نقشه راه فرار از تارکوف انبوهی از اسلحه ها، تجهیزات و تجهیزات جدید را در چند ماه آینده نشان می دهد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جدیدترین نقشه راه برای تیراندازی استخراج شنی فرار از تارکوف به تازگی منتشر شده است و نویدبخش طیف گسترده ای از به روز رسانی های جدید جدید برای FPS هاردکور است.

به راحتی یکی از بهترین های FPS در سبک خود است، فرار از تارکوف به تعریف تیرانداز استخراج مدرن کمک کرد، با استفاده از مکانیک های غارت مجاور MMO تا به هر ماموریت حس پایداری بدهد. دیابلو 4.

بازی های توسعه دهندگان Battlestate دیروز در توییتر منتشر شد برای فاش کردن یک نقشه راه برای بازی، از جمله جزئیات مربوط به به روز رسانی های قریب الوقوع منتهی به آگوست Wipe، و همچنین اضافه شدن های بیشتر به بازی در آستانه دسامبر.

شاید موردانتظارترین ویژگی جدیدی که قبل از آگوست Wipe ارائه می‌شود، اضافه کردن تنظیمات از پیش تعیین شده بارگیری باشد، که هر بار که از بین می‌روید، شما را از بازسازی بارگیری خود نجات می‌دهد. یک ویژگی تعویض سریع بازو نیز اضافه شده است که می تواند تفاوت بین مرگ و زندگی را در یک لحظه باشد. سلاح‌های جدیدی نیز اضافه می‌شوند، از جمله PKM، SVT، AVT، AK-12، شاتگان Sawed-off و مدهای سلاح اضافی.

پس از آگوست وایپ، شاهد بازسازی مکانیک های پس زدن بازی خواهیم بود – با توجه به تاکید بازی بر واقع گرایی، تغییر بسیار مهمی. این دوره از به روز رسانی ها همچنین شاهد اضافه شدن خرک ها خواهیم بود که به گزینه های حرکتی خلاقانه تر و همچنین بازسازی جعبه های زرهی امکان می دهد. همانند موج قبلی به‌روزرسانی‌ها، می‌توانیم انتظار سلاح‌های بیشتری از جمله RPD، SCAR GL، SIG Spear، 9A91 و VKS-94 را در صحنه داشته باشیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 بهترین راه حل برای کار نکردن وب واتس اپ در سافاری

برای مشاهده لیست کامل تغییرات، توییت زیر را بررسی کنید:

بیشتر ببین

علاوه بر این تغییرات برجسته تر، تارکوف همچنین قرار است از برخی بهبودهای ظریف تر و زیربنایی نیز لذت ببرد. رفتار در هر دو دوره به‌روزرسانی جایگاه برجسته‌ای در نقشه راه دارد، همانطور که بهینه‌سازی عملکرد مشتری و بهبود نرم‌افزار ضد تقلب بازی و زیرساخت‌های بک‌اند.

در مجموع، هرگز زمان بهتری برای ورود به یکی از بهترین بازی‌های شخصی چند نفره وجود نداشته است. می بینمت تو کوچه ها

تاکید تارکوف بر کار گروهی، آن را به یکی از این موارد تبدیل کرده است بهترین بازی های تعاونی وجود دارد، اما اجازه ندهید همه این به روز رسانی های درخشان شما را از همه چیزهای بزرگ دیگر منحرف کند بازی های آینده در افق سال 2023



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yrGqsn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *