تریلر SDCC بازی Mortal Kombat 1 باراکا، لی می و تانیا را بازگردانده است.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

San Diego Comic-Con 2023 شاهد یک مورتال کامبت 1 پانلی که یک تریلر کاملاً جدید را منتشر کرد و اطلاعات بیشتری در مورد فهرست را فاش کرد که طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که پس از عرضه به بیایند.

تریلر جدید سه شخصیت جدید بزرگ را نشان می دهد: Baraka، Li Mei و Tanya. در حالی که باراکا با پوزخند بزرگ دندانی و تیغه های بازوی شرورش یک تکیه گاه اصلی سریال است، لی می و تانیا تکیه گاه های اصلی هستند. مورتال کامبتدوران 3 بعدی بحث برانگیز (متناقض؟).

باراکا ابتدا حضور یافت مورتال کامبت 2، اما او از آن زمان در اکثر آثار سری بازی ظاهر شده است، حتی موارد عجیبی مانند پازل کمبت و مورتال کامبت: راهبان شائولین. با وجود این، ژنرال تارکاتان همیشه قابل مشاهده است: این گونه ها به دلیل مهارت های رزمی خود شناخته شده اند و بنابراین در حالت های داستانی بازی ظاهر می شوند.

تانیا – یک آنتاگونیست کوچک از اولین حضورش در Mortal Kombat 4 – در دوران سه‌بعدی یکی از پایه‌های اصلی بود، اما از آن زمان تنها در قالب‌های کمئو و ظاهری به عنوان یک جنگنده DLC در Mortal Kombat X. در بازی های قبلی او همه حرکات سریع و پیروکینزیس داشت و ظاهر او در تریلر مشابه به نظر می رسد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  هفته در هوش مصنوعی: هوش مصنوعی مولد هرزنامه های وب را منتشر می کند

لی می اولین بار در طول ظاهر شد Mortal Kombat: Deadly Alliance، لی می از آن زمان به عنوان یک شخصیت قابل بازی ظاهر نشده است مورتال کمبت: آرماگدون، اما او یکی دیگر از شخصیت‌های سریع در حال حرکت است، با پیچ‌های انرژی بنفش که آسیب‌های جدی وارد می‌کند. ظاهر او او را به یکی از تنها چهار شخصیت تبدیل می کند اتحاد مرگبار به عنوان یک پست شخصیت قابل پخش ظاهر شود آرماگدون. بقیه Bo' Rai Cho، Kensi و Frost هستند که طرفداران واقعیت هستند. از میان آنها، فقط بو رای چو تایید نشده است مورتال کامبت 1.

در پنل بعد از تریلر، تایید شد که Ermac، Homelander، Omni-Man، Peacemaker، Quan Chi و Takeda همگی به عنوان DLC پس از عرضه عرضه خواهند شد. یک برد برای افرادی که می خواهند به عنوان ابرقهرمانان کمی شرور یا … حتی بیشتر نینجا بازی کنند. ببخشید ارمک

Mortal Kombat 1 در 19 سپتامبر برای Xbox Series X، PS5، Nintendo Switch و PC عرضه می شود.

در ادامه خبر یوبی‌سافت حساب‌های غیرفعال موجود در فروشگاه دیجیتال خود را حذف می‌کنداز جمله بازی هایی که این بازیکنان خریداری کرده اند.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/TCmbfg
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *