کاغذ دیواری بافت دانه چوب برای آیفون

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در دنیای دیجیتال پر سرعت امروز، یافتن لحظاتی از آرامش و ارتباط با طبیعت می تواند چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، تلفن‌های هوشمند ما راهی برای حمل تکه‌ای از دنیای طبیعی همیشه با خود ارائه می‌دهند. در میان بی‌شمار گزینه‌های سفارشی‌سازی موجود، این کاغذ دیواری‌های بافت چوب برای به عنوان یک انتخاب جاودانه و جذاب برجسته هستند که گرما، پیچیدگی و حس آرامش را به زندگی پرمشغله ما می‌آورند.

کاغذ دیواری بافت دانه چوب

با سابقه ای که ریشه در معماری و هنر باستانی دارد، بافت های دانه چوب جذابیتی پایدار دارند که فراتر از روندها و مدهاست. چوب که نمادی از استحکام و انعطاف‌پذیری است، از طریق سادگی خود به شخصیت می‌افزاید. با توجه به فراگیر بودن آن، تعداد کاغذ دیواری های بافت دانه چوب روی unsplash بسیار زیاد است. مجموعه زیر از عکاسان فردی تهیه شده است.

الگوهای ارگانیک و رنگ های خاکی دانه های چوب احساس گرما و راحتی را القا می کند. باز کردن قفل آیفون به لحظه ای از آرامش تبدیل می شود، که یادآور کابین های دنج و شومینه های ترقه است – یک فرار کوتاه به آغوش طبیعت. بافت‌های دانه چوب که در سبک‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است، مطابق با ترجیحات فردی است. فرقی نمی‌کند جذابیت کلاسیک بلوط را دوست داشته باشید یا از جذابیت روستایی چوب ابی شده انبار، بافت دانه‌ای چوبی عالی برای شما وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  محققان هپتیک های هیدرولیکی کوچکی را برای اعلان های صفحه لمسی که می توانید از نظر فیزیکی احساس کنید، توسعه داده اند

به طور خاص، مورد علاقه من اولین تصویر زیر است که چوب بسیار تیره تری را نشان می دهد. به جای مشاهده چوب به صورت تخته‌ای، تکه‌های مربعی طرحی مکعبی برای کاغذ دیواری تشکیل می‌دهند. من کاغذدیواری تیره‌تر را ترجیح می‌دهم زیرا به هر یک از نمادهای صفحه اصلی کمک می‌کند تا با پخش رنگی در پس‌زمینه ظاهر شوند.

برای بررسی بیشتر از هر هنرمند، از صفحه نمایه unsplash آنها دیدن کنید: @jean wimmerlin; @tim mossholder; @zuzana kacerová; @greg rosenke.

برای دیدن تصاویر پس زمینه دستگاه های حتی باورنکردنی تر، گالری iDB Wallpapers of the Week را که به تازگی 10 سالگی خود را جشن گرفته است، بررسی کنید! در داخل مجموعه، بیش از 3600 پس زمینه دستگاه اپل را پیدا کنید. برای تأثیرگذاری یا دنبال کردن پست‌های آینده، از طریق @ با من تماس بگیریدjim_gresham در توییتر، جایی که من پست‌ها را مدیریت می‌کنم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QzHJTF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *