به روزرسانی ویندوز 10 برای گیمرهای رایانه شخصی خبر بدی به نظر می رسد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جدیدترین به روز رسانی ویندوز 10 باعث ایجاد سردرد برای برخی از گیمرهای شخصی شده و باعث تاخیر در جلسات آنها شده است – و علاوه بر این باعث ایجاد مشکلات عملکرد دیگری نیز شده است.

Windows Latest از بازخورد ارسال شده در موضوع رسمی Reddit که به‌روزرسانی تجمعی جولای را برای ویندوز 10 معرفی می‌کند (وصله KB5028166) دریافت کرد.

یکی از Redditor گفت: “آیا کسی پس از به‌روزرسانی، بازی و برنامه‌ها دچار تأخیر شدند؟”

سپس تعدادی از پاسخ‌های مثبت به این جمله رسیدند: «بله! من نمی توانم کاری انجام دهم، برای همیشه طول می کشد. همه چیز کند است.»

کاربر دیگری خاطرنشان می کند: “من از زمان به روز رسانی چند بازی داشتم که دچار تاخیر و انجماد در نقاطی شده ام.”

یکی دیگر از کاربران در Reddit می‌گوید: «آخرین به‌روزرسانی کامپیوتر W10 من یک مورد بد یبوست را ایجاد کرد. Chrome و سایر برنامه‌ها یک یا دو دقیقه طول می‌کشد تا باز شوند، صفحات وب اغلب باز شدن را به تأخیر می‌اندازند یا پیام «صفحه پاسخ نمی‌دهد» را نمایش می‌دهند. من آخرین به‌روزرسانی را حذف نصب نکرده‌ام، به این امید که MS به‌زودی به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کند که همه این موارد را برطرف کند، زیرا به نظر می‌رسد مشکل غیر معمولی نیست.»

به نظر می رسد که در واقع غیرعادی نیست، با یک پست دیگر Redditor که تأیید می کند: «این به روز رسانی را حذف نصب کردم، پس از آن باعث ایجاد لکنت غیر خدایی شد. کامپیوتر را دوباره فرمت کردم، قبل و بعد از این به روز رسانی تست شد، بنابراین می دانم که این قطعاً دلیل لکنت است. واضح است که من تنها نیستم و به شدت توصیه می‌کنم از نصب/حذف این به‌روزرسانی اجتناب کنید.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین چراغ هوشمند کریسمس: داخلی و خارجی

علاوه بر این مشکلات برای گیمرها و کاهش سرعت عملکرد کلی، شکایاتی در همان موضوع Reddit در مورد KB5028166 وجود دارد که نصب آن زمان زیادی را به خود اختصاص داده است.

یکی از پشتیبان‌های فنی (احتمالاً) خاطرنشان می‌کند: «در رایانه‌های تمام مشتریان من، این به‌روزرسانی پس از راه‌اندازی مجدد برای همیشه طول می‌کشد و هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید. همه از صبح زنگ می زنند چون نمی توانند با کامپیوترشان کار کنند.»

پاسخی که به آن می‌گوید به‌روزرسانی «ساعت‌های زیادی» ادامه داشت و کاربر در نهایت رایانه خود را مجدداً راه‌اندازی کرد تا از آن خارج شود (واقعاً توصیه نمی‌شود، اگرچه گاهی اوقات ممکن است پس از انتظار، انتخاب کمی داشته باشید. سنین برای اتمام به‌روزرسانی) – فقط برای اینکه دوباره با همان مشکل روبرو شوید. زننده


تجزیه و تحلیل: اولین بار نیست و احتمالا آخرین بار نیست

متأسفانه، ما از چیزی رسمی در مورد اینکه چگونه KB5028166 ممکن است برای گیمرها مشکل ایجاد کند نشنیده ایم (در واقع، ما هیچ تایید رسمی مبنی بر وجود مشکل ندیده ایم). با این حال، واضح است که تعداد زیادی از افراد ناراضی در آنجا وجود دارند، بنابراین امیدواریم که غول نرم افزاری در حال بررسی است. حتی بهترین بازی‌های رایانه‌های شخصی زمانی که نرخ فریم به‌طور دیوانه‌کننده‌ای لکنت دارند، عالی نیستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش سریع برای رفع مشکل بینگ چت زمانی که در ویندوز 11 کار نمی کند

این اولین باری نیست که یک به‌روزرسانی تجمعی برای ویندوز 10 (یا ویندوز 11) ظاهراً آچاری را برای بازی‌ها ایجاد می‌کند یا به طور کلی سرعت برنامه‌ها را کاهش می‌دهد. این نوع حمله تاخیری ظاهراً تصادفی در طول سال‌ها بارها و بارها اتفاق افتاده است، بنابراین تعجب آور نیست که آن را به عنوان یک عارضه جانبی (بالقوه) KB5028166 ببینیم. حقیقت غم انگیز این است که مشکلات مبهمی مانند این می تواند دشوار باشد و گاهی اوقات برای مدتی به عنوان مسائل مداوم باقی بمانند.

تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که مایکروسافت به این موضوع و نحوه درمان رایانه‌های شخصی آسیب‌دیده توجه کند و این کار را به سرعت انجام دهد. یا حداقل به ما نشان می دهد که اینجا چه خبر است. در همین حال، شما واقعاً نمی‌توانید از به‌روزرسانی ویندوز 10 Home اجتناب کنید – فقط برای مدت محدودی – بنابراین به زودی باید آن را نصب کنید (علاوه بر این، اصلاحات امنیتی مهمی در وصله وجود دارد).

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/clPngf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *