مدیر عامل Magic Eden درباره گسترش چند زنجیره ای و آینده پلت فرم NFT صحبت می کند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مدیر عامل Magic Eden درباره گسترش چند زنجیره ای و آینده پلت فرم NFT صحبت می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

به «واکنش زنجیره‌ای» خوش آمدید، پادکستی که به همراه برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت رمزنگاری، آخرین گرایش‌ها، درام و اخبار رمزنگاری را باز می‌کند و عمیقاً در آن غواصی می‌کند تا همه چیز را بلوک به بلوک برای کنجکاوهای کریپتو بشکند.

برای قسمت این هفته، ژاکلین مصاحبه کرد جک لو، بنیانگذار و مدیر عامل بازار NFT Magic Eden. این دومین بار است که او در Chain Reaction حضور دارد، اما بازار از آخرین باری که او در آگوست 2022 وارد شد، بسیار تغییر کرده است، بنابراین ما از بازگشت او هیجان زده هستیم!

قبل از تأسیس مجیک ادن در سال 2021، لو به عنوان مدیر محصول در گوگل و مشاور گروه مشاوره بوستون کار می کرد.

Magic Eden در ابتدا به عنوان یک پلت فرم معاملاتی NFT مبتنی بر Solana شروع شد، اما پشتیبانی خود را به سایر شبکه های بلاک چین مانند Polygon، Ethereum و Bitcoin گسترش داده است. امروزه، با بیش از 8000 مجموعه، حدود 3 میلیارد دلار تراکنش NFT و 22 میلیون بازدید کننده ماهانه منحصر به فرد، به یکی از بزرگترین بازارهای NFT تبدیل شده است. در ژوئن 2022، مجیک ادن 130 میلیون دلار در دور سری B جمع آوری کرد که به آن وضعیت تک شاخ داد.

لو مجموعه ای از قطعات جالب در مورد فضای NFT و نحوه برنامه ریزی Magic Eden برای مقابله با محیط در حال تغییر، به ویژه در اطراف NFT ها، منتشر کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه همه پست های اینستاگرام را به طور همزمان لغو یا ذخیره کنیم؟

او به اشتراک گذاشت که Magic Eden قصد دارد از طریق ارائه‌های چند زنجیره‌ای خود و با حمایت از برخی از بزرگترین مجموعه‌های NFT در این فضا، مانند Mad Lads، رقابتی باقی بماند، که همچنین مخاطبان خود را به پلتفرم خود منتقل می‌کند. لو گفت: در فضای بیت کوین NFT، بازار به دنبال استفاده از “تداخل زنجیره ای زیادی است” و افزود: “بسیاری از اعضای انجمن Solana و اعضای انجمن اتریوم وجود دارند که سعی کرده اند بیت کوین را بررسی کنند.”

هنگامی که از Magic Eden پرسیده شد که آیا Magic Eden بلاک چین های بیشتری را به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد، لو اظهار داشت که موضع او این است که «هرگز نگو هرگز»، اما در حال حاضر به هیچ افزوده جدیدی توجه نمی کند.

«از یک به چهار می‌رویم [blockchains] در شش ماهگی مانند داشتن چهار بچه، چهار نوزاد است و ما باید همه آنها را پرورش دهیم.» “در حال حاضر، ما قطعا احساس می کنیم که باید تجربه را برای همه این اکوسیستم ها تثبیت و تقویت کنیم.”

در عین حال، نوآوری های زیادی در راه است و لو می خواهد برای آن آماده باشد.

او گفت: «زنجیره‌های زیادی وجود دارد، خواه مخصوص بازی باشد – اکوسیستم‌های دسته‌بندی خاصی وجود دارند که در حال ظهور هستند. بسیاری از زنجیره‌ها و اکوسیستم‌های بزرگ فقط در این دسته وجود دارند که گسترش آن‌ها برای ما منطقی است.»

در ماه مارس، Magic Eden پشتیبانی از بازی‌های web3 را با Magic Eden Games راه‌اندازی کرد، که به توسعه‌دهندگان وب 3 اجازه می‌دهد پایگاه‌ها و جوامع بازیکنان را پرورش دهند. لو خاطرنشان کرد، در حالی که این بازار هیجان انگیز است، هنوز زود است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از Phone Link برای آیفون

ما شاهد یک خط لوله سازنده بسیار بسیار سالم در بازی هستیم. ما می‌دانیم که علاقه‌های داخلی و موجود زیادی از سوی توسعه‌دهندگان بازی‌های وب 3 وجود دارد، و برای ما، این همیشه یک شاخص پیشرو بوده است که اکوسیستم NFT با جریان علاقه سازندگان به اوج خود می‌رسد.»

لو همچنین پتانسیل بلندمدتی را در بلاک چین های لایه 2 می بیند که در بالای شبکه اتریوم ساخته می شوند که بر اساس Arbitrum یا Optimism هستند.

او گفت، حتی با وجود اینکه Magic Eden به سرعت رشد کرده است، می‌خواهد به فلسفه خود مبنی بر ساده کردن تجربه تجارت NFT وفادار بماند و در عین حال به کاربران کمک کند تا ارزش اکوسیستم NFT را احساس کنند.

“ماموریت ما تمرکز بر بلندمدت است.”

ما همچنین در مورد:

  • پشتیبانی از توکن های BRC-20
  • نوسانات بازار NFT
  • حق امتیاز
  • گسترش بازی Web3
  • مشاوره برای جامعه NFT

آیا باید قبل از گوش دادن به صحبت های خود ادامه دهید؟ برای مرور سریع این موارد را بخوانید:

Chain Reaction هر پنج‌شنبه در میان منتشر می‌شود، بنابراین حتماً در پادکست‌های ، یا پلتفرم پاد مورد علاقه‌تان مشترک ما شوید تا از جدیدترین‌های web3 و crypto مطلع شوید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TyL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *