در اینجا اولین نگاهی به بازی PlayStation’s Project Q در طبیعت است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصاویر و ویدیویی که ظاهراً از سیستم دستی «Project Q» سونی که اخیراً معرفی شده گرفته شده است، به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

کاربر توییتر Zuby_Tech این تصاویر را در آخر هفته آپلود کرد، همچنین یک ویدیوی 28 ثانیه ای که نحوه عملکرد سیستم را نشان می دهد.

تصاویر و همچنین به ما نگاه دقیق تری به صفحه نمایش هشت اینچی آن، ماشه های دو طرف دستگاه و آنچه که ما فکر می کنیم شواهدی دال بر اجرای آن بر روی نرم افزار اندروید است به ما می دهد.

بیشتر ببین

بله، ما سعی کرده ایم کد QR را که در تصاویر به وضوح بر روی صفحه نمایش دستگاه نمایش داده می شود بارگذاری کنیم، اما در حال حاضر، به سادگی به یک صفحه مرده اشاره می کند. متاسف.

در حال حاضر، هنوز تاریخ عرضه فراتر از سال 2023 و قیمت مشخصی وجود ندارد، اما دیدن این دستگاه برای اولین بار در طبیعت باید خبر خوبی برای طرفدارانی باشد که به دنبال دستیابی به سیستم دستی Project Q هستند.

را گوشی دستی سونی PS5 Project Q در اواخر ماه می رونمایی شد در طول نمایشگاه این یک سیستم بازی ابری دستی است که از ویژگی Remote Play کنسول برای پخش جریانی عناوین به جای اجرای بازی‌های بومی استفاده می‌کند. این اساسا به عنوان یک راه ارتقا یافته برای پخش جریانی شما آماده شده است PS Plus به جای تکیه بر خود، کتابخانه را به یک دستگاه اختصاصی تبدیل کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین برنامه تقویم رایگان برای ویندوز 11

ریس در ویژگی خود نوشت: “ما در ماه های آینده بیشتر می دانیم، اما همانطور که پیش می آید، Project Q در یک ویترین پلی استیشن که از قبل ولرم شده بود، کمی خیس بود.” Project Q سونی یک دستگاه دستی بدون قابلیت حمل است.

“من دوست دارم وقتی این دستگاه عرضه شد از آن غافلگیر شوم، اما آیا این بازگشت پیروزمندانه برای خروجی دستی سونی خواهد بود؟ احتمالاً نه.”

با تشکر، The Loadout.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/qWtKMN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *