استریمر 69 ساله Final Fantasy 14 توسط خالق سریال در یک حمله بسیار سخت بازدید شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در آخرین از بسیاری از دلگرم فاینال فانتزی 14 داستان‌ها، یک ر ۶۹ ساله برای MMORPG به تازگی از سوی سازنده سری بازدید شده است.

ژاپنی فاینال فانتزی 14 استریمر Pokochii Bigmum مبارزه نهایی در Pandaemonium Anabaseios، آخرین و آخرین حمله در توسعه فعلی بود. اندواکر. این مرد 69 ساله در حال تلاش برای سختی Savage از حمله بود، یک چالش بسیار سخت که برای تکمیل آن به دقت و هماهنگی تیمی بسیار نیاز دارد.

چند ساعت بعد از پخش جریانی، هیرونوبو ساکاگوچی، خالق فاینال فانتزی، ایستاد تا کلمات تشویق کننده ای را ارائه کند که باعث خوشحالی پوکوچی و کسانی که استریم آن ها را تماشا می کنند، شد. پس از آن، ساکاگوچی در توییتر نوشت تا تایید کنم که واقعا او بود. (از طریق GamesRadar)

ساکاگوچی، مشتاق فاینال فانتزی 14 خود کن نیز اشاره می‌کند که در مرحله حمله با پوکوچی هم‌نقطه است و می‌گوید اگر می‌خواهد یکی از مطالب سخت بازی را تکمیل کند، باید “به کار سخت ادامه دهد”.

Pandaemonium مجموعه حمله 8 نفره است فاینال فانتزی 14 آخرین گسترش، اندواکر. سختی معمولی آن به گونه ای تنظیم شده است که توسط بازیکنان معمولی مورد ضرب و شتم قرار گیرد، و جایی است که داستان حمله اتفاق می افتد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین نوار نور LED برای اتاق خواب، جریان، رشد و موارد دیگر

با این حال، هر ردیف Raid (شامل چهار مبارزه، که در هر پچ اصلی دیگر در طول توسعه منتشر شد) یک نوع Savage را نیز ارائه می‌کند، که به شدت دشواری را افزایش می‌دهد و از بازیکنان می‌خواهد که وظایف خود را در داخل و خارج بدانند و در عین حال سخت‌افزاری را انجام دهند. مکانیک اگر این کافی نبود، هر مبارزه Savage دارای یک تایمر خشمگین است، که باعث می‌شود اگر در مدت زمان معینی شکست نخورد، یک پاک کردن در سراسر مهمانی ایجاد می‌شود.

از این نظر، نمی توانم منبع تشویقی بهتر از خود ساکاگوچی بیابم. سازنده سریال مستقیماً روی آن کار نکرده است فاینال فانتزی 14، اما در طول پخش زنده رسمی در کنار نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه کننده MMO ظاهر شده است.

فاینال فانتزی 14 آخرین پچ، 6.45، در 18 جولای منتشر شد. علاوه بر این، اولین Fan Fest بازی از قبل از همه‌گیری کووید-19 در 28 ژوئیه در لاس وگاس برگزار می‌شود. در اینجا، ما انتظار داریم اولین جزئیات و تریلر برای گسترش بعدی MMO برای اولین بار منتشر شود.

فاینال فانتزی 16 آخرین بازی از سری افسانه ای RPG است. اگر در مورد برداشتن حصار هستید PS5 عنوان، آن نسخه ی نمایشی رایگان به شما امکان می دهد داده های ذخیره شده خود را حمل کنید به بازی کامل



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Osjklq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *