مدارس می گویند صندوق بازنشستگی معلمان ایالات متحده توسط هکرهای MOVEit نقض شده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مدارس می گویند صندوق بازنشستگی معلمان ایالات متحده توسط هکرهای MOVEit نقض شده است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

دو مدرسه در ایالات متحده تأیید کردند که TIAA، یک سازمان غیرانتفاعی که خدمات مالی را برای افراد در رشته‌های دانشگاهی ارائه می‌کند، درگیر هک‌های انبوهی است که ابزارهای انتقال فایل MOVEit را هدف قرار می‌دهند.

کالج میدلبری در ورمونت و کالج ترینیتی در کانکتیکات هر دو اعلامیه‌های امنیتی منتشر کردند که تأیید می‌کرد در نتیجه یک حادثه امنیتی در انجمن بیمه معلمان و مستمری آمریکا یا TIAA، نقض داده‌ها را تجربه کرده‌اند. بر اساس خود، TIAA به بیش از پنج میلیون کارمند فعال و بازنشسته که در بیش از 15000 موسسه شرکت می کنند خدمات می دهد و 1.3 تریلیون دلار دارایی را در بیش از 50 کشور مدیریت می کند.

هر دو اخطار امنیتی تأیید می‌کنند که TIAA تحت تأثیر سوء استفاده گسترده هکرها از نقص در MOVEit Transfer، یک ابزار انتقال فایل سازمانی توسعه‌یافته توسط Progress Software قرار گرفته است.

بر اساس گزارش ها، این هک جمعی تاکنون بیش از 160 قربانی گرفته است برت کالو، تحلیلگر تهدید Emsisoftاز جمله وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده (HHS) و زیمنس انرژی. تنها 12 نفر از این قربانیان تعداد افراد مبتلا را تایید کرده اند که در حال حاضر به بیش از 16 میلیون نفر می رسد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برای چکی که می خواهید بنویسید

ترینیتی کالج، که از TIAA به عنوان نگهدارنده رکورد برای طرح سالیانه خود استفاده می کند، در بیانیه ای گفت که در حالی که سیستم های خود تحت تاثیر هک MOVEit قرار نگرفتند، “TIAA، که ترینیتی داده های کارکنان دانش آموز را با آنها به اشتراک می گذارد، اعلام کرده است که فایل های آن ممکن است تحت تاثیر قرار گیرد. ” ترینیتی گفت که شماره های تامین اجتماعی و تاریخ تولد را با TIAA به اشتراک گذاشته است.

کالج میدلبری گفت که توسط TIAA که اطلاعات شناسایی شخصی را با آنها به اشتراک می‌گذارد نیز مطلع شده است که داده‌های متعلق به کالج به دلیل حمله سایبری افشا شده است. اگرچه میدلبری دقیقاً تأیید نکرده است که به چه نوع داده هایی دسترسی پیدا کرده است، اما میدلبری گفت که «دانشجویان، اساتید و کارکنان» کالج را که ممکن است اطلاعات آنها در این نقض به خطر افتاده باشد، مطلع کرده است.

میدلبری تأیید کرد که تحت تأثیر حمله MOVEit به National Student Clearinghouse نیز قرار گرفته است که منجر به افشای داده های دانش آموزان شد.

در حالی که TIAA مدارس آسیب دیده را از حادثه امنیتی خود مطلع کرده است، این شرکت هنوز به طور عمومی این حادثه را تایید نکرده است. TIAA در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد سکوت این شرکت پاسخ داد گفت که دفاترش بسته است. TIAA به سوالات TechCrunch پاسخ نداده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  توضیح کلاهبرداری متحد بازپرداخت | Trend Micro News

هنوز مشخص نیست که چند سازمان در نتیجه حمله سایبری به TIAA تحت تأثیر قرار گرفته اند. TIAA هنوز در سایت تاریک وب باج‌افزار Clop که مسئولیت حملات سایبری MOVEit را بر عهده گرفته است، فهرست نشده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MGi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *