صفحات گسترده مایکروسافت اکسل شما به زودی می تواند بیش از هر زمان دیگری بیهوده باشد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به‌دلیل به‌روزرسانی جدید، به‌زودی جذاب‌تر کردن صفحه‌گسترده‌های در محل کارتان بسیار آسان‌تر می‌شود.

نرم افزار صفحه گسترده فاش کرده است که در حال کار بر روی به روز رسانی است که به کاربران اجازه می دهد تصاویر را در حالی که برای اولین بار از یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند، در سند خود وارد کنند.

این تغییر باید به این معنا باشد که مالکان و ویراستاران می‌توانند صفحات گسترده خود را در برنامه‌های اکسل و 365 در حین حرکت اصلاح کنند، و این امر باعث می‌شود که ارائه بزرگ یا گزارش پایان سال در سفر آسان‌تر شود.

تصاویر موبایل مایکروسافت اکسل

با توجه به سادگی ظاهری به روز رسانی، ورود آن در نقشه راه رسمی Microsft 365، در مورد جزئیات خاص بسیار نامشخص است، به سادگی توجه داشته باشید که این تغییر به کاربران اجازه می دهد “تصاویر را از دستگاه تلفن همراه خود وارد کنید”.

این ویژگی جدید که در حال حاضر به عنوان در حال توسعه فهرست شده است، برای آگوست 2023 برنامه ریزی شده است، به این معنی که کاربران نباید زمان زیادی برای انتظار داشته باشند. پس از راه اندازی، برای کاربران دستگاه های اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه غیرفعال کردن به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها در اندروید و iOS

مایکروسافت اکسل

(اعتبار تصویر: Shutterstock.com / monticello)

این خبر به دنبال اضافه شدن اولیه مایکروسافت به امکان درج تصاویر به طور مستقیم در یک سلول (بر خلاف شناور بودن در بالای صفحه) در نوامبر 2022 است.

مایکروسافت می گوید که عملکرد جدید “IMAGE” به لطف طیف وسیعی از گزینه های سفارشی سازی اضافی، برگه های اکسل را شخصی تر و قابل تنظیم تر می کند. کاربران می‌توانند سلول‌ها را جابه‌جا کرده و اندازه آن‌ها را تغییر دهند، مرتب‌سازی و فیلتر کنند، و حتی با تصاویر درون جدول اکسل کار کنند.

این شرکت همچنین اخیراً اعلام کرده است که کاربران اکنون می توانند یک تصویر محلی را، یا از کلیپ بورد خود، یا با تبدیل یک تصویر شناور، از دستگاه خود مستقیماً به سلول وارد کنند.

در جاهای دیگر، مایکروسافت اخیراً «@mentions» را در اکسل راه‌اندازی کرده است تا همکاری در صفحات گسترده شما را راحت‌تر از همیشه کند.

@mention به کاربران این امکان را می دهد که همکاران یا همکاران خود را چه در سازمان و چه در خارج از آن تگ کنند. این تگ‌ها می‌توانند درخواست ویرایش، افزودن اطلاعات بیشتر، یا فقط توضیح در مورد یک نقطه خاص باشند، اما همچنین می‌توانند برای ایجاد، اختصاص و پیگیری وظایف در کتاب کار شما استفاده شوند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در نمودارهای تولید شده توسط هوش مصنوعی، اپل پس انداز می کند و مایکروسافت توییتر را کنار می گذارد

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Gjoqhc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *