آیفون 15 ممکن است تا ماه اکتبر به تعویق بیفتد و با کمبودهای بزرگ مواجه شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

خبر بد برای افرادی که مشتاقانه منتظر 15 هستند. عرضه گوشی نسل بعدی ممکن است چند هفته به تعویق بیفتد.

این ادعا از سوی وامسی موهان، تحلیلگر تحقیقات جهانی برای بانک آمریکا مطرح شده است. در یادداشت پژوهشی به دست آمده توسط سایت خبری مالی Barron'sموهان پیش‌بینی می‌کند که این دستگاه در ماه اکتبر به جای سپتامبر عرضه می‌شود، یعنی زمانی که معمولاً آیفون‌ها را عرضه می‌کند. این جمله را با کمی نمک در نظر بگیرید، زیرا موهان توضیح نمی دهد که چرا معتقد است تاخیر وجود خواهد داشت. فقط یکی وجود خواهد داشت با این حال، الف گزارش اخیر از سایت خبری فناوری اطلاعات ممکن است بینشی در مورد اینکه چرا ممکن است تعویق وجود داشته باشد ارائه دهد.

مشکلات تولید

طبق گزارش ها، اپل با مشکلات تولیدی در مونتاژ مواجه شده است آیفون 15 پرو و پرو مکس منابع نزدیک به این وضعیت ادعا می کنند که “تامین کنندگان این شرکت از یک فرآیند تولید جدید استفاده می کنند” با هدف محدود کردن اندازه قاب اطراف نمایشگر. اطلاعات بیان می کند که این به مدل های بالاتر آیفون 15 اجازه می دهد تا صفحه نمایش بزرگتری داشته باشند و در عین حال در اندازه دستگاه های قدیمی تر باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع کار نکردن VLC Media Player در مک

خوب، “جدید” یک نام اشتباه است، زیرا اطلاعات نشان می دهد که این فرآیند قبلاً روی آن استفاده شده است اپل واچ 7 در سال 2019. غول فناوری می خواست این ساعت هوشمند صفحه نمایش بزرگتری در مقایسه با پوشیدنی های قدیمی خود داشته باشد. بر اساس این گزارش، مجدداً منجر به تأخیر در آنجا شد – حدود یک ماه.

با این حال، در این مورد، The Information پیش‌بینی می‌کند که اپل به جای به تعویق انداختن عرضه، تعداد کمتری واحدهای سطح بالا تولید خواهد کرد. گفته می‌شود که این مشکل در آیفون 15 پرو مکس بارزتر است و نشان می‌دهد که کمبودهای شدیدتری نسبت به آیفون 15 پرو برای آن مدل وجود خواهد داشت. در مورد آیفون 15 پایه، به نظر می رسد همه چیز به خوبی پیش می رود. ما هیچ خبر یا شایعه ای در مورد مشکلات تولید با مدل معمولی نشنیده ایم.

احتمال تاخیر؟

بنابراین، سوال این است که احتمال تاخیر چقدر است؟ گفتنش سخته به تعویق افتادن یک رویداد نادر با عرضه آیفون است، اما قبلاً نیز اتفاق افتاده است. را آیفون 14 پلاس جدیدترین نمونه است. مردم باید چندین هفته صبر می کردند در سال 2022 برای تلفن در آستانه آنها. از سوی دیگر، اپل ممکن است از حوادث قبلی درس گرفته باشد. تحقیق از DSCC (مشاوران زنجیره تامین دیجیتال) نشان می دهد که این شرکت به منظور پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده و جلوگیری از کمبود، نمایشگرهای گوشی های هوشمند را ذخیره کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  سری Quest Pro ممکن است مرده باشد زیرا متا برای ماندن در بازی VR تلاش می کند

پوشش نقره ای در همه اینها این است که حتی اگر تاخیری هم وجود داشته باشد، خیلی طولانی نیست. همین اتفاق در مورد آیفون 12 در سال 2020 که به دلیل محدودیت های عرضه جهانی چند هفته به عقب کشیده شد. همه ما قبلا اینجا بوده ایم. ما فقط باید کمی صبور باشیم – حداقل به طور بالقوه.

در همین حال، TechRadar را که اخیراً به روز شده است، بررسی کنید لیست بهترین آیفون های 2023. دریابید که کدام یک پادشاهی برتر است.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HmudrU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *