بهترین لوازم جانبی برای مک بوک ایر 15 اینچی در سال 2023

زمان مطالعه: 7 دقیقه

اپل از مک بوک ایر 15 اینچی خود در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2023 که سالانه برگزار می شود، پرده برداری کرد. اگر می خواهید صفحه نمایش بزرگی داشته باشید اما نمی خواهید سراغ مدل های پرو بروید، این یک انتخاب عالی است. اگر قصد خرید مک بوک ایر 15 اینچی را دارید، ممکن است همچنان به لوازم جانبی خوبی برای بهبود گردش کار خود نیاز داشته باشید.

در این راهنما، من تعدادی از بهترین لوازم جانبی را که اگر یک مک بوک ایر 15 اینچی دارید یا قصد انجام آن را دارید، باید تهیه کنید، گردآوری کرده ام.

  1. قاب آستین محافظ لاکدو
  2. هاب موکین USB
  3. پایه Bestand
  4. Logitech MX Mechanical
  5. لاجیتک MX Master 3S
  6. SSD قابل حمل WD 1TB
  7. AirPods Pro 2nd Gen
  8. وب کم لاجیتک بریو

1. قاب آستین محافظ Lacdo 360 درجه – لوازم جانبی ضروری مک

قاب آستین محافظ لاکدو 360 درجه

اولین چیزی که برای مک بوک ایر 15 اینچی تازه خریداری شده خود نیاز دارید یک آستین محافظ است. اشتباه نکنید، می توانید آن را در کوله پشتی خود حمل کنید، اما همچنان می تواند ضربه بخورد. بنابراین، یک آستین محافظ مانند Lacdo 360° می تواند مک بوک شما را ایمن نگه دارد. دارای آستر نرم ضد ضربه، لبه ضخیم، پارچه بوم ضد خش و پوشش ضد آب برای محافظت بهتر است.

علاوه بر این، دو زیپ اضافی در جلو دارد – یکی در جلو برای حمل وسایل کوچک و دیگری در پشت آن برای حمل آی‌پد یا سایر موارد مشابه. زیپ های فلزی محکم هستند، بنابراین لازم نیست نگران خراب شدن آنها در طولانی مدت باشید. با استفاده از دسته ای که در بالای آن قرار داده شده است، می توانید مک بوک خود را به راحتی داخل این آستین محافظ حمل کنید.

طرفداران

  • آستر نرم ضد ضربه در داخل
  • حمل آسان
  • پوشش ضد آب
  • چند رنگ

منفی

  • آیپدهای بزرگ داخل زیپ جا نمی شوند

در آمازون بررسی کنید

2. Mokin USB Hub – بهترین ایستگاه هاب USB

آداپتور MacBook Pro، آداپتور USB C برای MacBook Pro/Air M1M2

در حالی که مک بوک پرو اکثر پورت های لازم را دارد، شما فقط چند پورت در سری مک بوک ایر دارید. در نتیجه، باید روی یک ایستگاه هاب USB خوب برای مک بوک ایر 15 اینچی خود سرمایه گذاری کنید تا کارها سریعتر انجام شود. هاب موکین USB یکی از بهترین هاب های پیشنهادی است که می توانید برای مک بوک ایر 15 اینچی خود تهیه کنید.

این دستگاه دارای یک پورت USB-C 3.0، یک جک 3.5 میلی‌متری، یک پورت HDMI است که می‌تواند ویدیوی 4K با فرکانس 30 هرتز یا 1080p در 60 هرتز تولید کند، دو درگاه USB 3.0 و یک پورت Thunderbolt که به عنوان یک پورت PD 100W نیز عمل می‌کند. وقتی صحبت از قابلیت حمل به میان می آید جمع و جور است اما می تواند پورت های مختلف را مدیریت کند.

منفی

  • جای کارت ندارد

در آمازون بررسی کنید

3. پایه لپ تاپ Bestand – پایه لپ تاپ محکم

پایه لپ‌تاپ Bestand پایه آلومینیومی خنک‌کننده پایه کامپیوتر برای Apple MacBook Air Pro 11-16" لپ تاپ ها

اگر چیدمان میز ندارید یا در خانه کار نمی کنید، ممکن است تمایل داشته باشید که اغلب روی تخت خود کار کنید. ممکن است کمر شما را مختل کند و منجر به مشکلات کمردرد شود. داشتن پایه لپ تاپ می تواند به شما در رفع این مشکلات کمک کند و پایه لپ تاپ Bestand یکی از بهترین پایه هایی است که می توانید برای مک بوک ایر 15 اینچی خود تهیه کنید.

دارای طراحی ارگونومیک با ساختار آلومینیومی کامل است که می تواند تا 66 پوند (~ 29 کیلوگرم) بار را تحمل کند. علاوه بر این، پدهای سیلیکونی در پایین برای اصطکاک بهتر وجود دارد و طراحی همچنین با طراحی توخالی خود حداکثر تهویه را فراهم می کند که می تواند از گرم شدن بیش از حد لپ تاپ شما جلوگیری کند.

طرفداران

  • ساخت آلومینیوم محکم
  • طراحی توخالی برای تهویه بهتر
  • برای اکثر لپ تاپ ها کاملاً مناسب است

در آمازون بررسی کنید

4. Logitech MX Mechanical – بهترین مکانیکی خطی

صفحه‌کلید عملکردی با نور بی‌سیم مکانیکی لاجیتک MX، سوئیچ‌های آرام لمسی، کلیدهای دارای نور پس‌زمینه

اگر تنظیمات کاری خوبی دارید که شامل استفاده از مک بوک خود با مانیتور یا به عنوان مانیتور می شود، باید یک صفحه کلید یا ماوس خوب تهیه کنید. با این حال، اگر هنوز به صفحه کلیدهای مکانیکی علاقه دارید، مانند صفحه کلید مک بوک خود، Logitech MX Mechanical را دوست خواهید داشت.

Logitech MX Mechanical یک صفحه کلید مکانیکی بلوتوثی است که با سوئیچ های کم مشخصات ارائه می شود تا بهترین های هر دو دنیا را در اختیار شما قرار دهد. باتری روی آن با یک بار شارژ تا 10 روز دوام می آورد. در مورد سوئیچ ها می توانید سه گزینه را انتخاب کنید: لمسی، کلیکی و خطی.

طرفداران

  • طراحی فشرده
  • سوئیچ های کم مشخصات
  • تجربه تایپ آرام
  • عمر باتری طولانی

در آمازون بررسی کنید

5. Logitech MX Master 3S – بهترین ماوس بهره وری

Logitech MX Master 3S - ماوس عملکرد بی‌سیم با پیمایش فوق‌العاده سریع، Ergo، 8K DPI، ردیابی روی شیشه، کلیک‌های بی‌صدا

وقتی نوبت به بهبود بهره وری شما می رسد، ماوس می تواند برای انجام سریع و آسان کارها مفید باشد. Logitech MX Master 3S یکی از بهترین ماوس های بهره وری است که می توانید برای Macbook Air 15 اینچی خود تهیه کنید. من شخصا از این ماوس استفاده می کنم و آن را به شما بسیار توصیه می کنم. MX Master 3S دارای تعدادی دکمه است که می توانید برای ژست های حرکتی مختلف اختصاص دهید.

MX Master 3S طراحی راحت دارد، بنابراین حتی اگر ساعت های طولانی کار می کنید، دیگر نگران نباشید. این در اصل با در نظر گرفتن مک ساخته شده است، اما می توانید آن را به حداکثر سه دستگاه (که به مک ها محدود نمی شود) متصل کرده و فوراً بین آنها سوئیچ کنید. علاوه بر این، با یک بار شارژ 70 روز استفاده می کنید که استثنایی است و سنسور داخلی آن می تواند تا 4000 DPI را ردیابی کند و کنترل دقیقی را برای شما فراهم می کند.

منفی

  • گران
  • برخی از ویژگی ها ممکن است برای برخی از کاربران بیش از حد باشد

در آمازون بررسی کنید

6. WD 1TB قابل حمل SSD – بهترین پسوند ذخیره سازی

درایو حالت جامد خارجی قابل حمل WD 1TB My Passport SSD

با استفاده از مک بوک ایر پایه 15 اینچی، 256 گیگابایت حافظه SSD برای شما به ارمغان می آورد که می تواند برای بسیاری اما نه برای همه کافی باشد. و اگر می خواهید نسخه 512 گیگابایتی را انتخاب کنید، 200 دلار اضافی برای شما هزینه خواهد داشت. خوشبختانه، شما می توانید با نصف هزینه اضافی، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را با یک SSD خارجی دریافت کنید.

SSD قابل حمل 1 ترابایتی WD یکی از بهترین ها در کلاس خود است. دارای فناوری NVMe است که سرعت خواندن تا 1050 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تا 1000 مگابایت بر ثانیه با سرعت انتقال 1 مگابایت بر ثانیه را فراهم می کند. علاوه بر این، این SSD قابل حمل جمع و جور است و حمل آن آسان است در حالی که در برابر ضربه، لرزش و سقوط مقاوم است. همچنین، می‌توانید فایل‌های خود را با یک کلید رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES محافظت کنید.

طرفداران

  • سرعت انتقال سریعتر
  • طراحی فشرده
  • امنیت بهتر

در آمازون بررسی کنید

7. AirPods Pro 2nd Gen – بهترین هدفون سازگار

هدفون های بی سیم اپل AirPods Pro (نسل دوم)، تا 2 برابر حذف نویز فعال تر

اگر می خواهید در مکان های عمومی کار کنید تا اطرافیانتان مزاحم نشوند، هدفون یا هدفون همیشه مهم هستند. اگر به دنبال بهترین هدفون برای مک بوک ایر 15 اینچی خود هستید، به سراغ نسل دوم AirPods Pro بروید. AirPods Pro نسل دوم کیفیت صدای عالی را با ANC (حذف نویز فعال) ارائه می دهد.

آنها به مک و سایر دستگاه های اپل به طور یکپارچه متصل می شوند. علاوه بر این، آنها طراحی راحت و در عین حال مقاوم در برابر تعریق و آب دارند. همیشه می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها به سراغ AirPods 3 یا نسل اول AirPods Pro بروید، اما AirPods Pro 2 بهترین تجربه را در اختیار شما قرار می‌دهد.

طرفداران

  • سرعت انتقال سریعتر
  • طراحی فشرده
  • امنیت بهتر

در آمازون بررسی کنید

8. وب کم Logitech Brio – بهترین وب کم 4K

وب‌کم Logitech Brio 4K، تماس ویدیویی Ultra 4K HD، میکروفون حذف نویز

اگرچه مک بوک ایر 15 اینچی با یک وب کم 1080p داخلی عرضه می شود، از آنجایی که تماس های ویدیویی این روزها اهمیت زیادی پیدا کرده است، همچنان نیاز به بهبود دارد. وب‌کم Logitech Brio وب‌کمی 4K است که اگر در مورد کنفرانس ویدیویی در مک خود جدی هستید، باید آن را دریافت کنید.

می‌توانید وب‌کم Logitech Brio را به راحتی بر روی مک خود نصب کنید و ویدیو را با وضوح 4K دریافت خواهید کرد. این دارای زوم 5 برابری است، بنابراین اگر می‌خواهید چیزی را در ویدیو نشان دهید، می‌توانید با وضوح بیشتری روی چیزها زوم کنید. علاوه بر این، شما یک تنظیم خودکار نور را دریافت می کنید که در نور کم بهتر است و یک میکروفون حذف نویز که می تواند صدای بهتری را با حواس پرتی کمتر به شما بدهد.

طرفداران

  • کیفیت ویدیو 4K
  • زوم دیجیتال 5 برابر
  • میکروفون حذف نویز
  • عملکرد بهتر در نور کم

در آمازون بررسی کنید

جمع بندی مطالب…

بنابراین اینها برخی از بهترین لوازم جانبی هستند که می توانید برای مک بوک ایر 15 اینچی خود که به تازگی خریداری کرده اید، تهیه کنید. خرید این لوازم جانبی الزامی نیست، اما می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید و ببینید که چه چیزی با نیازهای شما مطابقت دارد. بنابراین در نظرات زیر به من اطلاع دهید که کدام لوازم جانبی را خریداری کرده اید!

بیشتر بخوانید:


ساجد فارغ التحصیل رشته مهندسی الکترونیک و ارتباطات است که عاشق نوشتن در مورد فناوری است. او در درجه اول به نوشتن در مورد اندروید، iOS، مک و علاقه مند است. او را در حال تماشای انیمه یا مارول خواهید یافت، زمانی که او نمی نویسد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LsrrWi
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *