شرکت مشاوره Krebs Stamos Group شش کارمند خود را اخراج کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم شرکت مشاوره Krebs Stamos Group شش کارمند خود را اخراج کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

TechCrunch دریافته است که یک شرکت مشاوره که توسط دو کهنه سرباز معروف امنیت سایبری تاسیس و اداره می شود، هفته گذشته شش نفر را اخراج کرد.

گروه کربس استاموس در سال 2021 توسط الکس استاموس، افسر ارشد امنیتی سابق و کریس کربس، مدیر سابق آژانس امنیت سایبری و زیرساخت ایالات متحده، که توسط توئیت رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ برکنار شد، تأسیس شد.

در سومین سال فعالیت خود، شاهد تغییری در نیاز مشتریان خود بوده ایم. به عنوان یک شرکت، سازگاری با این تغییرات برای ما ضروری است و در نتیجه مجبور شدیم شش نفر از اعضای تیم خود را رها کنیم. استاموس در بیانیه ای به TechCrunch گفت: ما از تلاش و فداکاری آنها بی نهایت سپاسگزاریم و متعهد هستیم که از آنها در هنگام انتقال به نقش های جدید حمایت کنیم. “ما مشتاق آینده هستیم و به ماموریت خود برای تامین امنیت برخی از مهم ترین شرکت های جهان ادامه می دهیم.”

طبق نسخه آرشیو شده ، این شرکت در ماه آوریل 18 کارمند – از جمله بنیانگذاران – داشت. در روز پنجشنبه، سایت فقط 14 عضو تیم را نشان می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای تب های گوگل کروم که نام صفحه یا وب سایت را نشان نمی دهند

اخراج کارکنان در یک شرکت مشاوره نسبتاً کوچک بار دیگر نشان می‌دهد که صنعت امنیت سایبری از این رشته به ظاهر بی‌پایان اخراج در شرکت‌های فناوری مصون نیست. در 3 می، شرکت امنیت سایبری بیشاپ فاکس، تنها چند روز پس از برگزاری یک مهمانی در RSA، یکی از بزرگترین کنفرانس‌های امنیت سایبری جهان، حدود 50 کارمند را اخراج کرد. سال گذشته، Patreon پنج نفر از تیم امنیت سایبری خود را اخراج کرد.

اخراج کارکنان برای برخی غافلگیرکننده بود.

“این برای همه شوکه کننده بود. می دانم که وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم.» یکی از کارمندان سابق به TechCrunch گفت. فکر می‌کردم کار زیادی در راه است.»

سال گذشته، (ISC)²، یک انجمن غیرانتفاعی برای “رهبران امنیت اطلاعات” پیش بینی کرد که امنیت سایبری با موج اخراج های گسترده در امان خواهد ماند، زیرا تیم های امنیت سایبری “کمترین آسیب را از کاهش کارکنان خواهند داشت، زیرا سازمان ها افزایش سایبری را پیش بینی می کنند. تهدیدات در سال 2023.

تهدیدها ادامه دارد، اما اخراج ها نیز ادامه دارد.


آیا اطلاعاتی در مورد اخراج در سایر شرکت های امنیت سایبری دارید؟ می‌توانید با Lorenzo Franceschi-Bicchierai به‌طور ایمن از طریق Signal به شماره 1 917 257 1382 +1 یا از طریق Wickr، Telegram and Wire @lorenzofb یا lorenzo@techcrunch.com تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق TechCrunch تماس بگیرید SecureDrop.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برخی از تراشه های برتر AMD یک نقص امنیتی بزرگ دارند

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TpUwlM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *