به روز رسانی اصلی بعدی ویندوز 11 ممکن است کمی ناامید کننده باشد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به‌روزرسانی ویژگی‌های ویندوز 11 که اواخر امسال عرضه می‌شود، ممکن است از نظر آنچه به سیستم‌عامل معرفی می‌کند چندان گسترده نباشد، زیرا به تازگی به ما گفته شده است که یک بسته فعال‌سازی خواهد بود.

ما در یک لحظه به معنای آن برمی گردیم، اما این کشف در به روز رسانی مایکروسافت در مورد نقشه راه سرویس گیرنده ویندوز (برای مشاغل، اما این هنوز برای 23H2 برای همه صدق می کند، البته – این به روز رسانی در هر کجا که باشد یکسان است) انجام شد. کاربردی).

همانطور که Thurrott.com مشاهده کرد، مایکروسافت گفت: “ویندوز 11 آینده، نسخه 23H2، شعبه سرویس دهی و پایه کد مشابه ویندوز 11، نسخه 22H2 را به اشتراک می گذارد. این برای شما چه معنایی دارد؟ اگر از ویندوز 11، نسخه 22H2 استفاده می کنید، این یک به روز رسانی ساده به نسخه 23H2 از طریق یک بسته فعال سازی کوچک خواهد بود.

برای توضیح بیشتر این موضوع، مایکروسافت از این بسته‌های فعال‌سازی با ویندوز 10 برای به‌روزرسانی‌های چند ویژگی گذشته استفاده کرده است. این به این معنی است که یک ارتقا قبل از اینکه به صورت زنده اجرا شود در رایانه شخصی بارگذاری می شود و پس از آن زمان، تنها کاری که ویندوز باید انجام دهد این است که یک بسته فعال سازی کوچک را دانلود کند. همانطور که از نام آن پیداست، این در واقع یک سوئیچ است که تمام ویژگی هایی را که از قبل بر روی رایانه شخصی بارگذاری شده اند را فعال می کند (نصب سریع و بدون دردسر را ایجاد می کند).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در اینجا خلاصه ای از EthCC برای کسانی است که امسال نتوانستند به پاریس برسند

بنابراین، به‌روزرسانی 23H2 ویندوز 11 که توسط یک بسته فعال ارائه می‌شود به این معنی است که همانطور که مایکروسافت در بیانیه بالا اشاره کرده است، بر روی همان پایه کد 22H2 اجرا می‌شود. به این معنی که احتمالاً هیچ تغییر بزرگ (بنیادی) با 23H2 وجود نخواهد داشت.

این معمولاً در مورد این بسته‌های فعال‌سازی صدق می‌کند – آنها به‌روزرسانی‌های نسبتاً جزئی هستند و با اشتراک‌گذاری پایه کد یکسان، می‌توان به این روش از قبل بارگذاری کرد. این قطعاً همان چیزی است که ما با ارتقاهای ویندوز 10 که از طریق مسیر فعال سازی ارائه شده است، دیده ایم.


تجزیه و تحلیل: خلبان برای برخاستن در سال 2023 ترخیص نشده است؟

پس آیا نباید از آپدیت بعدی ویندوز 11 انتظار زیادی داشته باشیم؟ این قطعاً اشاره قوی ای است که با این اعلامیه از سوی مایکروسافت (که گمانه زنی هایی را که قبلاً در اطراف شایعات منتشر شده بود تأیید می کند).

اما، ممکن است فکر کنید، آیا چیزهای زیادی با ویندوز 11 23H2 وجود ندارد؟ خوب، شاید نه چندان، اگر این حرکت اخیر نشانه ای باشد. درست است، ما منتظر یک بازسازی بزرگ فایل اکسپلورر هستیم، و شایعه دیگری در راه یک حرکت بزرگ وجود دارد: معرفی Copilot AI مایکروسافت.

این مطمئناً باعث می‌شود فکر کنیم که شاید Copilot در 23H2 آماده کمک به شما در نباشد. شایعات حاکی از آن است که ظاهراً با 23H2 وارد می شود، اما ما همیشه در مورد آن تردید داشته ایم. مخصوصاً با نگاهی به نسخه اولیه کاری Copilot که در حال حاضر در حال آزمایش است، که در واقع بسیار ابتدایی است (و به سختی با محیط ویندوز کاری انجام می دهد – در این مرحله، کم و بیش فقط یک ربات گفتگوی یکپارچه بینگ در یک پانل جانبی روی دسکتاپ است. ).

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین کیف پول Google Pixel 8 Pro

این خبر فعال سازی، برای ما، نشانه قوی ای است که Copilot با ویندوز 11 23H2 عرضه نخواهد شد. و در واقع، منطقی است که مایکروسافت برای دستیار هوش مصنوعی زمان بیشتری را صرف کند – تا مطمئن شود که Copilot به درستی انجام می شود.

به هر حال، برداشت های اولیه بسیار مهم است، و اگر Copilot به عنوان یک Cortana دیگر (یا بدتر از آن، Clippy) نامگذاری شود، رویارویی با این روش برای مایکروسافت بسیار دشوار است.

در واقع، ما معتقدیم که احمقانه است که مایکروسافت با عجله Copilot را در 23H2 عرضه کند، و در واقع، کاملا منطقی است که آن را به عنوان یک ویژگی جدید «تغییر » برای ویندوز 12 (یا هر چیزی که ویندوز نسل بعدی نامیده می‌شود) حفظ کند. در سال 2024).

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ERDjiC
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *