بریتانیا به طور موقت خرید VMware 69 میلیارد دلاری Broadcom را تایید کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بریتانیا به طور موقت خرید VMware 69 میلیارد دلاری Broadcom را تایید کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مقام رقابت بریتانیا گفته است که قصد دارد به پیشنهاد ۶۹ میلیارد دلاری Broadcom برای غول نرم افزار مجازی سازی VMware چراغ سبز نشان دهد.

این خبر دقیقا یک هفته پس از تصویب این قرارداد توسط کمیسیون اروپا (EC) منتشر شد، که تقریباً ایالات متحده را به عنوان آخرین مانع باقی مانده برای Broadcom باقی می گذارد، و کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در حال حاضر در حال بررسی این معامله است.

علاقه Broadcom به خرید VMware، که برای اولین بار در ماه می گذشته اعلام شد، بخشی از برنامه های آن برای تنوع فراتر از سخت افزار و گسترش به نرم افزار زیرساخت سازمانی است. نگرانی اصلی تاکنون این بوده است که Broadcom می‌تواند پشتیبانی VMware از رقبای سخت‌افزار Broadcom را محدود یا کاهش دهد، که شامل شرکت‌هایی مانند Marvell می‌شود. بنابراین، EC هفته گذشته با این شرط که Broadcom دسترسی تضمین شده و قابلیت همکاری بین VMware و رقبای Broadcom را فراهم کند، این معامله را تایید کرد.

به طور مشابه، سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) اکنون دریافته است که منافع مالی برای Broadcom و VMware از محدود کردن دسترسی به رقبا «بر هزینه‌های مالی بالقوه از نظر کسب‌وکار از دست رفته بیشتر نخواهد بود».

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین بلندگوی قفسه ای با پاسخ باس خوب

بدون نظارت

با این حال، برخلاف EC که تصریح کرده است که Broadcom باید برای 10 سال آینده اقدامات پشتیبانی و قابلیت همکاری را تحت نظارت مستقیم یک متولی منصوب انجام دهد، به نظر می رسد که بریتانیا چنین نظارتی را اعمال نخواهد کرد.

ریچارد فیسی، رئیس هیئتی که این کار را انجام داد، خاطرنشان کرد: «سرورهای ی – که اغلب از محصولات Broadcom و VMware استفاده می‌کنند – نقش مهمی در قادر ساختن ما برای کار در دفتر یا خانه یا دسترسی به برنامه‌های ی یا استفاده از خدمات بانکی دارند. تحقیق گفت. “به همین دلیل مهم است که این معامله را بررسی کنیم تا اطمینان حاصل شود که کسب و کارهای بریتانیا همچنان از رقابت و نوآوری در تامین اجزای سرور سود می برند. پس از بررسی دقیق طیف گسترده ای از شواهد، به طور موقت دریافتیم که این معامله به رقابت آسیبی نمی رساند.

قرارداد بزرگ باکس، که شامل 61 میلیارد دلار سهام و 8 میلیارد دلار بدهی است، قرار است به یکی از بزرگترین خریدهای فناوری در تمام دوران تبدیل شود. اما همیشه مورد بررسی نظارتی قرار می گیرد، به طوری که اروپا برای اولین بار برنامه های خود را برای تحقیقات عمیق در دسامبر با بریتانیا چهار ماه بعد فاش کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  مشترکین Peacock اکنون می توانند محتوا را در دستگاه های متا کوئست پخش کنند

اکنون، با ممانعت از برخی درخواست‌های لحظه آخری از سایر طرف‌های ذینفع، این معامله یک گام به پایان خط نزدیک‌تر شده است. آخرین مهلت برای پاسخ ها در 9 آگوست است و انتظار می رود گزارش نهایی تا 12 سپتامبر ارائه شود.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TGJPJI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *