سری C تنگنای جدید استارتاپی است. •

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر شما با ساخت یک استارتاپ امروز، به احتمال زیاد جذب پول برای شما سخت تر از یک سال پیش است. با این حال، داده‌های جدید به وضوح نشان می‌دهد که هر مرحله استارت‌آپی با باد مخالف یکسانی احساس نمی‌شود.

فقدان یکنواختی در فضای جذب سرمایه استارت‌آپ چیز جدیدی نیست. ما به شکل های مختلف شاهد کرانچ سری A در یک نقطه و کرانچ سری B در نقطه ای دیگر بوده ایم. با این حال، امروز ما چیز کاملا متفاوتی را می بینیم: Crunch سری C.

این بدان معنا نیست که همه راندهای مرحله اولیه در وضعیت خوبی هستند یا راندهای خطرپذیر بعدی سالم هستند. تقریباً به هر کجا که نگاه کنید، کاهش هایی در فعالیت های سرمایه گذاری وجود دارد که بنیانگذاران باید با آن مبارزه کنند. اما داده‌های جدید Carta نشان می‌دهد که سری C گلوگاه فعلی و واقعی در Venture Land است، که به این معنی است که این نقطه بحرانی جدید برای استارت‌آپ‌هایی است که به دنبال افزایش پول نقد بعدی خود هستند.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را بررسی می کند.

آن را هر روز صبح در + بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


نقطه داده چندان تعجب آور نیست. این امر تا حدودی رایج است که هرچه یک استارتاپ دیرتر در چرخه بلوغ خود قرار گیرد، زمانی که به دنبال پول بیشتر است، بیشتر تحت نظارت قرار می گیرد. با بسته شدن پنجره IPO، ارزش گذاری های بازار عمومی در مستراح ضرب المثل، و سرمایه متقاطع به طور ناگهانی کمیاب شده است، استارت آپ های مرحله آخر بیشتر مانند شرکت های دولتی امروز بررسی می شوند. و بسیاری از آنها آماده نیستند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Fpr
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *