بهترین آستین ها برای مک بوک ایر 15 اینچی در سال 2023

زمان مطالعه: 8 دقیقه

تبریک می گویم! با خرید جدید ایر 15 اینچی، شما به تازگی یکی از بهترین بچه های اپل را به مجموعه خود اضافه کرده اید یا به زودی اضافه خواهید کرد. این مک یک سرمایه گذاری ایده آل برای متخصصان، دانشجویان و طراحان است. در حالی که یک نیروگاه کارآمد است، اما نمای بیرونی آن نیاز به ایمنی دارد. بنابراین، چه چیزی بهتر از یک آستین قابل اعتماد و قابل حمل آسان است؟

از آنجایی که MBA 15 اینچی نسبتا جدید است، پیدا کردن آستینی که ترکیبی عالی از سبک و ایمنی را ارائه دهد ممکن است چالش برانگیز باشد. اما استراحت کن، من یک سورپرایز برایت دارم. من بهترین آستین ها را برای مک بوک ایر 15 اینچی M2 در این مقاله فهرست کرده ام. هر محصولی که در اینجا ذکر شده است به لپ‌تاپ شما ساختار و سبکی عالی می‌دهد. بنابراین، بدون بحث زیاد، بیایید شروع به کاوش کنیم!

  1. اتحادیه بومی
  2. tomtoc 360 درجه
  3. بلروی
  4. حروف بزرگ
  5. موسیسو
  6. اسپیگن
  7. لندن

1. اتحادیه بومی – انتخاب سردبیر

اتحادیه بومی

Native Union stow slim با داشتن طراحی بی‌نقص در حین حرکت، بهترین آستین 15 اینچی مک‌بوک ایر است که می‌توانید در دستان خود داشته باشید. پوشش دارای یک محفظه مغناطیسی قوی، یک لباس بیرونی قوی، و یک فضای داخلی پوشانده شده برای محافظت عالی است. Air شما با درپوش Stow Native Union همیشه ایمن است.

آستین با روکش چرم اصل، دوام بالا و ایمنی مناسب در برابر خراشیدگی، ساییدگی و سایر مشکلات فرسوده را برای شما به ارمغان می آورد.

هنگامی که لپ تاپ حمل می کنیم، شارژرها و سایر موارد ضروری، افزونه های پیش فرض هستند. خوشبختانه، با Stow، یک جیب مجزا برای ایمن نگه داشتن تمام لوازم جانبی خود و همیشه در دسترس دارید. علاوه بر این، طراحی سبک وزن این اطمینان را به شما می دهد که بتوانید مک بوک ایر 15 اینچی خود را از یک مکان به مکان دیگر بدون بار اضافی حمل کنید. روکش چرمی درجه یک زیبایی شناسی مناسب را برای ظاهری حرفه ای به شما می دهد.

طرفداران

  • جنس چرم اصل
  • جیب خارجی برای وسایل ضروری
  • بسته شدن مغناطیسی برای ایمنی بیشتر
  • سبک و بادوام

در اپل استور ببینید | آمازون

2. tomtoc 360 درجه – ایمنی درجه یک با بودجه

بهترین پوشش tomtoc 360 برای مک بوک ایر 15 اینچی

ایمنی یکی از دلایل اصلی خرید کاور برای مک بوک ایر است. با آستین محافظ 360 درجه tomtoc، بهترین حالت را در هر دو دنیا به دست می آورید – ایمنی و سبک. این کاور منحصر به فرد مک بوک ایر دارای چهار محافظ گوشه و بالشتک با تراکم بالا در لبه ها است.

اگر شما فردی دست و پا چلفتی هستید، این احتمالا مک بوک ایر 15 اینچی شما را از ضربه، افتادن، فرورفتگی و سایر مشکلات بداهه ای که ممکن است با آن مواجه شوید نجات دهد. باز شدن جانبی آن را از رقبا متمایز می کند.

پارچه مقاوم در برابر آب کاور، مک شما را از نشت ناگهانی آب نجات می دهد، که در غیر این صورت می تواند به لپ تاپ شما آسیب کامل وارد کند. با داخل نرم، دستگاه شما از خط و خش در امان می ماند. علاوه بر این، دو جیب در جلو برای حمل کابل‌های شما وجود دارد، در حالی که زیپ‌های Ykk ایمنی کامل را به شما می‌دهند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه پاک کردن کش Apple Music در اندروید، آیفون و مک

شما می توانید این کاور 15 اینچی مک بوک ایر را در هشت رنگ دلپذیر از جمله مشکی، خاکستری، آبی تیره، قهوه ای و غیره خریداری کنید.

طرفداران

  • گزینه های طرح و رنگ شیک
  • کوسن نرم داخل
  • پارچه مقاوم در برابر آب
  • جیب کناری

منفی

  • باز شدن کناری ممکن است برخی از کاربران را گیج کند

در آمازون بررسی کنید

3. Bellroy – دو لایه فوم برای ایمنی بیشتر

بهترین پوشش بلروی برای مک بوک ایر 15 اینچی

وقتی به کاور لپ‌تاپ فکر می‌کنیم معمولاً سراغ محصولاتی با ساختار سنگین می‌رویم. با این حال، با Bellroy Lite، محافظ 15 اینچی M2 MacBook Air شما در یک آستین سبک وزن و انعطاف پذیر پیچیده شده است. طراحی کاور که به راحتی تا می شود و به هم چسبیده است، بهترین تجربه را در طول سفرهای کاری و خانوادگی شما ارائه می دهد. علاوه بر این، طراحی قفل شده در گوشه ها و زیپ مقاوم در برابر آب، مک شما را از کبودی یا خیس شدن نجات می دهد.

یک لایه محافظ اضافه شده از دو نوع مختلف پد فوم موجود در آستین ایجاد می شود. این کمک می کند تا ضربات و ضربات ناگهانی را بدون اضافه کردن وزن اضافی به شانه های خود تحمل کنید. علاوه بر این، بستن دور زیپ هر بار که آستین را باز می کنید ظاهر تمیزی به شما می دهد. روکش بدون چرم آن را برای افرادی که به دنبال محصولات سازگار با محیط زیست هستند انتخابی عالی می کند.

طرفداران

  • پد فوم دوگانه
  • سبک و تاشو
  • زیپ مقاوم در برابر آب
  • بدون چرم

در آمازون بررسی کنید

4. بزرگ – بدنه باریک برای حمل آسان

UPPERCASE بهترین پوشش برای مک بوک ایر 15 اینچی

کیسه زیپ باریک UPPERCASE همه چیزهایی را که برای ایمن کردن MacBook Air خود در برابر مشکلات بی سابقه نیاز دارید، دارد. طراحی مینیمالیستی درز تک پایین و اندازه آستین جمع و جور تضمین می کند که بتوانید به سرعت با لپ تاپ خود حرکت کنید. در حالی که نمای بیرونی سخت است، همراه با یک روکش پشمی بسیار صاف برای محافظت از مک شما در برابر ضربه های ناگهانی. یک نگهبان کامل، در واقع.

با روکش UPPERCASE لپ تاپ شما از گرد و غبار، ضربه، ضربه، لرزش و سایر بلایای طبیعی در امان است. همچنین، این برند قول می‌دهد که در زمانی که دستگاه را داخل و خارج از کیسه می‌کشید، سطح مک شما را از خط و خش در امان نگه دارد. علاوه بر این، برش صاف و یک زیپ موجود بر روی این آستین باعث می شود که بتوانید لپ تاپ خود را بیرون بکشید یا آن را با کاور شارژ کنید.

FYI، آستین در ابتدا برای MacBook Pro ایجاد شد. با این حال، می توانید انتظار یک تناسب کامل را با مک بوک ایر 15 اینچی با ساختار مشابه داشته باشید.

طرفداران

  • طراحی شیک و جمع و جور
  • پشتیبانی از شارژ با پوشش روی
  • آستر پشمی صاف

در آمازون بررسی کنید

5. MOSISO – یک کیسه ذخیره سازی کوچک جفتی برای وسایل ضروری تهیه کنید

MOSISO بهترین پوشش برای مک بوک ایر 15 اینچی

آیا دوست دارید لوازم رنگی داشته باشید؟ اگر بله، پس شما این آستین لپ تاپ MOSISO را که در بیش از 30 رنگ زیبا از جمله پاستیل های ملایم ارائه می شود، دوست خواهید داشت. این روکش دارای روکش فوم نئوپرن و روکش پارچه ای پشمی است تا ایمنی بی نظیری را به مک بوک ایر 15 اینچی شما ارائه دهد. آنها مک شما را از ضربه، ضربه و خراش ایمن نگه می دارند.

شما از محافظ درجه یک برخوردار هستید که در بدنه ای باریک و سبک قفل شده است که ظاهری حجیم نمی دهد و حمل آن را آسان می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه باز کردن کنترل پنل انویدیا

دو زیپ با باز شدن بالای این کاور لپ‌تاپ MOSISO به شما این اطمینان را می‌دهد که بتوانید به راحتی به مک‌بوک ایر خود دسترسی داشته باشید، بدون ترس از افتادن یا خراشیدگی آن. علاوه بر این، این محصول دارای یک کیسه ذخیره سازی کوچک است که به شما کمک می کند موس و گوشی خود را با لپ تاپ حمل کنید. خوشبختانه، این کیسه کوچک دارای رنگ و بافت مشابه با همتای بزرگتر خود است. بنابراین، همیشه می توانید بدون پرداخت یک پنی اضافی با لوازم جانبی خود دوقلو شوید.

طرفداران

  • چند رنگ برای انتخاب
  • کیفیت پارچه برتر
  • همراه با یک کیسه کوچک
  • طراحی شیک

در آمازون بررسی کنید

6. Spigen – بادوام و شیک

بهترین آستین اسپیگن برای مک بوک ایر 15 اینچی

اگر برای مک بوک ایر 15 اینچی خود به یک آستین سخت باند نیاز دارید، Spigen Rugged Armor Pro می تواند بهترین انتخاب شما باشد. ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، این آستین تضمین می کند که مک بوک جدید شما در برابر انواع کبودی ها، ضربه ها و سایر ناملایمات در امان باشد. این محصولات دارای پوسته ای با قابلیت حمل آسان ساخته شده از PU، EVA و فوم مقاوم در برابر ضربه هستند که نوید دوام بالا و به نوبه خود کاهش بزرگی برای جیب شما می دهد.

وجود بالشتک نرم در قسمت داخلی مک بوک ایر شما را از خط و خش، اثر انگشت و غیره نجات می دهد. وقتی با لپ تاپ خود سفر می کنید یا با لپ تاپ خود کار می کنید، نوارهای الاستیک یک لایه ایمنی اضافی به کیف اضافه می کنند. یک فضای ذخیره‌سازی AirTag روی آستین تعبیه شده است، بنابراین هرگز لپ‌تاپ یا کیف خود را گم نمی‌کنید، و یک حلقه کارابین برای ایمن کردن USB یا کلیدهایتان.

طرفداران

  • پوسته بیرونی ساخته شده از مواد قوی
  • ذخیره سازی و قابلیت حمل آسان
  • نوارهای الاستیک برای امنیت بیشتر
  • ذخیره سازی AirTag متصل شده است

در آمازون بررسی کنید

7. لوندو – روکش چرم درجه یک

بهترین آستین لوندو برای مک بوک ایر 15 اینچی

آستین چرم واقعی لوندو یکی از بهترین آستین ها برای مک بوک ایر 15 اینچی تازه راه اندازی شده است. چرم چرم گاوی که در اینجا به صورت دستی ساخته شده است، ظاهری غنی و قدیمی برای انعطاف پذیری و کیفیت درجه یک به شما می دهد. آستین خیره کننده مک بوک پرو با فلپ یک وسیله جانبی عالی برای حمل مک بوک ایر 15 اینچی شما در تمام جلسات حرفه ای شماست. همچنین، چرم تضمین می کند که لپ تاپ شما از برخوردهای ناخواسته در امان باشد.

ذخیره سازی با آستین چرمی واقعی لوندو هرگز مشکلی نخواهد داشت. به غیر از بخش لپ تاپ، آستین دارای یک جیب جادار در جلو است. می توانید شارژر، لوازم ثابت و سایر لوازم جانبی خود را به راحتی در اینجا حمل کنید. علاوه بر این، این برند مجموعه‌ای زیبا از آستین‌ها را در سایه‌های مختلف ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که همیشه تنوع در مجموعه خود دارید. لمس صاف و کیفیت عالی، این آستین را به گزینه ای ضروری برای شما تبدیل می کند.

طرفداران

  • ساخته شده از چرم مرغوب
  • پایان صاف
  • گزینه های رنگی متعدد
  • جیب جلو برای لوازم جانبی

منفی

  • رنگ آستین های چرمی با گذشت زمان تغییر می کند

در آمازون بررسی کنید

بسته شدن

یک آستین خوب تضمین می کند که مک بوک ایر 15 اینچی شما از هر مشکل طبیعی و غیر طبیعی پیش بینی نشده ایمن است. خوشبختانه، تمام پوشش های ذکر شده در اینجا تمام پارامترهای ضروری را که ممکن است به دنبال آن باشید برآورده می کنند. مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.

بیشتر بخوانید:


سریستی نویسنده ای مشتاق است که دوست دارد چیزهای جدید را کشف کند و از طریق کلماتش به دنیا اطلاع دهد. او با ذهنی کنجکاو به شما اجازه می دهد در گوشه و کنار اکوسیستم اپل حرکت کنید. وقتی نمی نویسید، می توانید پیدا کنید که او مانند یک ارتش واقعی BTS از روی BTS می جوشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zTBtEE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *