مایکروسافت واقعاً می خواهد که کسب و کار شما از هوش مصنوعی بیشتری استفاده کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از موفقیت اخیر مرورگر Bing به روز شده و مجهز به ، در کنفرانس سالانه Inspire اعلام کرد که مشتریان سازمانی بالاخره می توانند نسخه ایمن و مخصوص خود را دریافت کنند. نویسنده هوش مصنوعی.

درست مانند سرویس OpenAI بسته که مایکروسافت در اوایل سال جاری برای مشتریان دولت ایالات متحده اعلام کرد، Bing Chat Enterprise قول می دهد از هر چیزی که وارد و خارج می شود محافظت کند.

بینگ برای شرکت ها

طی این اعلامیه، ردموند تایید کرد که Bing Chat Enterprise در پیش نمایش برای بیش از 160 میلیون مشتری در دسترس است. همچنین تأیید کرد که بدون هزینه اضافی در اشتراک‌های Microsoft 365 E3، E5، Business Standard و Business Premium گنجانده شده است.

این شرکت همچنین فاش کرد که قصد دارد Bing Chat Enterprise را به‌عنوان یک اشتراک مستقل با مبلغ 5 دلار در ماه برای هر کاربر در تاریخ بعدی راه‌اندازی کند، و امیدوار است که Bing Chat Enterprise را در آینده از Windows Copilot در دسترس قرار دهد، هرچند جزئیات کمی باقی می‌ماند.

در یک مکمل پست وبلاگ، مایکروسافت تأیید کرده است که از داده های وارد شده به چت بات برای آموزش مدل های آن استفاده نخواهد شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Insta360 X3 سرگرم کننده ترین گجتی است که در سال 2022 استفاده کردم: دلیل آن

در همان زمان، Microsoft 365 Copilot نیز در قالب پیش نمایش برای مشتریان تجاری پیش از در دسترس بودن عمومی عرضه می شود، زمانی که قیمت آن 30 دلار برای هر کاربر در ماه خواهد بود.

این برنامه تمام قابلیت‌های معمولی Microsoft 365 Copilot را که اخیراً در تعدادی از برنامه‌ها مانند اکسل و ورد ظاهر شده است، وعده می‌دهد، اما با اقدامات امنیتی اضافی که نشان می‌دهد سیاست‌های امنیتی، حریم خصوصی، هویت و انطباق موجود را به ارث می‌برد.

به دور از محل کار، مایکروسافت جستجوی تصویری را به چت بینگ اضافه می کند که از مدل چندوجهی GPT-4 استفاده می کند تا کاربران را قادر می سازد به جای استفاده از اعلان های متنی، تصاویر را آپلود کنند، اگرچه این شرکت از نشان دادن زمان در دسترس قرار گرفتن آن برای مشتریان سازمانی خودداری کرده است.

بر اساس یک گزارش داخلی، از هر 10 کارگر هفت نفر می‌گویند که تا حد امکان کار را به هوش مصنوعی محول می‌کنند، اما تعداد بسیار کمی از آنها به دلیل نگرانی در مورد امنیت اطلاعات حساس شرکت، واقعاً این کار را انجام می‌دهند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TejcOV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *