گوگل به تازگی با گوشی های اندروید زندگی را برای کاربران ویندوز 11 بسیار آسان کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به لطف Nearby Share گوگل که به طور رسمی برای سیستم عامل های دسکتاپ مایکروسافت منتشر شده است، کاربران 11 (و 10) اکنون می توانند به راحتی فایل ها را بین دستگاه های اندرویدی خود و رایانه شخصی ویندوزی خود به اشتراک بگذارند.

ممکن است به خاطر داشته باشید که Nearby Share به عنوان یک برنامه بتا در ماه مارس به ویندوز 11 آورده شد – قبل از آن، ابزاری برای کروم‌بوک‌ها بود – بنابراین این نشان‌دهنده انتشار کامل نرم‌افزاری است که اکنون به پایان رسیده است.

برای افراد ناآشنا، Nearby Share به شما امکان می دهد فایل ها (یا در واقع پیوندهای وب سایت) را فقط با انتخاب گزینه و ضربه زدن روی رایانه مقصد به اشتراک بگذارید. سپس یک اعلان از ورود فایل به رایانه خود دریافت خواهید کرد.

یا برعکس کار کنید، از یک دسکتاپ ویندوز، به سادگی می توانید یک فایل را به برنامه Nearby Share بکشید و آن را به اندرویدی ارسال کنید.

گوگل برای این تجسم نهایی Nearby Share نیز چند اضافات جالب ایجاد کرده است.

ابتدا، یک پیش‌نمایش تصویر در اعلان دستگاه نشان داده می‌شود تا به شما امکان می‌دهد ببینید که فایل صحیح در حال اشتراک‌گذاری است. و ثانیا، انتقال فایل اکنون با زمان تخمینی تکمیل شده است، که برای فایل های بزرگتر که ممکن است کمی طول بکشد، بسیار مفید است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 بهترین راه برای رفع کامل نشدن دانلودهای گوگل کروم

Windows 11 Nearby Share

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

تجزیه و تحلیل: سریعتر و قابل اعتمادتر – فقط بهتر است

اینها چند پیشرفت مفید هستند و به طور کلی Nearby Share یک ویژگی هوشمند برای دریافت در ویندوز 11 و ویندوز 10 است، به خصوص اکنون هر لبه ناهمواری باید در آزمایش بتا صاف می شد.

علاوه بر ویژگی‌های اضافی ذکر شده، گوگل همچنین خاطرنشان می‌کند که از زمان اجرای برنامه بتا، فرآیند انتقال فایل را سریع‌تر کرده است و ثبات بهتری را با خرابی‌های کمتر تضمین کرده است.

تعجب آور نیست اگر بشنویم که برنامه Nearby Share قبلاً محبوب بوده است. حتی به عنوان نسخه بتا، گوگل به ما می گوید که 1.7 میلیون نفر در سراسر جهان این برنامه را نصب کرده اند، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که اکنون که نسخه نهایی را داریم، این رتبه ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

برای کسانی که مشتاق به اشتراک گذاری Nearby هستند، به خاطر داشته باشید که اگر در رایانه شخصی و تلفن خود وارد حساب Google خود شده باشید، فرآیند انتقال بدون مشکل تر است.

از طریق Betanews

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/eYjswn
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *