تیم های مایکروسافت اکنون آرایش (مجازی) شما را برای شما انجام می دهند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر تا به حال احساس کرده اید که در تماس با تیم های به نظر نمی رسد، به روز رسانی جدید می تواند این نگرانی را برای همیشه برطرف کند.

پلتفرم کنفرانس ویدیویی احتمالاً عجیب‌ترین همکاری خود را اعلام کرده است، که می‌بیند با غول لوازم آرایشی Maybelline همکاری می‌کند تا فیلترهای «آرایش مجازی» را ارائه کند که به ظاهر شما برای آن جلسه بزرگ کمک می‌کند.

Maybelline Beauty در تیم‌های مایکروسافت به کاربران اجازه می‌دهد تا از بین «12 ظاهر منحصربه‌فرد» و همچنین از میان رنگ‌های مختلف آرایش دیجیتال و جلوه‌های تاری انتخاب کنند، که می‌توان آن‌ها را پیش‌نمایش کرد و قبل از پیوستن به تماس «اعمال کرد».

فیلترهای آرایش مایکروسافت تیمز

مایکروسافت در یک پست وبلاگی با اعلام این خبر نوشت: «صرف نظر از جایی که کار می‌کنند، کارمندان می‌خواهند درگیر بمانند و هنگام همکاری با همکاران خود احساس قدرت کنند.

“برنامه جدید زیبایی Maybelline در تیم های مایکروسافت از Maybelline نیویورک می تواند کمک کند – به کاربران این امکان را می دهد تا سبک شخصی خود را به سرعت و به راحتی از داخل یک جلسه Teams تنظیم کنند. ظاهر آرایش مجازی به افراد اجازه می دهد سبک های مختلف را امتحان کنند، و راه های بیشتری برای بیان خود ارائه می دهند. کار کن.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای عدم نمایش امضای ایمیل در برنامه ایمیل در مک

فیلتر زیبایی هوش مصنوعی Microsoft Teams Maybelline

(اعتبار تصویر: تیم های مایکروسافت)

در هنگام تلاش برای نگاه کردن، به کاربران نیز مجموعه‌ای از محصولات فیزیکی Maybelline و سایه‌هایی که توسط فیلتر تکرار می‌شوند ارائه می‌شود، در صورتی که بخواهند آن را در دنیای واقعی امتحان کنند.

Trisha Ayyagari، رئیس برند جهانی Maybelline نیویورک، می‌گوید: “ماموریت Maybelline این است که به همه اعتماد به نفس بدهد تا زیبایی‌هایشان را بیان کنند. چه حضوری یا مجازی کار می‌کنید، احساس خوبی در مورد خودتان می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین کار را انجام دهید.” “به همین دلیل است که ما با تیم های مایکروسافت برای توسعه ظاهر آرایش مجازی همکاری کردیم – اکنون حتی در شلوغ ترین روزها، فقط با یک کلیک می توانید آرایش کنید. امیدواریم زندگی مردم را کمی آسان تر کنیم.”

فیلتر آرایش مجازی Maybelline

(اعتبار تصویر: Maybelline)

شاید تعجب آور نباشد که این برنامه از عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه شده توسط Modiface استفاده می کند، یک فناوری واقعیت افزوده برای صنعت زیبایی متعلق به L'Oreal، شرکت مادر Maybelline، که بیش از 70 نقطه از چهره کاربران را برای ایجاد یک “نقشه مجازی” شناسایی می کند. که امکان استفاده یکپارچه از فیلترهای دیجیتال را فراهم می کند.

خدمات آزمایشی مجازی در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای در بخش‌های مد و زیبایی محبوب شده‌اند، اما این اولین گسترش عمده در بازار کسب‌وکار و کنفرانس است. Modiface توسط افرادی مانند Estee Lauder و Sephora استفاده شده است، و برنامه جدید Teams با همکاری موسسه Geena Davis با هدف ارائه یک جمعیت گسترده و متنوع توسعه یافته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  4 روش برای پاک کردن کش در گوشی های گلکسی سامسونگ

این برنامه در حال حاضر در دسترس است، ابتدا در پیش نمایش و فقط برای مشتریان شرکتی مایکروسافت تیمز، اگرچه ما انتظار داریم به زودی راه اندازی گسترده تری داشته باشیم. کاربران می توانند پس از پیوستن به تماس تیم های مایکروسافت از طریق منوی «افکت های ویدیویی» به آن دسترسی داشته باشند.

این خبر به دنبال تلاش مشابهی توسط تیم های مایکروسافت برای تقویت کاربران خود، به دنبال به روز رسانی اخیر است که فیلترهای ناسزا را اضافه می کند تا از هرگونه زبان ناپسندی که در طول جلسه گفته می شود جلوگیری کند.

علاوه بر این باید زبان افراطی را نه تنها از زیرنویس‌های زنده در جلسه شما، بلکه از خود رونویسی کلی نیز پنهان کند و امیدواریم شما را از هر گونه شرمندگی رها کند.

از طریق The Verge

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hNfyrf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *