چگونه شماره خود را مسدود کرده و شناسه تماس گیرنده خود را پنهان کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در دنیای مملو از کلاهبرداری امروز، طبیعی است که بخواهید کسی را که نیازی به دانستن شماره تلفن شما ندارد از دسترسی به آن جلوگیری کنید. به این ترتیب می توانید احتمال افتادن شماره تلفن خود به دست کلاهبرداران را کاهش دهید. برای یادگیری نحوه جلوگیری از نمایش شماره خود در شناسه تماس گیرنده، به خواندن ادامه دهید.

چرا باید شماره خود را مسدود کنید؟

بگویید که به خرید آنلاین چیزی فکر می کنید و باید با فروشنده تماس بگیرید تا چند سوال بپرسید. شما آنها را نمی شناسید، بنابراین به نفع شماست که از حریم خصوصی خود محافظت کنید و از دیدن شماره شما جلوگیری کنید. به طور مشابه، تصور کنید که باید چند تماس با برخی از مشتریان تجاری از تلفن همراه شخصی خود برقرار کنید. یک بار دیگر، خصوصی نگه داشتن شماره تلفن خود با مسدود کردن شماره شما مفید است.

چگونه شماره خود را از شناسه تماس گیرنده مسدود کنیم

دو راه بسیار آسان برای پنهان کردن شماره خود هنگام تماس با کسی وجود دارد. اولی این است که به سادگی 67* را قبل از عدد اضافه کنید قراره زنگ بزنی با این حال، اگر به دنبال مخفی کردن شماره خود برای هر تماس هستید، به این معنی است که باید به خاطر داشته باشید که هر بار آن شماره را شماره گیری کنید – ایده آل نیست. با این حال، هزینه اضافی برای تماس از شما دریافت نمی شود، بنابراین این یک راه رایگان برای مسدود کردن شماره شما است، اما راه حل بعدی نیز همینطور است…

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه به طور خودکار عکس های حساس را در آیفون فرزند خود محو کنیم؟

چگونه شماره خود را از طریق تنظیمات گوشی خود مسدود کنیم

صرف نظر از اینکه دارید یا ، می توانید گوشی خود را طوری پیکربندی کنید که شماره شما در شناسه تماس گیرنده نمایش داده نشود. در زیر دستورالعمل هایی برای نحوه انجام این کار آمده است.

چگونه شماره خود را در آیفون مسدود کنیم

1. راه اندازی کنید تنظیمات برنامه، پیدا کنید تلفناز لیست گزینه را انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید.

چگونه شماره خود را در آیفون مسدود کنیم

2. ضربه بزنید نمایش شناسه تماس گیرنده من.

چگونه شماره خود را در آیفون مسدود کنیم

3. خاموش کنید نمایش شناسه تماس گیرنده من .

چگونه شماره خود را در آیفون مسدود کنیم

چگونه شماره خود را در اندروید مسدود کنیم

1. راه اندازی کنید تلفنبرنامه و ضربه بزنید گزینه های بیشتر آیکون (سه نقطه) > تنظیمات .

2. پیدا کنیدخدمات تکمیلیگزینه موجود در لیست و روی آن ضربه بزنید.

3. انتخاب کنیدشناسه تماس گیرنده خود را نشان دهید >هرگز.

از شماره تلفن خود در برابر کلاهبرداران به صورت رایگان محافظت کنید

همانطور که گفته شد، یکی از دلایل اصلی که مردم می خواهند شماره خود را در شناسه تماس گیرنده مسدود کنند، کاهش احتمال اینکه کلاهبرداران به آن دسترسی پیدا کنند، است. با این حال، روش دیگری برای جلوگیری از دریافت آن و بمباران شما با تماس ها و پیامک های کلاهبرداری/هرزنامه، گرفتن شماره تلفن دوم است (که به آن شماره تلفن مجازی یا خط دوم نیز گفته می شود). اما نگران نباشید، نیازی به بیرون رفتن و خرید یک سیم کارت اضافی نیست زیرا با ما100٪ رایگانبرنامه، Trend Micro Check، می توانید شماره تلفن دوم را بدون هیچ هزینه ای دریافت کنید!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه لغو سفارش در آمازون با استفاده از رایانه شخصی و موبایل

ویژگی شماره تلفن دوم هنوز یک ویژگی کاملاً جدید برای Trend Micro Check است، بنابراین در حال حاضر از همه آنچه در آینده خواهد بود پشتیبانی نمی کند (به عنوان مثال در حال حاضر نمی توانید تماس تلفنی برقرار کنید یا تماس بگیرید). اما می توان از آن برای دریافت و پاسخ به پیامک ها استفاده کرد، بنابراین می توانید شماره تلفن مجازی خود را هنگام ثبت نام در خدمات شرکت ها به آنها بدهید و شماره شخصی خود را خصوصی و بدون هرزنامه نگه دارید!

با Trend Micro Check یک شماره تلفن دوم دریافت کنید
2 بگیریدnd شماره تلفن با Trend Micro Check

Trend Micro Check هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است و دارای بسیاری از ویژگی های عالی دیگر است که مطمئناً آنها را دوست خواهید داشت. پس برای چی منتظری؟ برای دانلود Trend Micro Check و دریافت شماره تلفن دوم رایگان امروز روی دکمه زیر کلیک کنید!

از این مقاله لذت بردید؟ سپس در خبرنامه ماهانه ما ثبت نام کنید تا هر ماه پست هایی مانند این را مستقیماً به صندوق ورودی خود دریافت کنید!

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MuzlEa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *