ما سعی کردیم از OpenAI برای تولید استراتژی‌های بازاریابی استفاده کنیم – و کار کرد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ما سعی کردیم از OpenAI برای تولید استراتژی‌های بازاریابی استفاده کنیم – و کار کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مولد دارد دنیای فناوری را تکان داد و اکنون هر شرکتی در حال بررسی است که آیا راهی برای استفاده از این فناوری وجود دارد یا خیر. از زمان معرفی ChatGPT، صنعت فناوری با تأثیر بالقوه خود، به ویژه در صنایع سنگین محتوا مانند بازاریابی و تبلیغات، سر و صدای زیادی داشته است.

ما از OpenAI برای بهبود رتبه سئوی خود در گوگل استفاده کردیم که نتایج مثبتی در کل داشت. در کمتر از یک سال، ترافیک ارگانیک سایت ما از صفر به تقریباً 3500 بازدیدکننده در ماه رسید، رتبه دامنه بیش از 40٪ افزایش یافت و بک لینک ها بیش از 500٪ افزایش یافت.

ما ترافیک ارگانیک خود را افزایش دادیم

پس از شروع استفاده از OpenAI در مارس 2022، ترافیک ارگانیک وب سایت ما شاهد افزایش شدیدی بود.

پس از شروع استفاده از OpenAI در مارس 2022، ترافیک ارگانیک سایت ما شاهد افزایش شدیدی بود. اعتبار تصویر: سوئیچینگ سایبری

رتبه دامنه ما بیش از 40٪ افزایش یافته است

رتبه دامنه ما بیش از 40 درصد افزایش داشته است

رتبه دامنه ما بیش از 40٪ افزایش یافته است. اعتبار تصویر: سوئیچینگ سایبری

با توجه به بهبود رتبه بندی سئو، رتبه دامنه ما بیش از 40٪ افزایش یافته است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نیروگاه برق چین، Nio، ایستگاه تعویض برق را در سوئد روشن می‌کند •

و ما بک لینک ها را بیش از 500٪ افزایش دادیم

ما از OpenAI برای تقویت بک لینک ها تا بیش از 500٪ استفاده کردیم.

ما از OpenAI برای تقویت بک لینک ها تا بیش از 500٪ استفاده کردیم. اعتبار تصویر: سوئیچینگ سایبری

همه اسکرین شات ها از 23 ژوئن 2023 هستند.

از طریق پست‌های وبلاگ بهینه‌شده برای کلمات کلیدی تولید شده توسط ChatGPT، ما واقعاً توانستیم کلمات کلیدی مورد نظر را که برای بسیاری از عبارات هدف، مانند «بهترین شارژر 48 آمپری» رتبه بالایی دارند، افزایش دهیم. همچنین این امکان را به ما داد که با افزایش کلمات کلیدی خود از 300 به بیش از 7000، به گفتگو با بسیاری از وبلاگ‌های دیگر بپیوندیم، که باعث شد تعداد کلیک‌های ما از 100 در ماه به 4000 افزایش یابد.

در اینجا چند روش وجود دارد که هر کسب و کاری می تواند از فناوری هوش مصنوعی مولد برای بهینه سازی استراتژی بازاریابی خود استفاده کند.

سیستم هوش مصنوعی را برای یافتن کلمات کلیدی بهینه آموزش دهید

قبل از اینکه از ChatGPT بخواهید یک سند استراتژی کامل را از ابتدا ایجاد کند، باید با اصول اولیه شروع کنید. با شناسایی اهداف خود شروع کنید و اجازه دهید که روند شما را آگاه کند. متداول ترین کلمات کلیدی مرتبط با صنعت خود را از ChatGPT بخواهید، سپس با درخواست عبارات و گزینه های جایگزین، از آنجا دورتر را بررسی کنید.

با این سوال شروع کردیم:

  • رایج ترین کلمات کلیدی سئو مرتبط با صنعت شارژ خودروهای برقی چیست؟

فهرستی از 20 عبارت مانند «شارژر خودروی الکتریکی»، «ایستگاه شارژ EV»، «شارژر سطح 2» و «شارژرهای برقی خانگی» را ارائه کرد. هوش مصنوعی کامل نیست: ChatGPT کلمات کلیدی مرتبط با شارژرهای برقی خانگی را توصیه می کند، زمانی که SEO ما نیاز به تمرکز بر شارژرهای EV تجاری دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مشاهده پست های دارای رأی موافق و مخالف در Reddit

پس از تعیین کلمات کلیدی مربوطه، از ChatGPT بخواهید که لیست را به کلمات تجاری، معاملاتی و اطلاعاتی سازماندهی کند. این دسته بندی ها برای اعلان های هوشمندی که بعداً برای ایجاد محتوای هدفمند برای مناطق مختلف وب سایت شما استفاده می شود، بسیار مهم خواهند بود.

همچنین برای ایجاد دانش OpenAI از شرکت خود، باید همان جستجوی کلمه کلیدی را انجام دهید. به ابزار هوش مصنوعی اطلاعات بیشتری بدهید، مانند صفحه بخاری از آخرین بیانیه مطبوعاتی خود، بخش «درباره» در وب سایت خود، های رسانه های اجتماعی شرکت خود یا هر دارایی دیگری که قبلاً دارید.

نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست، بنابراین از محتوایی که قبلاً روی آن کار کرده اید برای کمک به تولید کلمات کلیدی، توصیه ها و در نهایت استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید.

با ارائه اطلاعات بیشتر به سیستم هوش مصنوعی، نتایج فرموله‌شده بهبود یافت و توصیه‌ها بهتر شدند. به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی در مورد آموزش داده ها است، بنابراین با پیشرفت شما، پاسخ های به اشتراک گذاشته شده دقیق تر و دقیق تر می شوند. هرچه داده های بیشتری از ابزار هوش مصنوعی ارائه دهید، شرکت و صنعت شما را بهتر درک می کند.

از دسته بندی های هدفمند برای ایجاد محتوای بازاریابی استفاده کنید

پس از استفاده از هوش مصنوعی برای برجسته کردن کلمات کلیدی هدف در وب سایت خود و همچنین صنعت خود، می توانید یک استراتژی SEO تضمین شده برای کمک به شما در کسب رتبه برتر در نتایج جستجو ایجاد کنید.

یکی از بهترین موارد استفاده ChatGPT برای تولید محتوا مانند ایده‌های وبلاگ، عناوین و کپی‌نویسی وب‌سایت است. مطمئن شوید که این کار را در همان موضوع ChatGPT که با آن شروع کردید انجام دهید، زیرا اینجا جایی است که سیستم هوش مصنوعی را آموزش داده اید. در اینجا یک دستور وجود دارد که می توانید برای انجام این کار از آن استفاده کنید:

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TcNWqG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *