قبل از فروش یا هدیه دادن هوم پاد خود چه کاری باید انجام دهید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

 

اگر قصد دارید HomePod یا HomePod mini خود را بفروشید یا هدیه دهید، این نکات مهم را بررسی کنید. اینها اطمینان حاصل می کنند که کاربر بعدی می تواند اسپیکر را با ID خود تنظیم کند و از آن به طور کامل استفاده کند.

 

هوم پاد سیاه و سفید و مینی هوم پاد زرد با برچسب فروش قرمزهوم پاد سیاه و سفید و مینی هوم پاد زرد با برچسب فروش قرمز

اکثر دستگاه‌های اپل شما مانند ، آی‌پد، مک، اپل واچ، ویژن پرو، اپل تی‌وی و هوم پاد به اپل آیدی شما متصل هستند. بنابراین، قبل از اینکه آنها را به یک کاربر جدید منتقل کنید، باید آنها را از حساب خود حذف کنید.

اگر قصد دارید اسپیکر HomePod خود را هدیه دهید یا بفروشید، در اینجا چند کار وجود دارد که باید انجام دهید. برخلاف آیفون و مک، هوم پاد دستگاه ساده تری است و فقط به چند نکته نیاز دارد که باید در نظر گرفته شود.

توجه داشته باشید: اگر از دو هوم پاد در یک جفت استریو استفاده می‌کنید، ابتدا آن‌ها را جدا کنید.

HomePod خود را بازنشانی کنید

بازنشانی هوم پاد، Apple ID و سایر تنظیمات برگزیده شما را از بلندگو حذف می کند. بنابراین، قبل از فروش یا هدیه دادن هوم پاد فعلی خود، این مراحل را دنبال کنید تا آن را از برنامه Home خود حذف کنید:

  1. مطمئن شوید که HomePod شما روشن است و به همان Wi-Fi دستگاه iOS شما متصل است.
  2. باز کن برنامه خانه در iPhone یا iPad خود و مطمئن شوید که در آن هستید صفحه اصلی برگه
  3. هوم پاد را که می فروشید یا هدیه می دهید انتخاب کنید.
  4. روی ضربه بزنید نماد تنظیمات از سمت راست پایین
  5. به پایین اسکرول کنید و ضربه بزنید هوم پاد را بازنشانی کنید.
  6. انتخاب کنید لوازم جانبی را بردارید و ضربه بزنید برداشتن برای تایید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای خطای Scripted Diagnostics Native Host Stopped Working در ویندوز 11

بازنشانی HomePod از برنامه iPhone Homeبازنشانی HomePod از برنامه iPhone Home

توجه داشته باشید: اگر نزدیک HomePod خود نیستید، مراحل بالا را دنبال کنید و ضربه بزنید لوازم جانبی را بردارید در مرحله 5

در صورتی که نمی توانید مراحل بالا را دنبال کنید، راه های دیگری برای تنظیم مجدد هوم پاد وجود دارد. یکی شامل استفاده از مک است، در حالی که دیگری به شما امکان می دهد مستقیماً با استفاده از سطح لمسی HomePod تنظیم مجدد کنید.

هوم پاد خود را تمیز کنید

از آنجایی که هوم پاد معمولاً روی میز، پایه یا نزدیک Apple TV دست نخورده نگه داشته می شود، ممکن است مقدار زیادی گرد و غبار جمع آوری کرده باشد. این امر به ویژه در هوم پادهای سفید و زرد قابل توجه است. بنابراین، تمیز کردن آن تجربه لذت بخشی را برای کاربر بعدی تضمین می کند.

از یک پارچه نرم و خشک برای تمیز کردن پارچه توری هوم پاد استفاده کنید. اگر پارچه خشک مفید نیست، می توانید از یک پارچه کمی مرطوب استفاده کنید، اما اجازه ندهید قطرات آب یا رطوبت وارد دهانه پارچه شود.

از استفاده از مایعات پاک کننده خانگی، پاک کننده های پنجره، هوای فشرده، سفید کننده یا محصولات پراکسید هیدروژن و مواردی از این دست خودداری کنید.

مطمئن شوید که آداپتور و جعبه آن مرتب هستند

HomePod mini به یک آداپتور برق 20 واتی USB-C (همان آداپتوری که آیفون شما را سریع شارژ می کند) نیاز دارد، در حالی که نسل اول و دوم هوم پاد بزرگتر مستقیماً به پریز برق متصل می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه اتصال هدفون بلوتوث به اپل واچ

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که کابل برق نسل اول هوم پاد بزرگتر قابل جدا شدن توسط کاربر نیست، در حالی که نسل دوم به شما امکان می دهد آن را جدا کنید و حتی از هر کابل برق سنتی شکل 8 استفاده کنید.

بنابراین، اگر مینی هوم پاد خود را می فروشید، آداپتور برق آن را نیز اضافه کنید، و اگر هوم پاد نسل دومی است، مطمئن شوید که کابل برق آن وصل است.

HomePod را از Apple ID خود حذف کنید

پس از تنظیم مجدد هوم پاد، باید آن را از Apple ID خود حذف کنید. اما اگر به دلایلی نشد، این مراحل را برای حذف آن دنبال کنید.

  1. باز کن برنامه تنظیمات در iPhone یا iPad خود
  2. ضربه زدن اسم شما از بالا.
  3. به پایین اسکرول کنید و تمام دستگاه های اپل خود را خواهید دید. اگر هوم پاد شما در اینجا فهرست شده است، روی آن ضربه بزنید.
  4. ضربه زدن حذف از حساب و تایید کنید

HomePod را از حساب اپل خود حذف کنیدHomePod را از حساب اپل خود حذف کنید

اکنون می توانید این هوم پاد را به کاربر بعدی آن بسپارید و آنها می توانند آن را با استفاده از آیفون یا آی پد خود راه اندازی کنند.

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/yJRhGY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *