پس‌زمینه‌های جدید Google Meet که توسط هوش مصنوعی ایجاد می‌شود به این معنی است که می‌توانم به هر جلسه از Barbie Dreamhouse ملحق شوم.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم های مایکروسافت خیلی رسمی هستند، زوم به من فلاش بک های همه گیر ارائه می دهد، اما Google Meet سرگرم کننده است. تماس ویدیویی Google Meet تجربه‌ای مملو از حالات سرگرم‌کننده، واکنش‌های شکلک و در آینده نزدیک حتی پس‌زمینه‌های سفارشی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را به من می‌دهد.

Google I/O 2023 شاهد بود که این غول اولین دور به‌روزرسانی‌های کلیدی و ویژگی‌های جدید مورد نیاز برای خارج کردن ربات هوش مصنوعی Bard را از یک شروع ضعیف اعلام کرد. در کنار هجوم به‌روزرسانی‌های Bard، Google اشاره کرد که عملکرد تولید تصویر در Google Meet به زودی ارائه می‌شود، که اگر می‌خواهید روزهای کاری خود را کمی عجیب‌تر کنید، بسیار هیجان‌انگیز است.

اگر می خواهید آن را بررسی کنید، می توانید a را باز کنید Google Meet تماس بگیرید و روی دکمه “اعمال جلوه های بصری” کلیک کنید، جایی که باید گزینه ای برای ایجاد پیدا کنید. به گفته گوگل، این ویژگی جدید به تدریج در دسترس است، بنابراین اگر هنوز نتوانستید آن را پیدا کنید، نگران نباشید.

گوگل ملاقات می کند

وب سایت گوگل نمایش مختصری از نحوه عملکرد تولید پس زمینه هوش مصنوعی را نشان می دهد. (اعتبار تصویر: گوگل)

تخت روزانه جدید

اگر بخشی از برنامه آزمایشی Workspace Labs نیستید، می‌توانید درخواست بپیوندید و به صفحه پشتیبانی، که اساساً آنچه را که در بالا گفتم با کمی جزئیات بیشتر توضیح می دهد (اگر به آن نیاز دارید). اما هشدار داده شود: وس دیویس از آستانه توجه داشته باشد که سیاست حفظ حریم خصوصی برای حساب‌های شخصی می‌گوید «بازبین‌های انسانی داده‌های Workspace Labs شما را می‌خوانند، حاشیه‌نویسی می‌کنند و پردازش می‌کنند» بنابراین مراقب باشید!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Microsoft Sharepoint به دلیلی واقعا شرم آور از کار افتاد

پس‌زمینه‌های تولید شده با هوش مصنوعی گامی در جهت درست در حفظ ابزار کنفرانس ویدیویی مرتبط هستند، به‌ویژه با معرفی اپل ویژگی‌های جدیدی که گوگل هنوز با ابزار جدید ارائه نکرده است. به روز رسانی macOS 14 Sonoma.

Presenter Overlay در Sonoma به شما امکان می‌دهد جلسات خود را حرفه‌ای اما جالب‌تر نگه دارید، و به شما امکان می‌دهد در حین ارائه، حضور روی صفحه نمایش خود را حفظ کنید، ویژگی که امیدوارم بتوانم Google Meets را در حین دریافت به‌روزرسانی‌های جالب‌تر ببینم. «واکنش‌های» جدید نیز به تماس‌های ویدیویی در macOS درجه بیشتری از هوس اضافه می‌کند.

این اجرای سرگرم‌کننده و عجیب هوش مصنوعی برای خلق و خوی معمولی بارد در مقایسه با ChatGPT بسیار جذاب است و پتانسیل نامحدودی را برای انواع گیج‌ها و تقویت‌کننده‌های خلقی دارد. من شخصاً هیجان‌زده هستم که سعی کنم ترسناک‌ترین سیاه‌چال را ایجاد کنم تا امتیازات من در جلسات واقعاً به خانه من تبدیل شود یا … بهترین زندگی خود را در خانه رویایی باربی داشته باشم.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VOTHHV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *