مدیر عامل Reddit انتقاد می کند، توییتر اخراج می شود، و کارگران تحویل نیویورک افزایش حقوق دریافت می کنند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مدیر عامل Reddit انتقاد می کند، اخراج می شود، و کارگران تحویل نیویورک افزایش حقوق دریافت می کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

سلام، مردم دوست داشتنی، و به Week in Review (WiR)، خبرنامه معمولی TechCrunch که برترین اخبار فناوری در هفته گذشته (یا بیشتر) را برجسته می کند، خوش آمدید. اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید، اینجا ثبت نام کنید تا هر شنبه WiR را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

بیشترین خوانده شده

مدیر عامل Reddit انتقاد می کند: ایوان می نویسد، مدیر عامل Reddit، Steve Huffman در میان اعتراضات علیه تغییرات API ایجاد شده توسط این پلتفرم، عقب نشینی نمی کند. هافمن در مصاحبه با The Verge، NBCNews و NPR از تصمیمات تجاری اتخاذ شده توسط شرکت برای شارژ برنامه های شخص ثالث دفاع کرد و گفت که API برای پشتیبانی از این مشتریان طراحی نشده است.

Subreddits تاریک می شوند: در اخبار مرتبط Reddit، بیش از 300 ساب ردیت، از جمله موارد محبوبی مانند r/aww، r/music r/videos و r/futurology، پس از پایان اعتراض بزرگ علیه تغییرات API Reddit، به طور نامحدود تاریک شدند – مانع از دسترسی کاربران به آنها شدند. 14 ژوئن. طی چند روز گذشته، (12 تا 14 ژوئن)، هزاران ساب ردیت در اعتراض به تغییرات API فوق الذکر Reddit که به طور بالقوه بسیاری از برنامه های شخص ثالث را خاموش می کند، به همبستگی پیوسته اند.

توییتر اخراج شد: اسناد دادگاه نشان می دهد که توییتر سه ماه اجاره بها به بولدر، کلونیا، صاحبخانه خود بدهکار است و قاضی اخراج غول فناوری را از دفترش در آنجا امضا کرده است. از زمان تصاحب آن توسط ایلان ماسک، تجارت توییتر کم و بیش به هم ریخته است و گزارش های متعددی از صورتحساب های پرداخت نشده منتشر شده است.

کاروانا سقوط می کند: هری و الکس می نویسند که رالی بزرگ کاروانا در حال حاضر بیشتر شبیه یک ضربه در رادار است. این شرکت از زمان راه‌اندازی در سال 2013 میلیاردها دلار سرمایه و بدهی تضمین کرده است و چند استارت‌آپ را خریداری کرده است – یعنی Car360 و Adesa. اما با این همه، این شرکت هنوز سود واقعی را ثبت نکرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Retro یک برنامه ژورنال عکس عمیقاً شخصی برای دوستان نزدیک است

باند باج افزار قربانیان را فهرست می کند: Clop، باند باج‌افزاری که مسئول بهره‌برداری از یک آسیب‌پذیری امنیتی مهم در یک ابزار محبوب انتقال فایل شرکتی است، فهرستی از قربانیان هک‌های انبوه، از جمله تعدادی از بانک‌ها و دانشگاه‌های ایالات متحده را آغاز کرده است. باند باج افزار مرتبط با روسیه از اواخر ماه مه از نقص امنیتی در MOVEit Transfer، ابزاری که توسط شرکت ها و شرکت ها برای به اشتراک گذاری فایل های بزرگ از طریق اینترنت استفاده می شود، استفاده می کند.

بررسی وضعیت پوست با لنز گوگل: گوگل لنز را بهبود می بخشد، برنامه مبتنی بر بینایی ی آن که اطلاعات مربوط به اشیایی را که شناسایی می کند، با یک ویژگی جدید مفید ارائه می دهد. اکنون لنز می‌تواند شرایط پوستی مشابه آنچه را که ممکن است روی پوست خود ببینید، مانند خال‌ها و بثورات پوستی – که از عکس آپلود شده کار می‌کند، نشان دهد.

حداقل دستمزد کارگران تحویل نیویورک: شهر نیویورک حداقل دستمزد جدیدی را برای کارگران تحویل غذا که برای پلتفرم هایی مانند Uber Eats، DoorDash، Grubhub و Relay تحویل می دهند، تعیین کرده است. این باید یک پیروزی تاریخی برای کارگران شرکت باشد، اما ربکا در مورد اینکه چگونه کارگران و شرکت‌ها از آن ناراضی هستند، می‌نویسد.

یوتیوب به کاربران بیشتری امکان کسب درآمد می دهد: یوتیوب شرایط دسترسی سازندگان به ابزارهای کسب درآمد تحت برنامه شریک یوتیوب (YPP) را کاهش می دهد. به طور خاص، این شرکت در حال گسترش برنامه وابسته خرید خود به سازندگان مستقر در ایالات متحده است که قبلاً بخشی از YPP هستند و بیش از 20000 مشترک دارند.

سمعی

مجموعه پادکست TechCrunch هدیه ای است که همچنان می دهد – اگرچه این نویسنده ممکن است کمی مغرضانه باشد. Equity این هفته متوقف شد، اما پادکست TechCrunch دوباره Inside Startup Battlefield را بررسی کرد، سری چهار قسمتی که شما را پشت سر رقابت Startup Battlefield TechCrunch قرار می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 راه برای بازیابی اسنپ های حذف شده در آیفون و اندروید

در همین حال، Found، امی براون، بنیانگذار و مدیر عامل Authenticx، یک استارت آپ در غرب میانه که به شرکت های بیمه و سازمان های پزشکی کمک می کند داده ها را از مراکز تماس خود با استفاده از استخراج کنند، به نمایش گذاشته شد.

و در Chain Reaction، پاتریک کامینسکی، مدیر نوآوری دیجیتال web3 و metaverse در L'Oreal، و Manon Cardiel، رئیس برنامه‌ریزی استراتژیک و مشارکت در web3 و metaverse در L'Oreal، در مورد تجربیات خود در فضای در حال رشد بلاک چین صحبت کردند. .

TechCrunch+

مشترکین TC+ به تفسیر، تجزیه و تحلیل و نظرسنجی های عمیق دسترسی دارند – که اگر قبلاً مشترک هستید، می دانید. اگر نیستید، ثبت نام کنید. در اینجا چند نکته مهم از این هفته آمده است:

شرکت های آمریکایی روی هوش مصنوعی شرط بندی می کنند: یا نه، پتانسیل هوش مصنوعی شرکت‌های فناوری را شیفته خود کرده است، و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک به شدت روی تلاش‌هایی که هوش مصنوعی را به نحوی اهرم‌سازی می‌کنند تا رشد آنها را به ارتفاعات جدید ترغیب کنند، شرط‌بندی کرده‌اند. من و الکس تحقیق می کنیم.

VC های کوچک تأثیر تنوع دارند: صندوق های کوچکتر – به ویژه آنهایی که دارایی های 50 میلیون دلاری یا کمتر تحت مدیریت دارند – به ایجاد موج جدیدی از تنوع در سرمایه گذاری خطرپذیر کمک می کنند. همانطور که دومینیک می نویسد، آخرین محصول سرمایه گذاران از جوامع نادیده گرفته شده تاریخی یا به حاشیه رانده شده نشات می گیرد که در حال تاسیس وجوه و سپس سرمایه گذاری مجدد در آن صندوق ها هستند.

رویکرد ساخت هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی: ربکا در مورد اینکه چگونه برخی از بنیانگذاران با توجه به پیامدهای اخلاقی فناوری‌های استارت‌آپ‌هایشان قبل از استفاده گسترده برای مشتریان، به هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی با احتیاط نزدیک می‌شوند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Wuy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *