گزارش سرمایه گذاری 9 میلیون پوندی در وست میدلندز را فاش می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شبکه علوم سلامت آکادمیک وست میدلندز (WMAHSN) گزارش تأثیر سال 2022/23 خود را منتشر کرده است که کار و نوآوری هایی را که به بهبود سلامت و ایجاد رشد درآمد در سراسر میدلندز غربی کمک کرده است، برجسته کرده است.

دستاوردهای کلیدی ذکر شده در این گزارش شامل کاهش 745 تماس اضطراری 999 – کمی بیش از دو تماس در روز – به دلیل استفاده از ابزارهای مدیریت خرابی خانه‌های مراقبت وست میدلندز است. این منجر به کاهش 11633 تخت بستری در بیمارستان ها شد، در مواردی که بیماران می توانستند درمان جایگزین دریافت کنند.

WMAHSN علاوه بر کاهش فشارها بر NHS و تشویق جوانان به درگیر شدن با نوآوری های مراقبت های بهداشتی، 16 شغل جدید ایجاد کرده، از 448 کسب و کار حمایت کرده و بیش از 9 میلیون پوند سرمایه گذاری داخلی در منطقه به دست آورده است.

آوریل 2023، 10 سال از تاسیس شبکه AHSN توسط NHS انگلستان گذشت و در این زمان، WMAHSN دستخوش رشد و تحول شده است. تنها در سال گذشته، این سازمان برای حمایت از ارائه برنامه های خود، که بر بهبود اجرا و پذیرش، ایمنی و بهبود بیمار، و نوآوری و تجاری تمرکز دارد، رشد کرده است.

نکات مهم گزارش تاثیر WMAHSN عبارتند از:

  • راه‌اندازی انکوباتور نوآوری و مهارت‌های جوان، که هدف آن رفع کمبود مهارت‌های بریتانیا از طریق بازگشایی پتانسیل‌های استفاده نشده و تسریع آموزش در میان متخصصان جوان است. سه کارگاه آموزشی برای معرفی نوآوران با طیف وسیعی از چالش‌های زندگی واقعی سلامت و مراقبت اجتماعی برگزار شد و به شکل‌دهی ذهن‌های آینده کمک کرد.
  • معرفی Thopaz+ به دستور بودجه MedTech. Thopaz+ یک سیستم زهکشی و ینگ قفسه سینه دیجیتال قابل حمل است که برای بیمارانی که هوا یا مایع در اطراف ریه دارند، به دلیل ضربه به قفسه سینه یا بیماری ریوی استفاده می شود. Thopaz+ از تصمیم‌گیری بالینی پشتیبانی می‌کند و به بهبودی بیماران کمک می‌کند و در سال‌های 2022/23، معیارهای گزارش‌دهی ملی افزایشی از 28٪ به 46٪ از اعتمادهای اجراکننده یا پذیرش این نوآوری را نشان دادند.
  • برنامه مدیریت خرابی وست میدلندز با 1679 خانه مراقبت در سراسر منطقه همکاری کرد تا از آموزش، پذیرش و پایداری ابزارهای مدیریت وخامت حمایت کند و به متخصصان کمک کند تا بیماران رو به وخامت را بهتر تشخیص دهند و به آنها پاسخ دهند. در نتیجه، بین ژانویه 2021 و سپتامبر 2022، 3232 پذیرش اضطراری کمتر صورت گرفت که منجر به صرفه جویی 13590 پوندی در هر خانه مراقبتی شد.
  • منطقه وست میدلندز به عنوان یکی از مناطق آزمایشی برای آزمایش برنامه غربالگری کودک-والدین، روشی برای شناسایی کودکان و والدین آنها که کلسترول خونی خانوادگی (FH) دارند، انتخاب شد. FH یک بیماری ارثی است که توسط یک ژن معیوب به خانواده منتقل می شود و کبد را قادر به حذف کلسترول بد (LDL) نمی کند. در مجموع 99 کودک تا به امروز در سه سایت وست میدلندز غربالگری شده اند و سه سایت دیگر نیز در سال 2023 فعال خواهند شد که در مجموع دارای پتانسیل 247 ایمن سازی سالانه خواهند بود.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برنامه NHS COVID-19 بازنشسته می‌شود، زیرا تحقیقات تأثیر آن را برجسته می‌کند

پروفسور مایکل شپرد، رئیس WMAHSN، گفت: “هدف ما رهبری، تسریع و هدایت همکاری، همکاری و بهره وری برای تسریع پذیرش نوآوری مراقبت های بهداشتی در سراسر منطقه است. با در نظر گرفتن این موضوع، دیدن تأثیر مثبت کار ما در سال گذشته، ایجاد بهبود مستمر در سلامت و ثروت منطقه و ایجاد تفاوت واقعی برای بیماران، الهام بخش است.

بخش مراقبت های بهداشتی همچنان یک محیط بسیار پویا و در حال تحول است و ما شاهد تغییرات زیادی در چشم انداز در طول سال های 2022/23 بوده ایم. با وجود این، ما قصد داریم به تقویت توانایی خود برای کار در سطح ملی، منطقه ای و محلی، حفظ محیطی که به ایجاد آن کمک کرده ایم، ادامه دهیم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wUs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *