جدیدترین بازی RPG Stray Gods نویسنده عصر اژدها با اثر عجیب و غریب دومینوی تاریخ انتشار به تعویق افتاد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

RPG موزیکال آینده دیوید گیدر Stray Gods: The Roleplaying Musical به تعویق افتاده است تا با تایتانیک استودیو لاریان درگیر نشود دروازه بالدر 3.

Summerfall Studios، توسعه دهندگان پشت سر خدایان ولگرد، اعلام کرده است که انتشار را از 3 آگوست به 10 آگوست به تعویق می اندازد تا از درگیری با دروازه بالدر 3.

استودیو سامر فال گفت: «ما می‌خواهیم همه افراد فضای کافی برای بررسی بازی Stray Gods در زمان راه‌اندازی داشته باشند. “دروازه بالدر 3 به شدت انتظار می رود (توسط ما نیز!)، و ما می خواهیم به طرفداران خود فضایی برای جشن گرفتن بدهیم خدایان ولگرد” (از طریق PC Gamer).

با این حال، دروازه بالدر 3تاریخ انتشار شخصی خود چندی پیش برای جلوگیری از درگیری با RPG علمی تخیلی آینده Bethesda تغییر یافت. استارفیلد، که قرار است در 6 سپتامبر سال جاری اکران شود. از آنجا که دروازه بالدر 3 در ابتدا قرار بود در اواخر آگوست منتشر شود، این یک حرکت انه برای استودیوی Larian به نظر می‌رسید و به آن‌ها فرصت داد تا RPG خود را در بازار رایانه‌های شخصی مورد توجه قرار دهند.

این حرکت منجر به بازی کنجکاوی هاپسکاچ شد که خدایان ولگرد متوجه شده است که باید بازی کند. خوشبختانه برای طرفداران، تأخیر مزایایی دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  AcuityMD با FEMSelect برای گسترش درمان اختلال کف لگن شریک است

در اعلام تاخیر، استودیو سامرفال گفت: “ما همچنین می‌خواهیم همه بتوانند در هنگام راه‌اندازی روی دستگاه دلخواه خود بازی کنند. این یک تعهد بزرگ برای هر تیمی است، چه رسد به اینکه اولین عنوان خود را به صورت مستقل عرضه کند. این هفته اضافی به ما اجازه می‌دهد تا برابری عملکرد را تا حد امکان در هر پلتفرم نزدیک کنید.”

از آنجا که خدایان ولگرد برای PS5، PS4، Xbox Series X|S، Xbox One، Nintendo Switch و PC منتشر می شود، هفته اضافی بهینه سازی منبع خوبی برای توسعه دهندگان در Summerfall Studios خواهد بود.

که در خدایان ولگرد، بازیکنان نقش گریس را بر عهده می‌گیرند که از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند، که می‌بیند از طریق روح یکی از موزه‌های یونان باستان قدرت‌هایی به خود داده است. یک داستان فانتزی شهری، خدایان ولگرد هدف آن این است که به بازیکنان اجازه دهد تا مسیر خود را در داستان بپیوندند و انتخاب‌هایی انجام دهند که بر سرنوشت دنیای بازی و شخصیت‌های آن تأثیر بگذارد.

علاوه بر همه اینها، این بازی همچنین یک موزیکال است که دارای “اعداد موسیقی کاملاً تعاملی … اجرا شده توسط یک بازیگر تمام ستاره” است. ما هرگز چیزی شبیه به آن را در TRG ندیده‌ایم، اما به جرات می‌توان گفت که آخرین پروژه Gaider کنجکاوی ما را برانگیخته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نگاهی به اولین گروه استارت آپ های مبتنی بر بیت کوین Wolf بیاندازید

در حالی که ما منتظر Stray Gods هستیم، لیست ما بهترین بازی های مستقل عناوین زیادی را به شما می دهد تا در این مدت از آن لذت ببرید. متناوباً، چرا فهرست ما را بررسی نکنید بهترین بازی های RPG?

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/pbbSOp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *