خبر بد: نتفلیکس به تازگی ارزان ترین طرح بدون آگهی خود را در ایالات متحده و بریتانیا حذف کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک بار دیگر، بی سر و صدا تغییری در مدل قیمت گذاری خود ایجاد کرده است. در حالی که هیچ اطلاعیه رسمی اعلام نشده است، صفحه برنامه ها و قیمت این سرویس پخش دیگر گزینه ای برای ثبت نام برای طرح اولیه آن در ایالات متحده و بریتانیا ارائه نمی دهد.

این بدان معناست که طرح پایه، که شکاف بین سطح 6.99 دلاری / 4.99 پوندی در ماه و طرح استاندارد گران‌تر بدون آگهی 15.49 دلاری / 10.99 پوندی در ماه را پر کرد، دیگر برای مشترکین جدید یا پیوستن مجدد در دسترس نیست.

با این حال، هر کسی که قبلاً در برنامه Basic است، که هزینه آن 9.99 دلار / 10.99 پوند در ماه است، می‌تواند تا زمانی که تصمیم به تغییر طرح یا لغو کامل حساب خود بگیرد، در این سطح مشترک باقی بماند.

در نتیجه تغییر، اکنون تنها سه گزینه برای انتخاب وجود خواهد داشت. مشترکان جدید اکنون به طرح استاندارد با تبلیغات، استاندارد بدون تبلیغات و Premium بدون آگهی بر اساس آنچه در طرح‌های شرکت و صفحه قیمت‌گذاری برای هر دو موجود است محدود شده‌اند. ایالات متحده و .

تبلیغات خیلی بیشتر

ما می دانستیم که این تغییر در راه است. ما قبلاً نشانه‌های ظریفی را از شرکت دریافت کرده بودیم که مشتریان را به برنامه استاندارد پشتیبانی شده با تبلیغات خود هدایت می‌کرد، بنابراین این تصور را داشتیم که نتفلیکس واقعاً نمی‌خواهد که در ردیف اصلی بدون تبلیغات خود ثبت نام کنید از ابتدای سال.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  انگری برد چه ارزشی دارد؟

و در 27 ژوئن، ما آن را گزارش کردیم ممکن است نتفلیکس ارزان ترین اشتراک بدون آگهی خود را کنار بگذارد پس از آن که این حرکت را در کانادا انجام داد و آن را به طور کامل بدون هیچ حرفی حذف کرد. با خواندن بین خطوط، به نظر می رسد این حرکت بخشی از فشار گسترده تر در فضای پخش برای کسب درآمد بیشتر از تبلیغات است.

به نظر می رسد این رویکرد نیز کار می کند. طبق سه ماهه اول نتفلیکس نامه سهامدار در آوریل منتشر شد، از زمانی که گزینه تبلیغاتی خود را در نوامبر 2022 در کانادا، ایالات متحده و چندین کشور دیگر راه اندازی کرد، مشترکان آن افزایش یافته اند.

در این بیانیه آمده است: «در کانادا، که ما معتقدیم پیش‌بینی‌کننده قابل‌اعتمادی برای ایالات متحده است، پایگاه عضویت پولی ما اکنون بزرگ‌تر از قبل از راه‌اندازی اشتراک‌گذاری پولی است و رشد درآمد تسریع شده و اکنون سریع‌تر از ایالات متحده رشد می‌کند.»

تصمیم برای انجام بی سر و صدا همین کار در ایالات متحده و بریتانیا اتفاقاً با گزارش درآمد بعدی نتفلیکس که قرار است در 19 ژوئیه 2023 اعلام شود همزمان است. و اینکه آیا چیزی ممکن است جایگزین آن شود، هنوز مشخص نیست. اما با توجه به اینکه نتفلیکس بنا به گزارش‌ها در حال رونمایی از تعداد مشترکین رکورد پس از سرکوب اشتراک رمز عبور است، به نظر می‌رسد که برنامه‌های فعلی آن به اندازه کافی خوب کار می‌کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استراتژی MedTech انگلستان: یک گام آزمایشی در جهت درست

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NajDho
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *