قیمت Samsung Galaxy Z Flip 5 رومانیایی به تازگی توسط خود سامسونگ فاش شده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اخیراً موضع سختی را در مورد افشای اطلاعات اتخاذ کرده است و برخی از افشاگران برجسته را مجبور به حذف تصاویر محصولات آینده این شرکت کرده است، اما علیرغم اینکه خود سامسونگ – احتمالاً تصادفی – قیمت Galaxy Z Flip 5 را فاش کرده است.

قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، این قیمت رومانیایی است، همانطور که توسط افشاگر شناسایی شده است @rquandt در سندی در مورد رقابت هدایایی برای افرادی که برای خرید گوشی پیش ثبت نام می کنند صحبت می کند.

اشاره می‌کند که قیمت خرده‌فروشی یک مدل ۲۵۶ گیگابایتی Samsung Galaxy Z Flip 5 در سایه گرافیتی ۶۵۹۹ لی رومانیایی است. این تقریباً به 1500 دلار / 1145 پوند / 2185 دلار استرالیا ترجمه می شود، اما ما انتظار نداریم که تبدیل ها دقیق باشد.

بیشتر ببین

به طور واضح تر، به نظر می رسد که این افزایش قیمت در مقایسه با مدل مشابه Samsung Galaxy Z Flip 4 در رومانی باشد. در حالی که اینترنت قیمت‌های کنونی مختلفی را برای آن گوشی فهرست می‌کند، مقاله‌ای که در Mobilissimo یافتیم ادعا می‌کند که قیمت راه‌اندازی برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۵۶۹۹ لی‌ای بوده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Nothing's Phone (2) برای پیش‌سفارش با قیمت 599 دلار آماده است

بنابراین، گوشی امسال 900 لی (یا حدود 200 دلار / 150 پوند / 300 دلار استرالیا) گران تر می شود. باز هم، تبدیل‌ها کاملاً دقیق نیستند، اما با 256 گیگابایت Galaxy Z Flip 4 با قیمت 1059.99 دلار / 1059 پوند / 1649 دلار استرالیا، این بدان معناست که ما به چیزی در حدود 1250 دلار / 1250 پوند / 1950 دلار استرالیا برای Galaxy Z25 نگاه می کنیم. تلنگر 5.

این با استفاده از این تبدیل‌های تقریبی است و در عین حال این موضوع را در نظر می‌گیریم که سامسونگ همان مبلغی را که برای مدل فعلی به پوند می‌پردازد، به دلار پرداخت می‌کند.

قبل از اینکه نگران قیمت باشید، توجه داشته باشید که مدل 256 گیگابایتی ظاهراً پیکربندی میانی Samsung Galaxy Z Flip 5 خواهد بود، درست مانند Samsung Galaxy Z Flip 4.

اما اگر از همان محاسبات پشت پاکت برای ظرفیت‌های دیگر استفاده کنیم، می‌توانیم تقریباً 1200 دلار / 1200 پوند / 1800 دلار استرالیا (از 999.99 دلار / 999 پوند / 1499 دلار استرالیا) برای مدل 128 گیگابایتی و 1،380 پوند، و 1،380 پوند بررسی کنیم. / 2150 دلار استرالیا (از 1179.99 دلار / 1199 پوند / 1849 دلار استرالیا) برای مدل 512 گیگابایتی.

یک چشم انداز گران قیمت

در حالی که ما انتظار نداریم که این ارقام دقیقاً درست باشد، مدل 256 گیگابایتی حداقل تقریباً مطمئناً در رومانی و بنابراین احتمالاً در جاهای دیگر گران‌تر خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Eagle Eye Networks و Brivo در یک دور مشترک 192 میلیون دلار جمع آوری کردند تا تجارت امنیت ابری را تقویت کنند

این مایه شرمساری است، زیرا یکی از اصلی‌ترین نقاط فروش سری Samsung Galaxy Z Flip این است که این گوشی‌ها با استانداردهای گوشی‌های تاشو مقرون به صرفه هستند. احتمالاً نگه داشتن قیمت اولیه کمتر از 1000 دلار نیز ظاهر Z Flip 4 را بسیار جذاب کرده است، اما امسال احتمالاً قیمت اولیه چهار رقمی خواهد بود.

این ممکن است توجیه شود، زیرا شایعه شده است که Samsung Galaxy Z Flip 5 دارای طراحی لولای جدید، چیپست قدرتمندتر، سنسور جدید و صفحه نمایش بسیار بزرگتر است. بنابراین هنوز هم می‌تواند در بین بهترین گوشی‌های تاشو قرار بگیرد، اما اینکه آیا به طور کامل یکی از پرفروش‌ترین محصولات خواهد بود یا خیر، موضوع دیگری است.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pHtCrx
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *