توییتر رسما لوگوی خود را به X تغییر داد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم توییتر رسما لوگوی خود را به X تغییر داد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

توییتر لوگوی نمادین پرنده را حذف کرد و “X” را به عنوان لوگوی رسمی خود انتخاب کرد. این حرکت پس از اعلام این تغییر در آخر هفته ایلان ماسک انجام شد. این تغییر در حال حاضر در فعال است.

قابل ذکر است، ماسک توییت کرد که x.com اکنون به twitter.com نیز تغییر مسیر می دهد. در این پست، ماسک همچنین این لوگو را “موقت” نامید، بنابراین ممکن است در آینده شاهد تغییر لوگوی دیگری باشیم.

شبکه اجتماعی ممکن است تنها در جایگزینی لوگو متوقف نشود. ماسک گفت که این شرکت در نهایت “با برند توییتر و به تدریج از همه پرندگان خداحافظی خواهد کرد.”

اواخر یکشنبه، ماسک عکس خود را به لوگوی جدید توییتر تغییر داد. اکانت رسمی توییتر @Twitter نیز نام و تصویر نمایشی خود را به لوگوی جدید X تغییر داده است.

اعتبار تصویر: Twitter/@Twitter

در پاسخ به یکی از کاربران، ماسک همچنین اشاره کرد که مردم باید به توییت‌ها به عنوان “X” اشاره کنند.

مدیرعامل این شرکت، لیندا یاکارینو، توییت کرد که در حالی که توییتر نحوه مکالمه افراد با یکدیگر را تغییر داد، X فراتر خواهد رفت و دارای ویژگی‌هایی با محوریت صوتی، تصویری، پیام‌رسانی، پرداخت/بانکداری خواهد بود و آن را به یک «بازار جهانی برای ایده‌ها، کالاها، خدمات و فرصت‌ها» تبدیل می‌کند. به نظر خیلی چیزها می رسد.

وسواس ماسک با حرف X به خوبی شناخته شده است. او X.com را در سال 1997 تأسیس کرد که در نهایت به PayPal تبدیل شد. استارت آپ فضایی او اسپیس ایکس، لوگوی آن “X” است. و اخیراً او یک شرکت هوش مصنوعی به نام X.ai را تأسیس کرد. در ماه آوریل، شبکه اجتماعی متعلق به ماسک نام قانونی خود را از Twtter Inc. به X Corp تغییر داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه رم آیفون خود را پاک کنیم

این اولین بار نیست که ماسک لوگوی توییتر را تغییر می دهد. اوایل سال جاری، او برای مدت کوتاهی لوگوی شبکه اجتماعی را به میم دوج تغییر داد.

توییتر در سال‌های ابتدایی وجودش، لوگوی نمادین پرنده خود را نداشت. در سال 2010، این شرکت به طور رسمی لوگوی نمادین به نام “Larry the bird” را پذیرفت – این لوگو از نام کن افسانه ای بسکتبال بوستون سلتیکس لری برد نامگذاری شده است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QSYDeV
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *