در اینجا خلاصه ای از EthCC برای کسانی است که امسال نتوانستند به پاریس برسند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم در اینجا خلاصه ای از EthCC برای کسانی است که امسال نتوانستند به پاریس برسند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های رمزنگاری TechCrunch که هر پنجشنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.

بازگشت شما را به … خوش آمد می گوییم واکنش زنجیره ای.

کنفرانس انجمن اتریوم مستقر در پاریس، EthCC، این هفته برگزار شد و بیش از 350 سخنران و 5000 شرکت کننده را به همراه داشت.

در حالی که نتوانستم به بزرگ‌ترین رویداد سالانه اروپایی متمرکز بر اتریوم بروم، آنچه را که از آپارتمانم در نیویورک رخ می‌داد زیر نظر داشتم تا بتوانم به خوانندگان TechCrunch یک مرور کلی در سطح بالا ارائه دهم و چند هزار دلار در سفر به پاریس برای آن‌ها پس انداز کنم (حتی اگر تعطیلات، منظورم سفر کاری، به نظر خوب می‌رسد).

در اینجا چند پانل از برخی سازمان های بزرگ وجود دارد که توجه من را جلب کرد:

  • اتریوم
    • ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، به تاریخچه انتزاع حساب و نحوه کار توسعه‌دهندگان بر روی آن، حتی قبل از راه‌اندازی شبکه بلاک‌چین لایه 1 پرداخت. بوترین آخرین پیشنهاد بهبود اتریوم را مورد بحث قرار داد، تغییری که می‌تواند به کاربران امکان ایجاد کیف پول‌های غیرقانونی را به عنوان قراردادهای هوشمند قابل برنامه‌ریزی بدهد. در صورت موفقیت آمیز بودن، این ارتقا به طور بالقوه می تواند پذیرش جهانی وب 3 را با آسان کردن کیف پول های رمزنگاری به اندازه یک حساب ایمیل بهبود بخشد.
  • a16z
    • سریرام کریشنان، شریک عمومی رمزنگاری a16z، طی یک سخنرانی اصلی گفت که وب 3 پتانسیل اصلاح رسانه های اجتماعی و برنامه های کاربردی مصرف کننده را دارد. او معتقد است اکنون زمان ساخت «برنامه‌های کاربردی بازار رسانه‌های اجتماعی مصرف‌کننده رمزارز در مقیاس بزرگ است».
    • کریس لیونز، شریک عمومی web3 media در a16z، در مورد “پنهان کردن سیم ها” و اینکه چگونه می تواند بزرگترین فرصت در کریپتو برای افزایش به 100 میلیون کاربر باشد، صحبت کرد.
  • Reddit
    • میرلا اسپاسوا، مدیر مهندس ارشد ردیت برای آواتارهای کلکسیونی، ماموریت اصلی این پلتفرم را به اشتراک گذاشت تا میلیون‌ها کاربر را در کلکسیون‌های دیجیتال، مانند سال گذشته، به اشتراک بگذارد. او خاطرنشان کرد که امروزه Reddit بیش از 8 میلیون کاربر را در کیف‌پول‌ها و مجموعه‌های دیجیتالی خود جذب کرده است و بیش از 1 میلیون دلار درآمد برای 30 تا 100 سازنده داشته است.
  • لینک زنجیره ای
    • سرگئی نظروف، یکی از بنیانگذاران Chainlink، در مورد پروتکل همکاری متقابل زنجیره‌ای زنجیره‌ای (CCIP) صحبت کرد که اخیراً در شبکه اصلی در بلاک‌چین‌های Avalanche، Ethereum، Optimism و Polygon راه‌اندازی شده است. نظروف خاطرنشان کرد که راه اندازی CCIP با هدف تمرکز بر ایجاد “اینترنت ایمن و قابل اعتماد قراردادها” است. هرچه برنامه‌هایی که می‌سازید بهتر باشد، برای همه افراد پولدار، چه بانک‌های بزرگ، چه افراد یا مدیران دارایی، کل این بلاک چین جذاب‌تر خواهد بود.
  • پایگاه کوین بیس
    • جسی پولاک، سرپرست Base و رئیس پروتکل‌ها در Coinbase، در مورد برنامه بلاک چین لایه ۲ برای غیرمتمرکز شدن صحبت کرد. «اگر به حوزه قبل از اینترنت نگاه کنید، اگر توسعه‌دهنده بودید، برای ساختن محصولات برای جهان مشکل داشتید.» پولاک گفت: سپس اینترنت آمد و توانایی ساخت برنامه ها را باز کرد. پولاک معتقد است که دنیای آنلاین از طریق فناوری بلاک چین جایگزین دوران آنلاین خواهد شد. اکنون ما در پرتگاه تغییر آن هستیم و از یک پلتفرم آنلاین به یک پلتفرم زنجیره ای روی می آوریم.
    • پولاک گفت همچنین هفته آینده، Optimism، یک پروژه لایه 2 متمرکز بر اتریوم، “چارچوب بی طرفی باز” را با تمرکز بر دستورالعمل های تمرکززدایی منتشر خواهد کرد و Base نیز از آن پیروی خواهد کرد. این چارچوب در نظر دارد اصولی را برای شبکه هایی که هدف آنها غیرمتمرکز بودن است، ارائه دهد.
  • Aave
    • استانی کولچوف، مدیر عامل شرکت‌های Aave، از راه‌اندازی پروتکل لنز V2 خبر داد، یک ارتقاء به محصول web3 با هدف ایجاد یک اکوسیستم شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز. کولچوف خاطرنشان کرد که تکرار جدید دارای ارتقاهایی مانند “اقدامات باز” است که عناصر زنجیره ای را به محتوای اجتماعی متصل می کند تا تجربیات وب 3 بتوانند به تجربیات اجتماعی تبدیل شوند. “در واقع ما یک اینترنت خواهیم داشت که به نفع همه است و شبکه های اجتماعی مبتنی بر مردم که در آن شما می توانید در مورد چگونگی تکامل شبکه در آینده نظر بدهید.”

این هفته در وب 3

  1. برخی از VC ها از رمزنگاری رویگردان هستند، اما CoinFund با آخرین سرمایه 158 میلیون دلاری در حال غواصی عمیق تر است.
  2. مورد XRP ریپل “نیاز به وضوح نظارتی را تاکید می کند”
  3. Crypto برای موارد استفاده مالی شناخته شده است، اما چگونه می تواند از آنجا رشد کند؟
  4. Gnosis کارت ویزا را راه‌اندازی کرد که به شما امکان می‌دهد رمز ارزهای خود را در اروپا، به زودی ایالات متحده و هنگ کنگ خرج کنید.
  5. Electric Capital GP می‌گوید زمستان کریپتو در مقایسه با رکودهای قبلی بلوغ بازار را نشان می‌دهد
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه کپی کردن لیست پخش Spotify در دسکتاپ و موبایل

جدیدترین غلاف

در آخرین قسمت ما، ژاکلین با ماریا شن، یک شریک عمومی در تیم سرمایه گذاری در Electric Capital، یک شرکت سرمایه گذاری در مراحل اولیه با تمرکز بر رمزارز، بلاک چین، فین تک و بازارها مصاحبه کرد.

قبل از Electric Capital، ماریا مدیر ارشد فناوری و یکی از بنیانگذاران Bambify بود، استارت آپی که به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​کمک کرد تا زنجیره های تامین کارآمدتری را با تولیدکنندگان در سطح جهان ایجاد کنند. قبل از آن، او در کار می کرد.

در مارس 2022، این شرکت اعلام کرد که یک میلیارد دلار را برای یک جفت صندوق رمزنگاری بسته است – یک وسیله نقلیه 400 میلیون دلاری برای سرمایه گذاری سهام در استارتاپ ها و یک صندوق 600 میلیون دلاری که برای سرمایه گذاری مستقیم در توکن های کریپتو در نظر گرفته شده است. آن در حال حاضر مجموعه ای با حدود 75 سرمایه گذاری با استارت آپ های رمزنگاری مانند Magic Eden، ConsenSys و Bitwise را به نمایش می گذارد.

اخیراً، Electric Capital گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد از سال 2017 تعداد توسعه‌دهندگان بلاک چین در ایالات متحده هر سال کاهش یافته است و از 40 درصد در سال 2017 به 29 درصد در سال گذشته کاهش یافته است. واقعا به معنای و چگونگی تاثیر آن بر رشد توسعه دهندگان داخلی و بین المللی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  YouTube دیگر ویدیوها را از حساب‌های غیرفعال حذف نخواهد کرد

ما بحث کردیم که ماریا به دنبال سرمایه گذاری کدام بخش های رمزنگاری است، چرا او روی NFT ها و احساسات کلی بازار سرمایه خطرپذیر شرط بندی می کند.

ما همچنین در مورد:

  • تأثیر نظارتی ایالات متحده بر سرمایه گذاری
  • بازار خرسی
  • روندهایی که او دنبال می کند
  • مشاوره برای بنیانگذاران

اشتراک در واکنش زنجیره ای بر پادکست های ، Spotify یا پلتفرم غلاف مورد علاقه خود را برای همراهی با آخرین قسمت ها، و لطفاً اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، یک بررسی برای ما بگذارید!

همچنین ژاکلین را به‌عنوان مهمان در Boys Club ببینید، جایی که او به تاریخچه‌ی خود، پوشش رمزنگاری، وضعیت صنعت، روندهایی که دنبال می‌کند و موارد دیگر می‌پردازد..

پول را دنبال کنید

  1. P0x Labs، تیم پشتیبان شبکه Mantra، 25 میلیون دلار با ارزش 500 میلیون دلاری جمع آوری کرد.
  2. آزمایشگاه بایننس 10 میلیون دلار در پروتکل اعطای وام و استقراض سرمایه گذاری کرد
  3. RISC Zero 40 میلیون دلار جمع‌آوری کرد تا ابزارهای رمزنگاری پیشرفته‌تری را برای بلاک‌چین‌ها فراهم کند
  4. ارائه دهنده زیرساخت Web3 Cosmic Wire 30 میلیون دلار در یک دور اولیه جمع آوری کرد
  5. هوش مصنوعی و Futureverse متمرکز بر متاورورز 54 میلیون دلار در دور سری A جمع آوری کردند

این فهرست با اطلاعات Messari و همچنین گزارش خود TechCrunch گردآوری شده است.

دیگه چی میخونیم

آیا می خواهید از دنیای وب 3 منشعب شوید؟ در اینجا چند مقاله در TechCrunch وجود دارد که این هفته توجه ما را به خود جلب کرد.

  1. من سعی کردم یک پست در TechCrunch.com بخرم
  2. گذرنامه‌های جعلی، حساب‌های بانکی واقعی: چگونه نرم‌افزار TheTruthSpy میلیون‌ها دلار به دست آورد
  3. استارت‌آپ‌هایی با تیم‌های پایه‌گذار تماماً زنان، در نیمه اول، تنها 1.4 میلیارد دلار جمع‌آوری کردند
  4. ارزش گذاری فین تک کاهش یافته است. آنها از اینجا به کجا می روند؟
  5. 8 VC می گویند هنوز در راندهای SAFE صعودی هستند، اما دیگر سال 2021 نیست.

من را در توییتر دنبال کنید @Jacqmelinek برای اخبار کریپتو، میم ها و موارد دیگر.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/JrCXXs
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *