سونی A7C II: شایعات، درز و همه چیزهایی که تاکنون دیده‌ایم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

هنگامی که سونی A7C در سال 2020 معرفی شد، به کوچکترین بدون آینه فول فریم برای عکاسان تبدیل شد و شایعاتی وجود دارد که جانشین آن – Sony A7C II – در سه ماهه پایانی سال 2023 عمومی خواهد شد.

دوربینی که به‌عنوان یکی از بهترین دوربین‌های مسافرتی طراحی شده است، مصالحه‌های خود را دارد: بررسی سونی A7C ما نشان می‌دهد که فرم کوچک آن، که شبیه دوربین‌های APS-C علاقه‌مند سونی مانند A6700 جدید است، دارای ارگونومی نامناسب و یک EVF فوق‌العاده است. همچنین با قیمتی عالی نسبت به دوربین همه جانبه قانع‌کننده‌تر در آن زمان، سونی A7 III، که بیشتر ویژگی‌های خود از جمله سنسور 24 مگاپیکسلی فول فریم را از آن به ارث برده بود، مواجه شد.

با این حال، آخرین شایعات در مورد A7C II به دوربین بسیار توانمندی اشاره می کند که می تواند فناوری ارتقا یافته را از سونی A7 IV جدیدتر به ارث برده باشد، که در بهترین راهنمای دوربین های بدون آینه ما در سال 2023 رتبه اول را دارد. اولین دوربینی که ظاهر و احساسی شبیه به اولین دوربین ویدیویی با سنسور فول فریم، Sony ZV-E1 دارد.

بیایید نگاهی به همه درز و شایعاتی که تا کنون دیده ایم بیندازیم.

Sony A7C II: دست به کار شوید

سونی A7C

(اعتبار تصویر: سونی)
  • چیست؟ جانشین Sony A7C، کوچکترین دوربین بدون آینه فول فریم سونی برای عکاسان
  • کی بیرون میاد؟ به احتمال زیاد سه ماهه پایانی سال 2023
  • چقدر هزینه دارد؟ ناشناخته، اما احتمالاً شبیه به Sony ZV-E1 است که در ابتدای عرضه در سال 2023 دارای لیست قیمت 2300 دلار / 2350 پوند (حدود 3500 دلار استرالیا) بود.

Sony A7C II: قیمت و تاریخ عرضه

اطلاعات کمی در مورد قیمت احتمالی A7C II وجود دارد، اما می‌توانیم بر اساس قیمت راه‌اندازی نسخه قبلی آن که 1800 دلار / 1850 پوند / 2800 دلار استرالیا (به اضافه تورم) یا Sony A7 IV و ZV بود حدس بزنیم. -E1. ما فکر می‌کنیم که قیمت به دومی نزدیک‌تر خواهد بود، که در آوریل 2023 با قیمت فهرستی 2300 دلار / 2350 پوند / 3500 پوند استرالیا فقط برای بدنه عرضه شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Moonfire VC بریتانیا دومین سرمایه خود را به مبلغ 115 میلیون دلار جمع آوری می کند تا راه اندازی های اولیه را هدف قرار دهد.

با این حال، شگفت‌انگیز خوشایند خواهد بود، اگر سونی پا به پای پاناسونیک Lumix S5 II عالی باشد، که با قیمت 2000 دلار / 2000 پوند / 3000 دلار استرالیا در ژانویه 2023 عرضه شد.

A7C II همچنین احتمالاً به عنوان یک کیت با لنز فول فریم ارزان قیمت سونی، FE 28-60mm F4-5.6، با 300 دلار اضافی / 300 پوند / 450 دلار استرالیا در دسترس خواهد بود.

در مورد تاریخ انتشار، سایت شایعات سونی New Camera به ثبت دوربین سونی در چین در 25 ژوئن 2023 با کد “WW499972” اشاره می کند که معتقد است A7C II است، و اشاره می کند که جدول زمانی بین ثبت نام و اعلام آن معمولاً است. چهار ماه، که به این معنی است که ما در اکتبر یا نوامبر سال جاری به دنبال رونمایی هستیم.

Sony A7C II: شایعات و درز

لیست مشخصات شایعه شده، همچنین توسط New Camera، به جزئیات تعدادی از ویژگی های به ارث رسیده از Sony A7 IV و Sony A6700، از جمله سنسور فول فریم 33 مگاپیکسلی A7 IV، آخرین پردازنده Bionz XR سونی و چیپست که عملکرد را بهبود می بخشد، می پردازد. عملکردهایی مانند AF ردیابی سوژه، به علاوه آرایه AF ترکیبی 759 نقطه ای. در اینجا نکات برجسته آمده است:

  • سنسور فول فریم 33 مگاپیکسلی
  • ISO 100-51200
  • چیپست BIONZ XR و AI
  • تا 10 فریم بر ثانیه
  • ویدیوی 10 بیتی 4K 60p، S-Cinetone
  • EVF 3.68 متری با نرخ تازه‌سازی 120 فریم در ثانیه
  • صفحه نمایش لمسی LCD با زاویه متغیر 3 اینچی، 1.03 متر نقطه
  • AF هیبریدی 759 نقطه ای
  • لرزشگیر تصویر 5 محوره SteadyShot

طرفداران چشم عقابی سونی به EVF 3.68 متری با وضوح بالاتر ادعا شده توجه خواهند کرد که از 2.36 متر نقطه در A7C بیشتر شده است. با این حال، EVF در A6700 اخیر همان واحد 2.36 متر نقطه ای A6600 بود، بنابراین ما باید آن را ببینیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چت ربات Bard AI گوگل اکنون می تواند کد تولید و اشکال زدایی کند

در غیر این صورت، ما به دنبال عملکردی مشابه A7 IV هستیم، اما در شکل بسیار کوچک‌تری که تقریباً از A7C قابل تشخیص نیست. A6700 اخیر دستگیره عمیق تری را نسبت به مدل قبلی خود A6600 ارائه کرد که باعث راحتی در دست گرفتن آن شد، بنابراین شاید بتوانیم همان انتظار را از A7C II داشته باشیم – این یک پیشرفت خوشایند نسبت به A7C خواهد بود.

بعید است مانند ZV-E1 مشخصات ویدیویی رده بالایی را ببینیم، زیرا تشخیص دو دوربین از هم بسیار سخت است و A7C II باید یک دوربین عکاس اول باقی بماند. با این حال، نسبت به عملکردهای یی متوسط ​​A7C نیاز به بهبودهایی وجود دارد.

Sony A7C II: آنچه می خواهیم ببینیم

انتظار می‌رود که جدیدترین نسل از فناوری‌های حسگر و پردازنده سونی را در A7C II ببینیم، از جمله سنسور 33 مگاپیکسلی با وضوح بالاتر و فوکوس خودکار ردیابی بهتر به لطف چیپست هوش مصنوعی.

اما مسلماً این نوع بهبودهایی در طراحی و هندلینگ است که در A6700 در مقایسه با A6600 شاهد بودیم که A7C II را به دوربینی بسیار جذاب‌تر از A7C تبدیل می‌کند.

این بهینه‌سازی‌ها شامل دستگیره عمیق‌تر، صفحه کنترل جلویی زیر دکمه شاتر، و عملکردهای همه‌کاره‌تر صفحه نمایش لمسی است، نه اینکه کاربران مانند دوربین‌های نسل قبلی سونی به AF ​​لمسی محدود شوند.

ما همچنین می‌توانیم به یک جوی استیک AF عقب امیدوار باشیم، اگرچه بعید است، و فکر می‌کنیم EVF، به‌طور ناامیدکننده، بدون تغییر خواهد بود. گنجاندن اسلات کارت دوگانه SD UHS-II به جای یک اسلات ممکن است برای دوربینی مانند این کمی بیش از حد باشد و بدنه بزرگ‌تری را ایجاد کند که آن را کمتر مسافرت کند.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه مورد انتظار، آخرین شایعات را زیر نظر خواهیم داشت و این مقاله را با اطلاعات بیشتر در صورت دریافت و دریافت آن به روز خواهیم کرد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Xvkqcf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *