تیم کوک می‌گوید اپل بیش از یک میلیون شغل توسعه‌دهنده را در هند به دست آورده است، «هیجان زده است که تاریخ دیرینه خود را بسازد».

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تیم کوک می‌گوید بیش از یک میلیون شغل توسعه‌دهنده را در هند به دست آورده است، «هیجان زده است که تاریخ دیرینه خود را بسازد».
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اپل در حال حاضر از بیش از 1 میلیون شغل توسعه‌دهنده در هند پشتیبانی می‌کند، این شرکت اعلام کرد که در حال توسعه گسترده در بازار جنوب آسیا است. سازنده این هفته اولین دو فروشگاه خرده فروشی خود را در هند افتتاح خواهد کرد.

تیم کوک، مدیر اجرایی اپل این هفته به هند سفر می کند تا فروشگاه ها را راه اندازی کند و با نخست وزیر نارندرا مودی ملاقات کند تا در مورد تعهد رو به رشد این شرکت به هند صحبت کند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در بیانیه ای گفت: در اپل، ماموریت ما غنی سازی زندگی و توانمندسازی مردم در سراسر جهان است. هند دارای چنین فرهنگ زیبا و انرژی باورنکردنی است و ما هیجان زده هستیم که تاریخ دیرینه خود را بسازیم – حمایت از مشتریان خود، سرمایه گذاری در جوامع محلی و همکاری برای ساختن آینده ای بهتر با نوآوری هایی که در خدمت بشریت است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه برای رفع مشکل رنگ های به هم ریخته یا مخدوش صفحه نمایش آیفون

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که پرداخت های اپ استور به توسعه دهندگان در هند از سال 2018 بیش از سه برابر شده است.

موارد بیشتر برای دنبال کردن.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/wHX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *