شایعه شده است که Panasonic Lumix G9 II ارتقاء فوکوس خودکار عظیمی را دریافت خواهد کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر فکر می کردید که سیستم MFT پاناسونیک الان بود همه ، به رخ کشیدن برخی از بهترین های فیلمبرداری پسندیدن Panasonic Lumix GH6، ممکن است مجبور شوید دوباره فکر کنید. شایعات حاکی از جانشینی برای این کودک پنج ساله است که اولین عکاسی است Panasonic Lumix G9که احتمالا Lumix G9 II نام خواهد داشت.

ما یک جانشین G9 را با توجه به مدت‌ها پیش از عرضه‌ی این پرچم‌دار در سال 2018 حذف کرده بودیم، اما G9 II یک چشم‌انداز هیجان‌انگیز است زیرا از پنج سال آینده نسبت به نسل قبلی خود سود خواهد برد. ما منتظر عرضه فوکوس خودکار تشخیص فاز جدید پاناسونیک هستیم که اخیراً و با موفقیت در فول فریم استفاده شده است. Lumix S5 II.

شایعات Lumix G9 II اثبات وجود آن و اینکه خیلی زود منتشر می شود و حجم بالای نظرات در مورد پست 4/3 شایعه علاقه زیادی را پیشنهاد می کند با این حال، در این مرحله عملا هیچ جزئیات مشخصی در مورد G9 II وجود ندارد.

بر اساس تاریخچه پاناسونیک، می‌توان امیدوار بود که G9 II یک تیراندازی کم‌هزینه باشد که بتواند با سیستم OM OM-1و به ویژه برای عکاسی از حیات وحش یک انتخاب عالی باشد. پس چه چیز دیگری می توانیم به طور منطقی انتظار داشته باشیم؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای رفع عدم نمایش یا کار نکردن هوش مصنوعی اسنپ چت

Panasonic Lumix G9

(اعتبار تصویر: پاناسونیک)

Lumix G9 II: چه انتظاری داریم؟

Lumix G9 یک جایگزین متمرکز بر عکاسی برای سری دوربین‌های GH متمرکز بر ویدئو است که اخیراً با GH6 به‌روزرسانی شده‌اند. و در حالی که پاناسونیک برای فیلمبرداری فعال بوده است، دوربین های عکاسی آن در صندلی عقب قرار گرفته اند. این ممکن است در حال تغییر باشد.

البته در صدر لیست ویژگی های جدید G9 II، سیستم فوکوس خودکار هیبریدی جدید پاناسونیک است که بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد: AF با تشخیص کنتراست سریع برای عکاسی، و AF تشخیص فاز صاف برای فیلمبرداری، و فقط در S5 II و S5 II یافت می شود. X دوربین های فول فریم در زمان نوشتن.

وضوح می تواند با افزایش کار کند. سنسور 20 مگاپیکسلی G9 با استانداردهای امروزی متوسط ​​است و سنسور 25.2 مگاپیکسلی GH6 انتظار معقولی است. ما انتظار داریم که G9 II یک تیراندازی همه جانبه سریعتر از G9 باشد، همچنین از بسیاری از فناوری های موجود در GH6 بهره می برد که شامل یک پردازنده قدرتمندتر است.

یکی برای لیست علاقه مندی ها یک حسگر انباشته مانند در است نیکون Z9، که عملاً اثر اعوجاج کرکره نوردی هنگام استفاده از شاتر الکترونیکی را از بین می برد. این موضوع برای عکاسی پرسرعت از حیات وحش و ورزش بسیار مهم است زیرا یک شاتر الکترونیکی غیرقابل استفاده نرخ فریم بی نظیری دارد. با این حال، فناوری سنسور انباشته گران است و قیمت G9 II را افزایش می دهد، دوربینی که بسیاری امیدوارند به جای آن قیمت رقابتی داشته باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  CeFi و DeFi در مواجهه با مقررات

دوربین‌های اصلی G9 تجربه بهبودیافته EVF را می‌خواهند: یک ضربه در وضوح منظره یاب خوب خواهد بود، اما مهم‌تر از آن اگر قرار است G9 II بهترین ورزشی و حیات‌وحش پاناسونیک باشد، یک نمای بدون سیاهی در هنگام سرعت بالا مداوم است. تیراندازی کردن.

حتی به عنوان یک دوربین اول عکس، G9 برای فیلم‌برداری بی‌معنا نبود، و می‌توانیم انتظار یک مشخصات ویدیویی قوی را در G9 II نیز داشته باشیم. ویدیوی 5.7K و تثبیت تصویر درون بدنه 7.5EV. اما در این مرحله همه چیز حدس و گمان است، بنابراین حتما این صفحه را نشانه گذاری کنید زیرا زمانی که اطلاعات بیشتری فاش شد، آن را به روز خواهیم کرد. در حال حاضر، G9 II یکی از مواردی است که عکاسان در سال 2023 باید به آن توجه کنند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aeU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *