اپل هفته آینده دو فروشگاه خرده فروشی در هند افتتاح می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اپل هفته آینده دو فروشگاه خرده فروشی در هند افتتاح می کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

نزدیک به دو دهه پس از ورود اپل به هند، این سازنده آماده افتتاح اولین فروشگاه های خرده فروشی خود در بازار جنوب آسیا است.

این شرکت روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که اپل اپل BKC، فروشگاه خرده فروشی بمبئی خود را در 18 آوریل و فروشگاه خود در دهلی، Apple Saket را در 20 آوریل افتتاح خواهد کرد.

اپل گفت: «این مکان‌های خرده‌فروشی جدید، گسترش قابل‌توجهی را در هند نشان می‌دهند که راه‌های جدید عالی را برای مرور، کشف و خرید با خدمات و تجربیات استثنایی برای مشتریان ارائه می‌دهد.

بر اساس پست های استخدامی، اپل در ماه های اخیر به شدت کارمندانی را برای فروشگاه های خود در هند استخدام کرده است. این شرکت که فروشگاه آنلاین خود را در سال 2020 در هند راه اندازی کرد، در ابتدا قصد داشت اولین فروشگاه خرده فروشی خود را در سال 2021 راه اندازی کند اما پس از شیوع کووید، این برنامه ها را به تعویق انداخت.

هند، دومین بازار بزرگ در جهان، در حال حاضر سهم کمی در پیشروی اپل دارد، اما سازنده آیفون در گذشته گفته است که نسبت به چشم‌انداز خود در این کشور خوش‌بینانه است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Nuwa Pen با کمپین گمراه کننده Kickstarter راه اندازی شد

شرکای تولید قرارداد اپل، فاکسکان و ویسترون، مونتاژ محلی آیفون و سایر ابزارهای اپل را در هند در سه ماهه اخیر افزایش داده اند. در گزارشی در سال گذشته، تحلیلگران جی پی مورگان تخمین زدند که اپل ظرفیت تولید خود را در هند افزایش خواهد داد و تا سال 2025 25 درصد از کل آیفون‌ها را تولید خواهد کرد.

بیشتر برای دنبال کردن.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/hlL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *