برنامه NHS COVID-19 بازنشسته می‌شود، زیرا تحقیقات تأثیر آن را برجسته می‌کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

برنامه NHS COVID-19 بازنشسته شده است زیرا شرکت مهندسی و مشاوره فناوری Zühlke اعلام کرده است که این برنامه از حداقل 9600 مرگ (و احتمالاً تا 13000 نفر) جلوگیری کرده است.

تحقیق جدید دانشگاهی منتشر شده در مجله علمی طبیعت نشان می دهد که این که در یک دوره 12 هفته ای توسعه یافته است، تنها از طریق عملکرد ردیابی تماس، از حدود 1 میلیون مورد ابتلا به کووید (احتمالاً به 1.4 میلیون) در سال اول جلوگیری کرده است.

این تحقیق سال 24 را پوشش می دهدهفتم سپتامبر 2020 زمانی که برنامه راه اندازی شد. در این مدت 95485 مورد مرگ ناشی از کووید و 6.5 میلیون مورد در انگلیس و ولز ثبت شد. این به این معنی است که برنامه تعداد مرگ و میرها را حدود 9٪ و تعداد موارد را حدود 13٪ کاهش داده است (با استفاده از تخمین تحقیقاتی 9600 مرگ و 1 میلیون مورد جلوگیری شده است).

این دوره امواج و قفل‌های اصلی دوم و بعدی را شامل می‌شود، از جمله: قفل دوم (از 5هفتم2 نوامبرnd دسامبر 2020، به دنبال آن دوره ای از محدودیت های سختگیرانه؛ و سومین قرنطینه ملی انگلستان (از 6 شروع می شودهفتم ژانویه 2021، با کاهش تدریجی محدودیت ها از 8هفتم اسفند تا 18هفتم جولای 2021).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نوآوری برای ایجاد تعادل مجدد در نابرابری های بهداشتی برای زنان

تحقیقات آکادمیک قبلی که در اوایل سال 2021 در نیچر منتشر شد، نشان داد که این یکیشن تنها در سه ماه اول از حدود 600000 مورد جدید جلوگیری کرده است.

تیم محققان به رهبری میشل کندال، محقق آمار در دانشگاه وارویک، در مقاله خود نتیجه می‌گیرد: «ما تخمین می‌زنیم که عملکرد ردیابی تماس اپلیکیشن به تنهایی از حدود 1 میلیون مورد (تحلیل حساسیت 450،000 تا 1،400،000) در طول اولین آن جلوگیری کرد. سال، مربوط به 44000 مورد بیمارستانی (SA 20,000-60,000) و 9,600 مرگ (SA 4600-13,000).

ولفگانگ امریش، مدیر عامل شرکت Zühlke UK، گفت: «همه افراد درگیر به تعداد جان‌های نجات‌یافته بسیار افتخار می‌کنند، و همچنین میلیون‌ها مورد پیشگیری با توجه به رنج طولانی‌مدت این بیماری باعث بسیاری از مبتلایان به آن می‌شود.

«این برنامه تنها در 12 هفته توسط یک تیم جهانی متشکل از 75 نفر از بهترین افراد ما، از جمله تیم محصول و طراحی ما، که قابلیت استفاده و جذب را تضمین می‌کنند، معمارانی که می‌دانند چگونه سیستم‌های امنی را طراحی کنند که می‌توانند مقیاس شوند، و مهندسان نرم‌افزاری که توسعه داده‌اند، توسعه داده شد. و به طور موثر برای اطمینان از کیفیت بالای آن آزمایش شده است.

این برنامه به سرعت با بیش از 30 میلیون دانلود و 20 میلیون کاربر فعال، به دومین برنامه رایگان دانلود شده در سال 2020 در بریتانیا تبدیل شد. علیرغم دوره کوتاه توسعه، برنامه به تعدادی نوآوری تکنولوژیک برای محافظت از حریم خصوصی و در عین حال اطمینان از حداکثر دقت و قابلیت استفاده دست یافت. همچنین به نوآوری دستیابی به عنوان رسمی بسیار دقیق از MHRA به عنوان “دستگاه پزشکی” دست یافت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  USB Selective Suspend چیست و چگونه آن را غیرفعال کنیم

این امر آن را در پیشتاز برنامه‌های تلفنی قرار می‌دهد که فراتر از تناسب اندام و تناسب اندام هستند و برای تشخیص و نظارت در سطح پزشکی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند – روندی که انتظار داریم در چند سال آینده به‌شدت شاهد توسعه آن باشیم.»

سایر دستاوردهای قابل توجه برای برنامه NHS COVID-19 و تیم پشت آن عبارتند از:

  • جوایز صنعت فناوری اطلاعات بریتانیا، تیم Zühlke: پشت برنامه را به عنوان تیم توسعه سال 2021 معرفی کرد.
  • حتی در حال حاضر نیز به عنوان یکی از پربارگیری‌ترین برنامه‌های پزشکی در اپل آی‌استور در هر ماه با امتیاز بسیار بالای کاربر ۴.۶ بر اساس بیش از ۴۱۵۰۰۰ بررسی، از ویژگی‌های آن برخوردار است.
  • در ابتدا برای انگلستان و ولز، این برنامه به سرعت با برنامه های اسکاتلند، ایرلند شمالی، جرسی و جبل الطارق قابل همکاری شد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UiNacy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *