لینکدین ابزارهای تأیید خود را به پست های شغلی می آورد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم لینکدین ابزارهای تأیید خود را به پست های شغلی می آورد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که پس از راه‌اندازی ویژگی‌های تأیید در ماه گذشته، لینکدین اکنون تأیید را به پست‌های شغلی می‌آورد. این شرکت اکنون شروع به نمایش تأییدیه های مربوط به یک پست شغلی، نمایش اطلاعات تأیید شده در مورد یک پوستر شغلی یا شرکت خود می کند.

وقتی تأییدیه‌هایی را در پست‌های شغلی مشاهده می‌کنید، به این معنی است که اطلاعاتی وجود دارد که توسط پوستر شغلی، لینکدین یا یکی از شرکای آن، صحت آن را تأیید کرده‌اند. اطلاعات تأیید شده نشان می دهد که آیا پوستر به صفحه رسمی شرکت وابسته است، کاری یا محل کار آنها را تأیید کرده است یا شناسه دولتی آنها از طریق CLEAR تأیید شده است، که یک پلت فرم هویت امن است.

ویژگی جدید تایید پست های شغلی لینکدین

اعتبار تصویر: لینکدین

این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: “ما این تأییدها را نشان می دهیم تا به شما کمک کنیم در جستجوی خود اطمینان داشته باشید و به استخدام کنندگان این فرصت را بدهیم که با نامزدهای بالقوه اعتماد ایجاد کنند.” تأییدیه‌های آگهی‌های شغلی به‌تازگی در حال گسترش هستند، و با گسترش دسترسی به ابزارهای راستی‌آزمایی رایگان، کارهایی را که در حال بررسی هستید، بیشتر خواهید دید.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جعلی Amazon Prime Day، DHL، USPS، CVS، و Louis Vuitton – برترین کلاهبرداری های هفته

ماه گذشته، لینکدین راه های جدیدی را برای تأیید هویت و محل کار شما معرفی کرد. برخلاف و متا، اقدامات تأیید جدید لینکدین شامل اشتراک های پولی یا تیک آبی نیست. در آن زمان، لینکدین گفت که معتقد است تأیید باید برای همه در دسترس باشد، به همین دلیل است که ویژگی های تأیید آن به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

برخلاف توییتر و متا که تأیید را با ویژگی‌های اضافی همراه می‌کنند، لینکدین تصمیم گرفته است تا ویژگی‌های تأیید خود را بر تأیید هویت کاربران متمرکز نگه دارد، به این امید که در هنگام حساب‌های جعلی یا کلاهبرداری، یک لایه حفاظتی اضافی ارائه دهد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zQf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *