و تقویت مهارت های خود برای برتری در تجارت و کسب سرمایه گذاری هستند، ضروری است. همچنین دسترسی منحصر به فردی به تحلیلگران صنعت، رهبران باتجربه و مربیان اجرایی برای مشاوره و پشتیبانی، به علاوه شبکه جدیدی از کارآفرینان همتا خواهید داشت.

این مزایا برای یک شرکت انتخاب شده برای برنده شدن 50000 پوند سرمایه گذاری به علاوه فضای آزمایشگاهی رایگان برای یک سال در پارک دیسکاوری فراتر خواهد رفت. این جایزه سفارشی همچنین شامل پشتیبانی تجاری از Barclays Eagle Labs و پشتیبانی حرفه‌ای از شرکت‌های متخصص در IP و حقوق، امور مالی و مالیات، استعدادها و مدیریت هیئت مدیره، بازاریابی و روابط عمومی، و مدیریت وب و داده است. علاوه بر این، به‌عنوان یک تسهیل‌کننده و مربی باتجربه در تجارت زیستی، همراه با سایر همکاران متخصص در پارک دیسکاوری، راهنمایی اختصاصی و مستمر ارائه خواهم کرد.»

مایر شرایبر، مدیرعامل دیسکاوری پارک، افزود: «پارک دیسکاوری محیطی ایده‌آل برای راه‌اندازی و گسترش شرکت‌ها است، با یک جامعه جوجه‌کشی پررونق و فضایی برای رشد. ما فشار برای یافتن فضای آزمایشگاهی و فشار روی بسیاری از شرکت‌های مقیاس‌پذیر یا اسپین‌اوت را درک می‌کنیم، بنابراین Discovery Spark بازتاب مهمی از تعهد ما برای استفاده از امکانات و شبکه‌مان برای تقویت نسل بعدی رهبران علوم زیستی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Nelipak با استفاده از مواد Eastman Renew برای بسته بندی مانع استریل

افرادی که برای این برنامه انتخاب شده اند این فرصت را خواهند داشت تا برای بسته سرمایه گذاری و حمایت 50000 پوندی در کنفرانس سرمایه گذاری تحت حمایت دیسکاوری پارک که در ماه نوامبر در لندن برگزار می شود، شرکت کنند. یک جایزه دیگر از فضای آزمایشگاهی رایگان نیز در دسترس شرکت کنندگان برنامه خواهد بود و شرکت کنندگان به آن رأی خواهند داد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر باید علاقه خود را در صفحه Discovery Spark ثبت کنند.

تاریخ های کلیدی BioSpark:

  • آخرین مهلت درخواست: نیمه شب 20 آگوست 2023
  • شروع برنامه: 26 شهریور

برای ورود، شرکت‌ها در بریتانیا ثبت می‌شوند، اثبات مفهوم را نشان می‌دهند و آزادی عمل خواهند داشت، با هدف نهایی ارائه مفهوم کسب‌وکار خود به گروهی از سرمایه‌گذاران، کارشناسان صنعت و شرکا برای تضمین جایزه.

جزئیات کامل شرایط ورود و جایزه در Discovery Spark گنجانده شده است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OHTAAH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *